PDA

Bekijk Volledige Versie : een imam die kan bemmidelen

rayhanna
20-10-06, 10:34
salaam wa 3alaikom

Er is een broeder die al 3 jaar om mijn hand wil vragen maar zijn ouders zijn hier vel op tegen, zij geven als rede dat de mensen van de streek waar ik vandaan kom in marokko slechte mensen zijn en met shor werken, volgens hun heb ik shor bij hem gedaan en is dat de reden dat hij met mij wil trouwen...

mijn vraag is nu of iemand mischien een imam kent die zou kunnen bemiddelen en op een goede manier zou kunnen uitleggen dat geen geldige reden is...Ghair inshallah

salaam wa 3alaikom

Sweet*Lady*
20-10-06, 15:23
Gewoon en imaam bij je in de buurt ?

UmmAlHaarith al Hollandia
20-10-06, 19:06
www.al-yaqeen.com
070 - 3881257
(Na het al-Asr-gebed

rayhanna
21-10-06, 10:28
www.al-yaqeen.com
070 - 3881257
(Na het al-Asr-gebed

salaam wa 3alaikom

is dit het nummer van een imam die dit vaker doet en is het de bedoeling dat ik na Aser bel????

Oem_Nisa
21-10-06, 10:31
salaam wa 3alaikom

Er is een broeder die al 3 jaar om mijn hand wil vragen maar zijn ouders zijn hier vel op tegen, zij geven als rede dat de mensen van de streek waar ik vandaan kom in marokko slechte mensen zijn en met shor werken, volgens hun heb ik shor bij hem gedaan en is dat de reden dat hij met mij wil trouwen...

mijn vraag is nu of iemand mischien een imam kent die zou kunnen bemiddelen en op een goede manier zou kunnen uitleggen dat geen geldige reden is...Ghair inshallah

salaam wa 3alaikom

salaam 3eilekom lieve zuster,

astigfirullah,dat mensen zo snel kunnen vooroordelen!
terwijl ze je eigelijk niet kennen(sip)..

moge allah jullie staan!
en jullie huwelijk zegenen! amien\

3eilekom wa salaam

UmmAlHaarith al Hollandia
21-10-06, 12:03
Asalaamoe alaikoum,

Ze doen vaker bemiddelen en spreken ook nederlands inshaAllah.

Je kan eigenlijk wel de hele dag proberen inshaAllah.

Wa asalaamoe alaikoum