PDA

Bekijk Volledige Versie : Sexverslaafd

nefra
17-06-10, 15:00
Wie kan mij advies geven.

ik ben een marokkaanse vrouw en ben er achter gekomen dat mijn man sexverslaafd is. Vanaf het begin van ons huwelijk gaat hij al vreemd, inmiddels zijn er veel andere dingen bijgekomen, zoals naar ***** kijken, internet mobiel, naar de hoeren en vooral naar andere vrouwen. ik zou het niet eens in de gaten hebben gehad, maar het feit wil dat hij altijd alleen wil slapen. Hij slaapt dan of in een andere kamer of in de huiskamer, en jullie begrijpen wel wat die daar aan het doen is.
Ondertussen hebben we 4 kinderen. Ik voel mij zo vreselijk vertrapt en verraden en weet hier eigenlijk geen oplossing voor. ik heb het vaak tegen hem gezegd en gezegd dat hij ook hulp moet zoeken. maar hij ontkent alles. Een ander zou hem misschien de deur hebben uitgetrapt, maar ik heb verschrikkelijk veel geduld. Het komt vaak voor dat hij een ruzie in stand houd en zo maar 9 maanden achter elkaar alleen slaapt, wat ik ook probeer en zeg, hij pakt alles aan om de ruzie in stand te houden. gaat dan ook hele oude koeien uit de sloot halen van wel 5 jaar geleden. hij doet er werkelijk alles aan om de ruzie te laten voortbestaan, terwijl ik juist zo mijn best doe om elke dag weer als een nieuwe dag te laten beginnen.

Wie heeft hier ervaring in en wie kan mij eventueel helpen.
Overigens ontkent hij alles van wat ik zeg. Ook al staat het zwart op wit.

Nefra

OegtNajat
18-06-10, 13:50
Salaam 3alaikom lieve zuster,

Ik vind het spijtig dit te moeten lezen, moge Allah ta’ala jou man leiden naar het goede pad, amien.

Ik weet dat jij je man mag verlaten als hij de voorschriften van de islam overschrijdt. In jou situatie heeft hij dat al heel vaak gedaan. Zoals hij jou behandelt is absoluut niet toegestaan! Ik vind dat dan ook heel jammer. Het kan zijn dat jouw man misschien iets heeft waardoor hij afstand van jou is gaan nemen. Daarom raad ik jou ook aan goed met hem te gaan praten, en niet hardhandig, ook al zal hij misschien tegen jou gaan schreeuwen, jij moet het geduld behouden dat je alle tijd hebt gedaan. Probeer hoe dan ook achter te komen wat er met jou man aan de hand is.
Als je er niet uit kan komen is het misschien beter om iemand in te schakelen die jou kan helpen. Misschien een broeder van je die vervolgens met hem kan gaan praten, en daarna kan er een imam bij worden gehaald.

Een ding is zeker zoals jouw man zich nu gedraagt, is helemaal verkeerd! Jullie zouden een goed en gelukkig gezin moeten zijn. Daarom wil ik jou echt uit de grond van mij hart zeggen, dat je absoluut niet moet opgeven en er echt voor moet gaan vechten dat jullie weer worden als vroeger. Een gelukkig gezin met 4 kinderen TbarkaAllah.

Misschien is dit wel een beproeving van Allah ta’ala, en moge jij en jou gezin die door staan, amien.

Ik hoop inshaAllah dat je wat aan mijn advies hebt gehad, moge Allah ta’ala mij vergeven als ik wat verkeerds heb gezegd.

Fi Amanaah Allah,

OegtNajat

issaoui
20-06-10, 18:18
Salaam ,

Moge allah je man op de rechte pad brengen , en jouw beroevingen met zege doorstaan!!!

Maar dit vind ik niet sexverslaafd, wat je man uitspookt !! Dit noem ik geen rekening houden met de vrouw , waar het allemaal omgaat !! tenslotte heeft hij 4 kinderen gewekt, en zou er verantwoordelijk voor moeten nemen, en tijd voor ze uittrekken en hen geboden en verboden moeten aanleren..... DIT NOEM IK EERLOOSHEID/ONVERANWOORDELIJK !!! maar niet sexverslaafd, opzich hoeft sexverslaafd per definitie niet slecht te zijn , als je maar enkel en alleen met de gewenste en getrouwde vrouw vrijt !!dan is er niks aan de hand, dus wat men moet proberen is alleen de zin kweken met zijn vrouw. Onze profeet S.A.S. zegt als de man iets moois in andere vrouw ziet (uiterlijk ) en raakt opgewonden , laat hem naar zijn vrouw gaan en met haar vrijen , want jouw vrouw heeft zelfde lichaamsdelen die ook aantrekkelijk zijn !!! IK ZOU HET BESTE , PROBEER STERK EN GEDULDIG TE ZIJN , EN VOOR DUA´S VERRICHTTEN BIJ ALLAH !!! DIT HELP , WANNEER JE OPRECHT BENT ALS VROUWZIJNDE IN JOUW UITVOERING VAN JE VERPLICHTINGEN.......

