PDA

Bekijk Volledige Versie : sheich fawaz in debat bij pauw&witteman

Mohamed_
19-11-09, 18:53
http://cgi.omroep.nl/legacy/player?/id/VARA/serie/VARA_101163022/VARA_101163054/bb.20080424.asf

Mohamed_
19-11-09, 19:43
het laatste wat sheich fawaz zei zou die markouch nooit zeggen
dat wilders zijn excusses moet aanbedienen aan de moslims en zijn film van internet moet halen.

[ze negeren elke vraag die de imam stelt en antwoorden NIET op zijn vragen]!!! scheinheillige koppe die pauw en witteman

OegtNajat
19-11-09, 21:32
Kan de filmpje niet zien:(

Mohamed_
20-11-09, 16:05
Kan de filmpje niet zien:(

hier oegti http://cgi.omroep.nl/legacy/player?/id/VARA/serie/VARA_101163022/VARA_101163054/bb.20080424.asf
zo speelt die af in u mediaplayer

OegtNajat
20-11-09, 21:38
hier oegti http://cgi.omroep.nl/legacy/player?/id/VARA/serie/VARA_101163022/VARA_101163054/bb.20080424.asf
zo speelt die af in u mediaplayer

Djazak Allahoe Ghairan, broeder. Moge Allah Subhana Wata3ala je rijkelijk belonen.

Wat je zei over dat ze deze sheich z'n vragen niet antwoorden ben ik het hellemaal met je eens.
En dat stukje waar markouch (of hoe hij heet) zegt dat een moslima zelf moet weten of ze een hijaab draagt of niet...Dan begin ik me echt af te vragen of hij wel eerst de islam gepraktiseerd heeft voor dat hij uitspraken doet. Zelfde geld over het feit van homo's.

Mohamed_
21-11-09, 11:55
Djazak Allahoe Ghairan, broeder. Moge Allah Subhana Wata3ala je rijkelijk belonen.

Wat je zei over dat ze deze sheich z'n vragen niet antwoorden ben ik het hellemaal met je eens.
En dat stukje waar markouch (of hoe hij heet) zegt dat een moslima zelf moet weten of ze een hijaab draagt of niet...Dan begin ik me echt af te vragen of hij wel eerst de islam gepraktiseerd heeft voor dat hij uitspraken doet. Zelfde geld over het feit van homo's.
geef een reden waarom je het niet eens bent met het eerste
en die markouch is gewoon een praatjesmaker hij zei dat hijab niet moet endat het nergerns in de koran voorkomt. je ziet toch dat hij gewoon goed wil staan bij de hollanders

OegtNajat
21-11-09, 14:49
geef een reden waarom je het niet eens bent met het eerste
en die markouch is gewoon een praatjesmaker hij zei dat hijab niet moet endat het nergerns in de koran voorkomt. je ziet toch dat hij gewoon goed wil staan bij de hollanders

Aghi ik zei dat ik het wel met je eens was;)

Mohamed_
21-11-09, 16:16
Aghi ik zei dat ik het wel met je eens was;)

aah :d sorry khad niet goed gelezen smehlia
ik dacht dat je zei helemaal niet mee eens

nogmaals sorry

OegtNajat
21-11-09, 16:17
aah :d sorry khad niet goed gelezen smehlia
ik dacht dat je zei helemaal niet mee eens

nogmaals sorry

Denya henya broeder kan gebeuren.

Ghair inshaAllah.

Mohamed_
21-11-09, 16:18
Denya henya broeder kan gebeuren.

Ghair inshaAllah.
ik vind imam fawaz een helegoeie imam maar zijn tegenpartij daar en tegen vind ik gewoon belachelijk die markouch

OegtNajat
21-11-09, 16:21
ik vind imam fawaz een helegoeie imam maar zijn tegenpartij daar en tegen vind ik gewoon belachelijk die markouch

Ik vind hem ook een goede imaam..kan niks slechs over hem zeggen.

Alleen die woorden die hij gebruikte tegen over hirsi ali enz.. Dat over dat hij haar kanker wenste in haar tong enz. ik schrok wel een beetje eerlijk gezegd.

Mohamed_
21-11-09, 16:27
Ik vind hem ook een goede imaam..kan niks slechs over hem zeggen.

