PDA

Bekijk Volledige Versie : Conferentie - 1 Februari -Berchem-B

YCM
20-01-09, 16:32
Afbeelding

Al-oegt Noer Aicha
31-01-09, 18:45
Alsalam alaikom wara'mat Allah wabarakatoh,

Djazak Allahoe gairan voor het plaatsen.

Walsalaam alaikom wara'mat Allah wabarakatoeh

YCM
03-02-09, 03:18
Wa 'aleikoem assalaam Zuster,

Baraqa Allahoe fieki. Het was een leuke dag al hamdullillah!

Al-oegt Noer Aicha
03-02-09, 07:18
Alsalam alaikom wara'mat Allah wabarakatoeh,

Heb je het toevallig opgenomen? Want heb het eerlijk gezegd gemist. Ik wou er graag naartoe maar was geen maktab.. gair insha Allah.

Fi aman Allah.

YCM
04-02-09, 04:41
Wa 'aleikoem assalaam Beste Zuster,

Het was een leuke en leerrijke dag, al hamdullillah! Ik ben geen lid van JVI en was dus gewoon te gast, al hamdullillah! De Broeders van JVI nemen hun lezingen bij mijn weten niet op. De kans zal er tot nu toe nog niet hebben voor gedaan. Er komt namelijk veel werk bij kijken. Ghayr incha Allah! Voor meer info moet je eens een mail sturen naar JVI (islaam.be).

Ik ben een van de leden van het Ighlaas-team. Ik heb hier al eerder en nu nog steeds enkele affiches gepost met betrekking tot activiteiten die het Ighlaas-team organiseerd, al hamdullillah! Met betrekking tot activiteiten die rechtstreeks worden georganiseerd door het Ighlaas-team zou ik willen zeggen dat wij altijd onze lezingen opnemen. Hiermee zijn wij begonnen sinds enkele maanden. Wij zijn nu nog bezig met het verwerken van enkele opnamen. In de toekomst zullen er van lezingen en of conferenties altijd films op onze site en of op youtube.com worden geplaatst. Dit voor de dawah te vergemakkelijken incha Allah! Binnenkort komt onze eerste film uit incha Allah. Dit zal de lezing zijn van Khalid Yassin die bij ons in Maaseik-B te gast was, al hamdullillah! Wij geven hier even voorrang aan incha Allah! De reden hiervan is omdat er zeer veel vraag naar is, al hamdullillah!

Ghayr incha Allah,
Je moet maar af en toe kijken op de site (ighlaas.be). Maar voor alle zekerheid hou ik je wel op de hoogte als je dit wenst met betrekking tot de films. Het is altijd wel leuk om nieuwe films te vinden en er kennis uit te nemen en dit vooral vanuit onze lage landen.

Baraqa Allahoe fieki,
Assalaamoe 'aleikoem,
Yussuf

Al-oegt Noer Aicha
04-02-09, 08:33
Alsalam alaikom wara'mat Allah wabarakatoeh,

Masha Allah! Walhamdoelilah dat er veel jongeren bezig zijn met al-da3wa. Wafaqakoem Allahoe fi doenya wal agira. En ik zou het erg op prijs stellen als je ons op de hoogte houdt van deze lezingen en films. Er is niets mooiers dan kennis opdoen over onze Dien. Wallahoema gair.

Djazak Allahoe gairan agie. En Moge Allah jullie rijkelijk belonen in het wereldse en hiernamaals.

Walsalaam alaikom wara'mat Allah wabarakatoeh