PDA

Bekijk Volledige Versie : Wat vind jij van deze ramadan tot nu toe ?

iwiss_n_tmezirt
03-10-06, 16:39
salam alikoem wrhmatoe allahi wbraktoeh,
inshallah treff ik jullie ingoed gezoheid en sterke iamn verkeren

ben benieuwfd Wat vind jullie van deze ramadan tot nu toe ?

iwiss_n_tmezirt
03-10-06, 16:47
Insja-Allah verkeer iedreen in goede staat, innerlijke geloof en gezondheid. Geweldig masja-Allah, het is echt een gezegende en prachtige maand. Jammer dat het zo snel voorbij gaat, maar daarom moeten we ons best doen om van elk moment te genieten .

ik vind dat het heel goed meevalt, was alleen soms super moe maar daar heb ik aan gewerkt. En verder heb ik soms dorst als het bijna tijd is. .
Maar in het algemeen ik geniet ervan! :D

*laila*
03-10-06, 20:30
vind dat het nog best meevalt... Hamdoullah we moeten er idd van genieten... subhana'allah we zijn al bijna in de helft... Moge allah onze vasten accepteren... amine

G.Salem
03-10-06, 22:18
ik vind dat t te snel voorbij gaat :-( de tijd vliegt gewoon voorbij

*laila*
03-10-06, 22:53
ja he... subhana'allah

insha'allah zullen we nog veel mooie maanden van ramadan meemaken.. amine

iwiss_n_tmezirt
03-10-06, 23:16
ik vind dat t te snel voorbij gaat :-( de tijd vliegt gewoon voorbij

Wallahi ik vind het GEWELDIG en wou dat de ramadan langer duurde. Dit is het echte leven! we ontdekken wat we in onze dagelijkse sleur op deze dounya werkelijk doen vergeten!

Sweet*Lady*
04-10-06, 14:25
Salaam,

de eerste twee dagen waren voor mij moeilijk want het was effe wennen :hhh:...
Maar nu elhamdoelah lukt goed!En wejaaaw tijd vliegt soubhana'allah hij is al meer dan een week bezig :shock: !

*laila*
04-10-06, 15:15
ja idd sweety'ke, we zijn bijna in de helft... subhana'allah

Sweet*Lady*
04-10-06, 15:21
ja idd sweety'ke, we zijn bijna in de helft... subhana'allah

ik weet :shock:

tamonslamt
05-10-06, 15:35
[quote=*laila*";p="36942]ja idd sweety'ke, we zijn bijna in de helft... subhana'allah

ik weet :shock:[/quote

ik vind het echt zwaar meevallen....
ik had het moeilijker verw8...
maar dat is het dus niet hamdoelah

Sweet*Lady*
05-10-06, 20:09
hamdoelah :D

Dienares van Allah
05-10-06, 21:00
Asselaamoe 3alaykoem

Ik vind het heel goe meevallen dit jaar el7amdoelilaah wat betreft honger en dorst. Enkel vind ik de sfeer dit jaar anders, ik voel niet zo fel die verbondenheid als vroeger, maar khair inshaAllah.

En ja idd, ook voor mij veel te snel..

Wa selaamoe 3alaykoem

hassan
05-10-06, 21:14
Asselaamoe 3alaykoem

Ik vind het heel goe meevallen dit jaar el7amdoelilaah wat betreft honger en dorst. Enkel vind ik de sfeer dit jaar anders, ik voel niet zo fel die verbondenheid als vroeger, maar khair inshaAllah.

Wa selaamoe 3alaykoem

Wa 3alaikum Asalaam wa Ra7matulahi wa Barakatuhu,

Moge Allah de verbondenheid en saamhorigheid versterken en de Imaan in onze harten vermeerderen in deze maand en erna Yaa Rabi Al-3alamien we smeken U om ons barmhartig te Zijn en ons een constante en voortdurende leiding te schenken naar Uw licht en wij vragen Uwe Liefde O Allah voorzie ons Uwe Liefde en accepteer het van ons U bent de Alhorende de Alwetende Amien Yaa Rabi Al-3alamien

Oem_Nisa
06-10-06, 09:46
salaam 3eilekom,
ik vind echt makkelijk,hamdoelilah...

maar heb wel bijna altijd honggeerrrrrrrr

Jamal
06-10-06, 10:04
begin was ff wennen, wallou koffie op het werk :cry: maar nu gaat het goed alhamdouluallah. Het is ook alweer bijna afgelopen :cry:

Moge allah subhan wata'ala ons vasten accepteren amien.