Alleen die woorden die hij gebruikte tegen over hirsi ali enz.. Dat over dat hij haar kanker wenste in haar tong enz. ik schrok wel een beetje eerlijk gezegd.

zij maakte de islam belachelijk en versprijdde leugens over Allah swt en de profeet (vrede zij met hem) dan mag hij als imam zulke verwensingen wel doen.
ik heb het ook namelijk laten horen aan mijn imam want ik zei vele zijn hier op tegen en hij zei me dat dit is toegestaan en ze verdient wel erger dan alleen kanker :)
http://94.100.114.128/424850001-424900000/424892801-424892900/424892811_5_A7-V.jpeg

Mohamed_
21-11-09, 16:31
De verwensingen van Sheich Fawaz uitgelegd
In het licht van de commotie die is ontstaan rondom één van mijn vrijdagpreken, vanwege een artikel in de Volkskrant d.d. 31 oktober 2006, wil ik bij deze het één en ander toelichten.

1. Het meest bizarre van deze hele kwestie is wel dat de filmproductie en vijandigheden van zowel Ayaan Hirsi (Magan) Ali als Theo van Gogh, waarin het beeld van de Islam wordt verdraaid en de Koran wordt bespot niet gezien worden als de directe aanleiding tot het opruien van personen als Mohammed B. Daarentegen zou een door mij verrichte smeekbede aan het eind van één van mijn vrijdagpreken dit wel zijn geweest. Frappant is wel dat ik smeekte om een verlenging van het leven van Van Gogh en niet om zijn dood.

2. Onze methodologie en credo inzake het verwerpen van geweld is alom bekend, zelfs voor de gebeurtenissen van 11 september 2001 en is niet onderhevig aan wispelturige veranderingen in de tijd.

3. Wij hebben de moslimjongeren gewaarschuwd voor radicalisering en geweld, al ver voor de dood van Van Gogh. Dit is destijds gedaan in de vorm van diverse publicaties. Helaas dat dit in medialand op dovemansoren is gevallen.

4. De vrijdagpreek waar in de Volkskrant d.d. 31 oktober 2006 naar wordt verwezen, getuigt wat dit betreft voor ons en niet tegen ons. Toentertijd verkeerden de moslims in een toestand van laaiende woede, ten gevolge van de film 'Submission' die niets anders was dan een belediging aan het adres van Allah, de Profeet (vrede zij met hem) en het geloof en nog venijniger was dan de Deense cartoonaffaire die de Islamitische wereld op zijn kop zette. De desbetreffende preek was een weloverwogen en religieuze zet van mij. De behoefte om middels deze preek de woede van de moslims te kanaliseren en hen niet in strijd met de wet te laten handelen was namelijk groot.

5. Tevens weet ik dat de moslims niet veel vertrouwen hebben in het rechtssysteem wanneer het dit soort films betreft, want het zal altijd onder het mom van vrijheid van meningsuiting worden gebracht. Uit angst dat dit gevoel van onmacht tot onverantwoorde tegenreacties zou leiden, heb ik deze kwestie uit de handen van de mensen weggehaald en overgedragen aan de Hemelse rechtbank, om de menigte daarmee te troosten, want in deze rechtbank hebben zij daarentegen wel alle vertrouwen. Ik heb in werkelijkheid dus de mensen van hun woede verlicht en niet aangezet tot doding.

6. Geweld en moord behoren tot de overtuiging van sommige afgedwaalde stromingen die er een eigen ideologie en filosofie op na houden en hebben niets van doen met mijn smeekbede.

7. Verder bedroeft het mij te moeten vernemen dat de persoon Soumaya S. moedwillig over mij liegt door te stellen dat ik haar in het echt heb verbonden met Noredine el F. Ik vraag haar dan ook de bewuste huwelijksakte te tonen als zij de waarheid spreekt.

8. Tenslotte hoop ik dat de politici rechtvaardig en verstandig om zullen gaan met deze kwestie, ver weg van electoraal gewin.

In Allah stellen wij ons vertrouwen, want Hij is de Beste Vertrouweling.

Sheich Fawaz
31/10/2006

OegtNajat
21-11-09, 20:23
zij maakte de islam belachelijk en versprijdde leugens over Allah swt en de profeet (vrede zij met hem) dan mag hij als imam zulke verwensingen wel doen.
ik heb het ook namelijk laten horen aan mijn imam want ik zei vele zijn hier op tegen en hij zei me dat dit is toegestaan en ze verdient wel erger dan alleen kanker :)
http://94.100.114.128/424850001-424900000/424892801-424892900/424892811_5_A7-V.jpeg

Hmm okee..ik wist dit niet. Allah Weet het beste.