PDA

Bekijk Volledige Versie : Een boeket van tuin advies over de nacht van Anas en bruiloft

Morad277
06-11-09, 20:46
bismi allah wa bihie nasta3ien

Hallo Bohpty in God:

Sappig God deze gezichten lange gretigheid aan God, en prees de Ansherna van het leven met het in de smeltkroes van de liefde in God.

Hij legde uit dat God de borsten die we verzameld hen en het boek van God.

Het is de voorkeur aan God dat we Bhoudratkm eerste wat we na een lange afwezigheid in deze gelukkige gelegenheid van de gezegende stenen voldoen.

En oprechtheid van God zegt hij: dat Hij voor u gemaakt van de vrouwen onder elkander te vinden rust in hen en zetten tussen u genegenheid en barmhartigheid in deze zijn tekenen voor een volk hebben gespeculeerd ([5])

Om niet te lang je praat ik zal focussen op verschillende elementen te wonen:

Eerste: Good Night, Aisha tevreden.

Ten tweede: Is de moeder van haar dochter bij huwelijk.

Ten derde: mijn advies voor jongeren en koppels.

IV: een oproep voor vaders en moeders.

Voaerony harten en oren en laten we om te beginnen met een overnachting zorgeloos.

Eerste: Good Night, Aisha tevreden.

Geschiedenis vertelde ons dat de rechter is onderworpen Criha People.

En u weet wellicht dat Criha Shurayh bin Hraahil of Sharhabil die hij lah Omar Bin Al Khattab moge Allah tevreden met hem te elimineren Koefa stilgestaan bij zestig jaar en een voorbeeld door Zijn gerechtigheid en waarheid en hij wilde terugkeren naar de vertaling te verwijzen naar het boek van Sir Heraldiek goud op Volume IV.

De People is Taabi'i merkteken van zijn tijd werd geboren in achtentwintig van de immigratie en zei dat het recht Saeed ibn Zaid uit Makhoul zei: "Ik zag nooit iemand weet van een volk.

Zijn vertaling in de lange loop van Heraldiek kan verwijzen naar een die wil in deel IV ook.

Lieve geliefden:

De geschiedenis leert dat Criha People Meet People vroeg hem een dag over de situatie in zijn huis en zei tegen hem Shurayh: Twintig jaar geleden heb ik niet zien wat angers me van mijn familie, zeide tot hem, en hoe? Shurayh zei:

Van de eerste nacht ging ik op mijn vrouw en ik heb gezien goed en mooi zelden gemist, zei ik tegen mezelf nooit drinken zijn symbolen van de almachtige God.

Toen vond ik mijn vrouw uitgebracht mijn gebed bidden herkent Bsalamy.

Wanneer de vacante huisgenoten en vrienden om u en uitgebreid mijn hand naar haar, zei ze: "O Abu uw boodschappers over analfabetisme zoals je bent. En toen zei:

Alle lof zij God en Hem loven en Astainh inheemse aan Mohammed en na. Daarna heb ik vreemde vrouw, ik ben niet op de hoogte Bokhalaqk, wees me over wat je wilt Fatih, en laat het aan mij over wat je haat, en zei toen:

Heb je in je mensen is efficiënt voor u, en het is in een onderdaan die bevoegd is voor mij, maar als hij bracht God zegt anders, en kan bezitten, trekken wat God heeft bevolen u Vimsak vriendelijkheid, of de demobilisatie van de waarheid.

Ik zeg dit en vraag vergeving van God voor mij en jou.

Wie gehoord van een dergelijke toespraak van de nacht van zijn bruiloft!?

Shurayh zei: Vohojtny God en mijn volk, naar de preek over dat onderwerp, zei ik: Thank God en Astainh en bidden en begroeten de profeet en zijn familie en je nadat je iets zeggen als het bewezen is was het niet geluk, maar stelt geen excuus voor u, dan ik hou van die en die, en ik haat die en die, en zie Vanschereha van goed, en wat ik zag van Vastrea slechte dienst, zei ze: Hoe kan ik graag mijn familie te bezoeken?

Ik zei: Wat ik graag Imlny Oshary. Ze zei: het is liefde van je buren aan de Arc betreden, dus laten we de kinderen van mensen die goede en slechte mensen persoon.

Said Shurayh uitgezonden met welgestelde nacht. Ik bleef bij me twintig jaar, heeft ze niet verwijten voor iets maar een keer en je hebt oneerlijk.

Wat een leven van Hania, Aisha tevreden.

En geratificeerd zei:

Khiz een brood
De kegel van koud water
De Clean Room
De plichtsgetrouwe vrouw
En een klein meisje
En God heeft er voor gekozen hem
Beter dan deze wereld en de

Eet op de hoek
Drink zuivere
Hania jezelf inch
Forums voldaan door de
Beladen met welzijn
Zelfs als een advocaat
Het is genoeg voor mijn leeftijd

Ten tweede: Is de moeder van haar dochter in het huwelijk:

Deserted moeder geldig rationeel welsprekend Umaamah bint al-Harith geleden haar dochter in haar huwelijk nacht, en gewijd aan deze kostbare erfenis.

Artikel is met mij, je hield enen en Antbehn zusters en moeders Alvdilyat crèmes
Moeder zei tegen haar dochter: een structuur die bereid als overgelaten aan de voorkeur literatuur liet het voor je, maar een herinnering aan de vergeetachtig en steun aan de rationele.