»¤ƒãïtµ¤«
06-10-06, 11:32

Moge Allah de verbondenheid en saamhorigheid versterken en de Imaan in onze harten vermeerderen in deze maand en erna Yaa Rabi Al-3alamien we smeken U om ons barmhartig te Zijn en ons een constante en voortdurende leiding te schenken naar Uw licht en wij vragen Uwe Liefde O Allah voorzie ons Uwe Liefde en accepteer het van ons U bent de Alhorende de Alwetende Amien Yaa Rabi Al-3alamien

Allahuma Ameen Yarab el3alameen

Nordin
06-10-06, 14:21
Asselaamoe 3alaykoem

Wa selaamoe 3alaykoem

Allahuma Amien op deze prachtige doe3a's, en op jullie gegeven doe3a's :cry:

Sweet*Lady*
06-10-06, 16:33
Allahoema Amien broeder op je du3a

iwiss_n_tmezirt
06-10-06, 23:28
amien yarabbi al3lamien opjoudoe3a agi...moghe allah jou belonen met 1 plekje in jannat alfirdawsss..

Dienares van Allah
07-10-06, 07:42
Asselaamoe 3alaykoem

Wa selaamoe 3alaykoem

Allahumma amien!

Sweet*Lady*
07-10-06, 12:51
amien yarabbi al3lamien opjoudoe3a agi...moghe allah jou belonen met 1 plekje in jannat alfirdawsss..

amien..

tamonslamt
10-10-06, 01:17

amien..

het wordt voor mij steeds moeilijker. ben al 1 kilo afgevallen..

G.Salem
10-10-06, 04:06
:s :s :s ik hoor mense vallen massaaal af,
zijn er nog mensen die bijkomen??
ik ben toch niet de enigste?! :oops:

Oem_Nisa
10-10-06, 12:37
ben jij aangekomen tijdens de ramadan gamal?

mOslima_Samira
10-10-06, 14:10
Ik kom niet aan, noch val ik af.
Ik blijf m'n gewicht behouden, al-hamdulilah.

»¤ƒãïtµ¤«
10-10-06, 18:16
:oops: ik ben ontzettend afgevallen .. niets past meer .. khair insha-allah

Dienares van Allah
10-10-06, 19:05
:oops: ik ben ontzettend afgevallen .. niets past meer .. khair insha-allah

the same here oekhtie

Oem_Nisa
11-10-06, 07:45
hoeveel kilos zijn jullie afgevallen(ik ben 6 kilo afgevallen in 2 weken tijd)..na de ramadan kom ik toch weer aan..

Nordin
11-10-06, 07:52
:shock: ik ben 5 kilo afgevallen :S

Maar Alhamdoelilah het komt toch weer aan inschAllah,

:banana:

Oem_Nisa
11-10-06, 07:56
ik ben 6 kilo afgevallen in 2 weken tijd....

Nordin
11-10-06, 08:06
:shock: dan heb niet goed gegeten :hhh:

Oem_Nisa
11-10-06, 08:10
jawel,ik eet veel chocolade repen..is gezond voor je

Nordin
11-10-06, 08:15
:hhh:

Oem_Nisa
11-10-06, 09:56
hahaah echt probeer het eens...en je zal binnen 2 weken resultaat zien

G.Salem
11-10-06, 12:30
ik weet niet eens hoeveel kilo ik weeg? :s
weet ook niet hoelang ik ben, waarom zou ik t bij houden? :oops:

Oem_Nisa
11-10-06, 16:06
jij bent toch rond 1.84(bloos)

Sweet*Lady*
12-10-06, 11:50
ik weet niet eens hoeveel kilo ik weeg? :s
weet ook niet hoelang ik ben, waarom zou ik t bij houden? :oops:

Meisjes/Vrouwen zijn ietsje anderes an dat soort opzichten! :oops:

Oem_Nisa
12-10-06, 16:27
klopt sweet-lady!

tamonslamt
14-10-06, 02:47

Ik vind dat het dit jaar voor mij een moeilijk jaar was. Niet om het eten want honger heb ik niet zoveel. Ik heb dit jaar de Ramadan niet zo intens beleefd als voorgaande jaren. Hiervoor ging ik elke dag naar de tarawie7 in de moskee en ik las heel veel Koran en deed veel du3a. Dit jaar is dat veel minder, dat komt ook wel doordat ik in het begin met een gebroken arm liep en moeilijk kon bidden in de moskee (heb veel ruimte nodig :/). Daarnaast heb ik sinds kort weer bloedarmoede waardoor ik supermoe word en dus ook heel veel moeite heb met opstaan voor s7our.

Maar Alhamdoulilah, ook in ziekte zit veel vergeving van Allah. InshaAllah gaat het volgend jaar beter. Misschien ga ik volgend jaar wel naar Mekka met mijn ouders met de Ramadan. InshaAllah!

Sweet*Lady*
14-10-06, 10:56

Ik vind dat het dit jaar voor mij een moeilijk jaar was. Niet om het eten want honger heb ik niet zoveel. Ik heb dit jaar de Ramadan niet zo intens beleefd als voorgaande jaren. Hiervoor ging ik elke dag naar de tarawie7 in de moskee en ik las heel veel Koran en deed veel du3a. Dit jaar is dat veel minder, dat komt ook wel doordat ik in het begin met een gebroken arm liep en moeilijk kon bidden in de moskee (heb veel ruimte nodig :/). Daarnaast heb ik sinds kort weer bloedarmoede waardoor ik supermoe word en dus ook heel veel moeite heb met opstaan voor s7our.

Maar Alhamdoulilah, ook in ziekte zit veel vergeving van Allah. InshaAllah gaat het volgend jaar beter. Misschien ga ik volgend jaar wel naar Mekka met mijn ouders met de Ramadan. InshaAllah!

Allah ie shafie :sjans: !

tamonslamt
14-10-06, 22:01
[/quote] Allah ie shafie :sjans: ![/quote]..
allhoema amin ..barak allhoe fik oegti...ik voel me nu goed hamdoelillah..

Sweet*Lady*
14-10-06, 23:25
Hamdoelah!

G.Salem
15-10-06, 04:39

owja ik was de langste hier 8) 8) :oops:

Oem_Nisa
15-10-06, 09:55

owja ik was de langste hier 8) 8) :oops:nope..(pesten)dat was ik al

G.Salem
15-10-06, 22:29
:ego: yasalam! hoe lang ben jij dan :-P :oops:

iwiss_n_tmezirt
19-10-06, 17:24

Allah ie shafie :sjans: !

salam beste zuster.. Ik Ben Jaloersss Op Je!...Als Je De Mogelijkheid Hebt Om Te Gaan..Moet Je Het Zéker Niet Uitstellen!..Helaas Verspillen Mensen Het Liever Aan Andere Dingen...Denkend Dat Ze Nog Oud Zullen Worden Om Er Dan Naartoe Te Gaan..Maar Helaas Het Tegendeel Kan Waar Zijn

Allahi Shafiek..Zie Het Als Iets Goeds ..fi amn allah.

Oem_Nisa
20-10-06, 18:25
:ego: yasalam! hoe lang ben jij dan :-P :oops:...(check even die andere topic)(bloos)..

1 meter............84

Sweet*Lady*
20-10-06, 21:36
:ego: yasalam! hoe lang ben jij dan :-P :oops:...(check even die andere topic)(bloos)..

1 meter............84

:shock:

Nordin
20-10-06, 21:57
ik ook :banana:

Oem_Nisa
21-10-06, 05:23

1 meter............84

:shock:...?????(blooos)..