MOGE ALLAH ALLE MOSLIMS EN MOSLIMA´S OP RECHTE PAD LEIDEN EN HEN VER VERWIJDEREN VAN AL HET KWADE !!!!!!!!!

allah weet het best,

OegtNajat
21-06-10, 02:25
Haar man weigerde haar een aantal keren... Wat moet ze dan doen?

issaoui
21-06-10, 14:48
Salaam,

In de sharia staat zou ze daarvoor naar de rechtbank stappen , met getuigen die allen eens zijn dat haar man haar weigerd het bed met haar te delen. In dit geval zal hij (rechter ) het huwelijk per direct ontbinden........... maar terug naar de werkelijkheid, de werkelijkheid verteld ons dat we in een gemengde maatschappij leven waarin zomaar alles kan en mag !! Dit is dus niet zo . Maar wat zei kan doen , is eerst opbiechten aan haar moeder, en ik denk ook dat zei ook zo heeft gedaan, vervolgens stappen de ouders van de vrouw, naar de ouders van de man om opheldering te vragen en hoe het nou WEL zit . het kan daarna alle kanten opgaan , of het kwaad wordt erger , of die man wordt vermaand om zijn verantwoordelijkheid te nemen , en haar weer GOED te behandelen !! als dit niet gebeurd , weer eens aankaarten , totdat de boodschap INSCHALLAH eens aankomt bij haar MAN. De laatste optie wat je in gedachten zou kunnen hebben is de SCHEIDING !! maar dit IS dan wel de ALLER LAATSE REDMIDDEL. want laten we eerlijk zeggen , sommige jongetjes leren het ook nooit af !!! Ze moet hopen op een wonder , en dat allah hem hidaya geeft !!! ..

Allah weet het als beste ,

Diegene zal nooit sterven , wiens hart met liefde is gaan leven .............

nefra
23-06-10, 09:35
Beste Mensen, hartelijk dank voor jullie advies.

Het laatste advies vind ik niet zo van deze tijd. Over dit onderwerp kan ik niet eens met hem praten laat staan als ik anderen erbij haal. Hij wordt al boos als ik er over begin.
een aantal keer wordt gezegd dat hij mij heeft geweigerd, echter is het niet een paar keer maar hij weigerd constant al vele jaren. Als het een keer goed gaat dan is het voor 2 a 3 dagen, daarna zoekt hij ruzie op om alleen te kunnen slapen. Wat ik ook probeer het haalt niets uit. Het is dus een blijvend probleem/verslaving waar ik geen oplossing voor zie, omdat hij het probleem niet wil erkennen. Hij wil ook niet naar therapie zoeken. en de therapie bestaat meestal uit een psycholoog bezoeken.

nefra
23-06-10, 09:41
Probeer hoe dan ook achter te komen wat er met jou man aan de hand is.

beste Oegtnajat, Dat weet ik wel, wat hij heeft. Iemand die een paar keer per dag mastrubeert(kan ik zien aan internetverkeer, op heterdaad betrapt, tijdens de daad in slaap gevallen met zijn geslachtdeel in zijn hand en tissues ernaast enz. enz.
Het is echt wel duidelijk dat deze man echt verslaafd is.

OegtNajat
02-07-10, 21:42
Dan zou ik als ik jou was toch iemand inschakelen. Op dat Allah ta'ala hem mag laten genezen amien.

Senna21
07-12-10, 20:11
SuhanAllah Inscha Allah zal alles goed komen

Dienaar van Allah
09-03-11, 20:59
Salaam alaykom

Dit komt van een forum ik hoop dat je eriets aan hebt.

Broeders en zusters,

De meest extreme vormen van djinns zijn de verliefde djinns. Voor het behandelen van deze djinns heb je een hele lange adem nodig en sterke geduld.

Deze verliefde djinns zijn viezerikken die van alles met je doen wat ze willen. Ook deze djinns gaan vaak tussen de ballen van de man en zijn anus zitten om zo gevoelens van homosexualiteit te creeren.

Ik ga allereerst de symptomen opnoemen van wanneer je lijdt aan een verliefde djinn.

Daarna geef ik inshae Allah tips om het te behandelen.

