PDA

Bekijk Volledige Versie : Hadj verrichten

Jamal
29-10-09, 15:12
Wie is er van plan om dit jaar de Hadj te verrichten of wiens ouders gaan er?

OegtNajat
29-10-09, 15:14
Wel veel bekenden die dit jaar gaan inshaAllah,maar ik zelf nog niet...

Ben van plan met me oma&oom te gaan volgend jaar inshaAllah

Jamal
29-10-09, 15:15
Insa allah. Masha allah serieus. Het liefst wil ook gaan.

OegtNajat
02-11-09, 08:34
InshaAllah als het elmakteb is.

InshaAllah komt nog wel;)

Risala
02-12-09, 20:52
Ik wil ook zo snel mogelijk gaan. Het lijkt me een geweldige plek om te zijn. Alleen het horen van de verhalen van de mensen die daar zijn geweest zijn al zo mooi, laat staan het zelf ervaren van de Hadj.

OegtNajat
02-12-09, 20:55
Ik wil ook zo snel mogelijk gaan. Het lijkt me een geweldige plek om te zijn. Alleen het horen van de verhalen van de mensen die daar zijn geweest zijn al zo mooi, laat staan het zelf ervaren van de Hadj.

Precies,en ik zag het allemaal op tv van dit jaar en het was ook prachtig.Zo kreeg ik alleen nog meer goede intentie en zin om te gaan Alhamdoellilah.

Met de wil van Allah zullen wij allemaal gaan.

Risala
02-12-09, 21:30
Amien. Hoop echt dat we allemaal zullen gaan insa allah

Amanah.
08-12-09, 11:26
Mijn vader, oom en tante zijn dit jaar geweest Wal7amdulileh.
Ik zelf ben ook 2 keer geweest. En heb 't ervaren als de prachtigste momenten van mijn leven.

OegtNajat
08-12-09, 15:38
MashaAllah prachtig,zou je misschien wat meer willen vertellen over hoe het was?

Djazak Allahoe Ghairan.

Moe'tasima
08-12-09, 16:02
Mijn vader, oom en tante zijn dit jaar geweest Wal7amdulileh.
Ik zelf ben ook 2 keer geweest. En heb 't ervaren als de prachtigste momenten van mijn leven.

Als ik dit lees verlangt mijn hartje er meer en meer naar....masha Allah. Een vriendin van mij was ook geweest. Hetgeen zij vertelde was prachtig om te horen, laat staan het zelf meemaken. insha Allah mogen wij dit netzo ervaren. Het is een droom van elke moslim(a).

Misschien wil je wat vertellen over je ervaringen ja :oops:

Amanah.
09-12-09, 21:49
Hehehe, wat zal ik vertellen. Ik was nog heel jong hoor. Maar 't was echt heel mooi.

Moe'tasima
09-12-09, 22:03
Hehehe, wat zal ik vertellen. Ik was nog heel jong hoor. Maar 't was echt heel mooi.

Ah oke, ik dacht niet zo lang geleden. En op een jonge leeftijd is dat een heel ander belevenis natuurlijk. Wat kan je er nog van herinneren als ik vragen mag?

OegtNajat
10-12-09, 07:52
Ah oke, ik dacht niet zo lang geleden. En op een jonge leeftijd is dat een heel ander belevenis natuurlijk. Wat kan je er nog van herinneren als ik vragen mag?

Wil het ook weten..? (ben echt benieuwd:hhh: )

Noor_Al-islaam
15-12-09, 18:19
M'n paps, mams en ik zouden dit jaar gaan.. maar het zat financieel niet echt mee.. Insha Allah gaan we volgend jaar.. Khair insha Allah..

oem_rayhana
04-02-10, 19:50
ik ben elhamdoelilah dit jaar geweest samen met mijn man en moeder

Sweet*Lady*
05-02-10, 00:57
Mijn mams is gegaan :D

OegtNajat
05-02-10, 16:58
MashaAllah