Oem_Nisa
21-10-06, 05:24
ik ook :banana:hahaah hamdoelilah(smile)

Sweet*Lady*
22-10-06, 08:18

1 meter............84

niks :oops:

Oem_Nisa
22-10-06, 10:02

1 meter............84

niks :oops:haahahah...(bloos)....

sevie
22-10-06, 13:12
tijd gaat voor ons snel voorbij :roll: . zijn alleen nog herinneringen die nog over zijn.

salaam.

Sweet*Lady*
22-10-06, 16:03
idd sevie

Dienares van Allah
22-10-06, 21:18
tijd gaat voor ons snel voorbij :roll: . zijn alleen nog herinneringen die nog over zijn.

salaam.

:cry: Ik begon de smaak van de Ramadan net te proeven en nu is het morgen al weer voorbij.. *zucht*

Moge Allah het vasten van ons aanvaarden. Amien.

wa salaamoe 3alaykoem

mOslima_Samira
22-10-06, 21:45

salaam.

:cry: Ik begon de smaak van de Ramadan net te proeven en nu is het morgen al weer voorbij.. *zucht*

Moge Allah het vasten van ons aanvaarden. Amien.

wa salaamoe 3alaykoem

:cry: Jammer.

G.Salem
23-10-06, 16:19

1 meter............84
ik 1 cm langer :ego: :)
so mashaAllah zuster je bent best lang dus :P je hebt toch niet met hakken gemeten? :oops:

Sweet*Lady*
23-10-06, 19:19
Idd ik was het gewoon en nu is ie weg volgend jaar inscha'allah weer!

Dienares van Allah
24-10-06, 23:28
Idd ik was het gewoon en nu is ie weg volgend jaar inscha'allah weer!

inshaAllah ja. Moge Allah ons in staat stellen om het nog eens mee te maken en het optimaal te beleven en voordeel uit te halen voor onze weegschaal van goede daden zwaarder te laten wegen. amien.

karima***
25-10-06, 19:31
spijtig ik doe niet mee aan Ramadaan ik wil wou heel graag mee doen maar heb suikerziekte :(

Sweet*Lady*
26-10-06, 17:34
spijtig ik doe niet mee aan Ramadaan ik wil wou heel graag mee doen maar heb suikerziekte :(

oei Allah ie shafie meid :sjans: !

iwiss_n_tmezirt
28-10-06, 21:40

oei Allah ie shafie meid :sjans: !
allhoema mien..inshallah volgende jaar doe je aan ramdan..allah ishafie..en voor degenen die het maken moge allh jullie vasten ,daden accpeteren en jullie doe3s verhoren..amien...

iwiss_n_tmezirt
16-09-07, 17:37
ben benieuwfd Wat vind jullie van deze ramadan 2007tot nu toe ?

Sweet*Lady*
16-09-07, 22:36
ben benieuwfd Wat vind jullie van deze ramadan 2007tot nu toe ?

Ik vind de sfeer prettig, de taraweeh gebeden lijken precies gemakkeijker te gaan, mss omdak minder eet :hhh: en het vasten op zich valt heel goed mee...

*laila*
18-09-07, 12:45
Haha ja idd sweety lijkt wel makkelijker..

Hamdoullillah het vasten valt best mee, het is makkelijker dan ik had verwacht, dacht vroeger altijd :shock: pas om 20u eten? haha maar hamdoullillah :D

Sweet*Lady*
19-09-07, 15:52
Haha ja idd sweety lijkt wel makkelijker..

Hamdoullillah het vasten valt best mee, het is makkelijker dan ik had verwacht, dacht vroeger altijd :shock: pas om 20u eten? haha maar hamdoullillah :D

Jaa ik weet maar dat valt goed mee hmdl

iwiss_n_tmezirt
19-09-07, 16:30
SALAM ALIKOEM... het is echt een gezegende en prachtige maand MASHALLH . Jammer dat het zo snel voorbij gaat, maar daarom moeten we ons best doen om van elk moment te genieten .

ik vind dat het heel goed meevalt, was alleen soms super moe maar daar heb ik aan gewerkt. En verder heb ik soms dorst als het bijna tijd is. .
Maar in het algemeen ik geniet ervan!