Elke structuur: als een vrouw ontslagen uit de echtgenoot van een rijke, haar ouders en de intensiteit die zij nodig hebben om, ik zou rijkste mensen over, maar van mannen en vrouwen spreken vrij, en ze maken mannen, dijen en mijn wil is zich niet bewust van de signalering en hulp aan de sane.

Elke structuur: U belandde de sfeer waarin het uitkwam, en van links naar leven, die traditioneel het, niet om het Walker tarief, en de overeenkomstige niet achter, werd je koningin sergeanten en Malaika, het zijn moeder was een slaaf voor je.

En daarom wordt gevraagd, behalve zijn deugden tien dagen je een pluspunt.

De eerste en de tweede:

Giving in zijn overtuiging, en goed gehoor hem en gehoorzaamheid.

De derde en vierde:

Valtvkd waar het oog en neus, het is hetzelfde van u op de lelijke, en je ruikt
Echter, beste wind.

De vijfde en zesde:

Valtvkd tijd om te slapen en eten. De frequentie van de honger inflammatoire, irriterend en de slaap verstoren.

De zevende en achtste:

Valahtras rijkdom en lambasted de onfatsoenlijkheid en laste, Mmlak geld in voor een goede maatregel zijn kinderen een goede schatting.

De negende en de tiende:

Tasin is het niet, noch Tvchen zijn geheim dat u besteld of geschonden de grote borst, en het veiligstellen van zijn geheim prijsgegeven verraad.

Dan bent u en vreugde in zijn handen als Mgtma, en depressie in zijn handen dat hij blij was.

Dit is de ethiek van moslimvrouwen, en dit begrip, en dit is haar wil, en dat cultuur, door God, heb je horen praten, en de rede en de wijsheid zo.

Dit is de moslimvrouwen, over de Tsrbelt ethiek van de islam, en de landing op de troon van haar leven Piminha rotsen de wieg en schud de tronen van ongeloof Sagaing, Bij God die dit deden zijn moraal van de mensen van het Paradijs.

In de hadith van al-Tabaraani Vrouwen overgeleverd aan de kleine en Midden-Oosten is een hasan hadith bevestigt goed Shaykh Albanees.

Dat de profeet zei:

"Uw vrouwen zijn de mensen van het Paradijs Alawod liefdevolle haar man (dwz de uitkering en goedheid) dat, als de woede van haar man kwam zelfs haar hand in de handen van haar man en zegt geen zure Gamada (dat wil zeggen, slaap) totdat u tevreden bent."

Ten derde: mijn advies voor jongeren in het algemeen en echtgenoten in het bijzonder:

Aanbevolen door de jeugd, met inbegrip van Mustafa beval hen in de hadith overgeleverd door al-Bukhari en Moslim profeet zei: "O, jonge mannen, wie je je realiseert dat het een rechtvaardig kind in het verlagen van de blik en het behoud van kuisheid en wie niet kan snel, want het kwam hem" ([6])

Spraak en vertel de mensen dat de Boodschapper van Allah overgeleverd door Tirmidhi, die zei een hasan sahieh hadieth, Ibn Hibbaan in de juiste en onjuiste beslissing en zei dat de voorwaarden van de moslim.

Van Abu Hurayrah dat de boodschapper van Allah zei: "Drie recht op hulp van God: vecht voor het oog van God, en kantoren die wil de prestaties, en degene die trouwt wil kuisheid." ([7])

En aanbevolen dat paren Bnsaihm goed als onder bevel van God de Almachtige zei:

O, gij die gelooft, niet toelaatbaar voor u, vrouwen te erven zonder hun toestemming niet te voorkomen dat ze gaan trouwen om Ateetmohn slechts een deel van wat zij begaan flagrante zonde en de interpretatie van de betekenis Ltamohn daden, dat je een hekel iets en God maakt het veel goed ([8])

Het is de profeet, "verzoek u dringend om vrouwen goed te behandelen" ([9]) en de Hadith overgeleverd door Bukhari en Moslim.

Vzojk secretariaat, uw veiligheid door God, en zal vragen stellen over de Dag der Opstanding, en de man is de herder van zijn familie en is verantwoordelijk voor zijn kudde, en dit is een onderwerp lang.

Ten slotte zij vaders en moeders aangeraden om niet te over-Colts, en verkwisting in het apparaat en uitgaven, en anderen, is het vernietigen van het huwelijk zwembad, en dit is de reden waarom meer jongeren Azba en maken de meeste meisjes meisjes, criminaliteit voogden die aangemoedigd in deze zaak, is dit een van de sterkste punten van corruptie in het land en God verhoede .

Ik herinner u hadith van de Profeet overgeleverd door Ahmad in zijn Musnad en in Sindh gouverneur Isa bin Memon zei stoom kwaad spreken en de rest van zijn mannen, betrouwbare en verteld door Ibn Hibbaan in de juiste route, en van Sindh goed.

Van Aisha moge Allah tevreden met de laagste van de profeet: "Gunn huwelijk grootste zwembad
Uitgaven, de eenvoudigste. "

Ik vraag God om gids en begeleiding voor iedereen en God zegene de pasgetrouwden en zegende hen en verzamelen ze in de goede altijd, Hij is zijn meester

OegtNajat
06-11-09, 21:09
Djazak Allahoe Ghairan!