PDA

Bekijk Volledige Versie : Vakantie

Sweet*Lady*
01-07-07, 19:39
Salaam,

Ik wilde gewoon uit nieuwsgierigheid weten wie erop vakantie gaat :-P
ik ga inscha'allah wel

Wa Aleykoem Salaam,

Normaal hoor dit bij gezelligheid maar het is een poll dus dacht ik ik plaats het hier

Afra
05-07-07, 19:47
wa alaikoem salaam,

Ik blijf dit jaar lekker in Nederland. Nu maar hopen dat het weer wat warmer wordt, ik ben de regen echt helemaal zat!

Moe'tasima
07-07-07, 19:49
Wa'leikoemoe salaam,

Wij gaan insha Allah ook op vakantie. Het begint nu steeds dichterbij te komen, over enkele dagen insha Allah. Ik heb er ook echt zin in, heerlijk gewoon.
Het gekke is alleen dat het net lijkt of we nergens heen gaan hihi. Kennen jullie dat ook?

yagmur
07-07-07, 20:12
ik ga pas eisnd september dus ik heb nee gestemd..

»¤ƒãïtµ¤«
07-07-07, 20:47
Sweet*Lady* is gisterenochtend vroeg vertrokken. Allah Iwsalhom bighair.

ma3a salama,
Faith

*laila*
08-07-07, 00:35
Allah i weslhoem 3la ghier.. Moge Allah al onze broeder en zusters veilig laten gaan en terug komen!! amine

ik blijf dit jaar ook hier, het is wel heel slecht weer, maar hamdoullillah! is wel erg als je iedereen ziet vertrekken!!

»¤ƒãïtµ¤«
08-07-07, 11:39
Allah i weslhoem 3la ghier.. Moge Allah al onze broeder en zusters veilig laten gaan en terug komen!! amine

ik blijf dit jaar ook hier, het is wel heel slecht weer, maar hamdoullillah! is wel erg als je iedereen ziet vertrekken!!

Allahuma Ameen.

Ik blijf dit jaar ook, mijn mam en broer gaan rond de 20ste maar ik blijf in dit kikkerlandje.

Moe'tasima
13-07-07, 17:49
Assalaam oe'leikoem allemaal,

Ik kom even snel gedag zeggen, me ouders zijn al druk bezig met het inladen. We staan op het punt te vertrekken insha Allah. Voor iedereen wens ik een fijne vakantie toe, geniet er lekker van. En vergeet het gedenken van Allah niet, Hij is met jou waar jij ook bent. Dit zijn even de woorden die ik nog even snel zeggen wou.

Houdt jullie goed allemaal. Ik houdt van jullie omwille van Allah.

Wa'leikoemoe salaam warahmatoe Allahi wa Baraktoe
Jullie zuster Moe'tasima

*laila*
14-07-07, 00:05
treq salama lieve zuster... Moge Allah jou en jouw familie beschermen tegen alles wat jullie niet horen tegen gekomen.. amine

geniet zeker van het zonneke daar.. en breng wat mee :lol:

»¤ƒãïtµ¤«
14-07-07, 06:33
treq salama lieve zuster... Moge Allah jou en jouw familie beschermen tegen alles wat jullie niet horen tegen gekomen.. amine

geniet zeker van het zonneke daar.. en breng wat mee :lol:

Allahuma Ameen. Allah ywsalkom bighair!

Miss_Islam
14-07-07, 15:17
Selaam wa3alikoem

Ik ga ook op vakantie inshallah!!!

Moge Allah(swt) Alle moslims In Gair Brengen en terug laten komen inshallah!!!!

gair Inshallah!!!

yagmur
15-07-07, 22:34
ik heb geboekt voor 19 oktober :banana:
ik ga insallah 9 dagen naar istanbul

maar ja dat duurt nog wel ff

»¤ƒãïtµ¤«
16-07-07, 16:30
:cry: mijn broer is net vertrokken naar Marokko, ik ga hem zo erg missen :cry:

Sweet*Lady*
19-07-07, 18:22
Salaaam everybody,

zoals jullie zien ben ik goed aangekomen hierzo in maroc hamdoulah..Allahoema Amien op al jullie du3a, ik wilde hier effe een kijkje nemen :hhh:

Nieuws van maroc:

Jullie missen niets, het is hier wel ERG warm..Ik ben vanaf dak hier ben gekomen aan de zee.. :shock: Pffff ik kan de warmte hierzo niet meer aan :( En ik hoop dat jullie ook een beetje goed weer krijgen daar :wink:
Dikke kus Sweety :sjans:

*laila*
19-07-07, 23:41
3la slemtek lieve zuster... hier is het eigenlijk altijd slecht geweest, maar nu hamdoullillah de laatste dagen is het wat warm, maar je kent belgisch/hollands weer wel.. beetje regen en beetje zon in 1 dag ;)

geniet er maar van daar

»¤ƒãïtµ¤«
20-07-07, 07:17
Salaaam everybody,

zoals jullie zien ben ik goed aangekomen hierzo in maroc hamdoulah..Allahoema Amien op al jullie du3a, ik wilde hier effe een kijkje nemen :hhh:

Nieuws van maroc:

Jullie missen niets, het is hier wel ERG warm..Ik ben vanaf dak hier ben gekomen aan de zee.. :shock: Pffff ik kan de warmte hierzo niet meer aan :( En ik hoop dat jullie ook een beetje goed weer krijgen daar :wink:
Dikke kus Sweety :sjans:

Wa 3aleikom assalaam liefste :sjans:,

Zoals je ziet is er hier niets veranderd, nog steeds het slechte weer met uitzondering van een paar dagen (te tellen op 3 vingers :( ). Khair insha-Allah.

Geniet van je vacantie en kom snel gezond en wel trug insha-Allah!

Miss you like crazy :sjans:

ma3a salama,
Faith