Hoe een verliefde djinn het lichaam binnenkomt

Een verliefde djinn komt het menselijk lichaam binnen door middel van si7r of door middel van het oog. Ook een djinn is in staat om de mens te raken met het oog, vooral als hij de mens op een bepaalde manier ziet die hem erg aanstaat. Bijvoorbeeld door het plegen van ziena, door overdreven geshow en gepromoot van de persoon zelf voor de spiegel naakt of bijvoorbeeld of doordat een mens een lange tijd naakt door het huis loopt.

De manier van si7r is bekend bij jullie, vaak word een verliefde djinn gestuurd als het gaat om een zaak dat de vrouw niet mag trouwen, tqaf. Die djinn moet er dan voor zorgen dat elke handvraging uitkomt op een afwijzing. Ook past de verliefde djinn de strategie toe dat hij bepaalt hoe zij leeft. Hij gedraagt zich als de man en zij moet als vrouw gehoorzamen. En het spreekt voor zich dat hij er alles aan zal doen om haar naar het verkeerde pad te brengen of daar te houden.

Hoe te herkennen of je bezeten bent door een verliefde djinn

Hieronder zal ik een aantal symptomen neerzetten. Uiteraard is het niet zo dat als je één punt herkent dat je dan bezeten bent door een verliefde djinn. Laten we zeggen als je er meer dan 4 herkent in jezelf dan adviseer ik je toch om er iets aan te doen. En dan niet bij een tovenaar of een duivelse fki, maar gewoon doormiddel van roqia. En de behandelwijze van een verliefde djinn zal ik na de symptomen neerzetten met de wil van Allah.

1 - overdreven mate van seksuele dromen met bijvoorbeeld een onbekend iets, naakte vrouwen, mannelichaam met een zwart gezicht of met een directe familielid.

2 - spontane opwekking van lusten zonder aanleiding. Dus dat je gewoon serieus bezig bent met iets en dat je dan onverwachts overvallen word met een extreme lustgevoel en een sterk verlangen naar seks.

3 - in overdreven mate aan zelfbevrediging doen

4 - een afkeer hebben voor het trouwen en geen verlangen hebben naar een huwelijk met halal gemeenschap.

5 - lichte bewegingen of trillingen voelen in het geslachtsdeel zowel van de man als de vrouw.

6- als de persoon slaapt dan heeft hij of zij sterk het gevoel dat er iemand achter hem of haar slaapt.

7 - mannen die lijden hieraan komen af en toe een vrouwenhaar tegen op zijn bovenlichaam, in zijn broek of gewoon in zijn ondergoed.

8 - sommige vrouwen zien in hun droom of gewoon overdag naakte mannen voor zich.

9 - getrouwde man of vrouw die eraan lijden, degene die eraan lijdt van het koppel vind het niet prettig dat de echtgenoot aan haar of hem zit en daarnaast heeft de bezetene geen zin in gemeenschap met haar en slaapt het liefst alleen.

10 - de bezetene houdt ervan om alleen te zijn, in aanwezigheid van zijn echtgenote voelt hij zich niet goed en wil vaak ook op een afstand van de kinderen.

11 - een lichtpijnlijke irritatie een vingerlengte onder de navel en eventueel tussen de geslachtsdelen.
12 - in de slaapkamer ruikt de bezetene een parfumgeur die niet te plaatsen is.

13 - tijdens de gemeenschap met de echtgenoot is hij in zijn fantasiebeeld niet zijn vrouw aan het bevredigen maar iemand anders.

13 - Vaak bij kinderen is het zo dat een kind in de ochtend naakt wakker word terwijl hij met ondergoed, shirt en pyama is gaan slapen. De djinn voert dan ook ontuchtelijke daden uit met het kind terwijl het kind niet eens weet wat ontucht is. Dit kan ook voorkomen bij ouderen.

14 - onverklaarbare homosexuele - of bisexuele gevoelens hebben

15 - nadat iemand is hand komen vragen barst de vrouw extreem in tranen uit, of dat ze hem afwijst nadat alles bijna rond is of ze wijst hem af terwijl de jongeman aan al haar eisen voldoet.

16 - als het om een man gaat dan is hij over alles tevreden en gaat trouwen en gelijk vanaf het begin verandert hij, sluit alle deuren voor geluk en wil zo snel mogelijk scheiden.

17 - een man die deze soort djinn heeft durft niet richting een vrouw te kijken en als een vrouw hem aanspreekt over iets dan gaat hij zweten. Als dit het enige is dan kan het komen door het extreme schaamtegevoel dat hij bezit, heeft hij meer symptomen en merkt hij tijdens dit gedrag naar de vrouw toe dat hij op een bepaalde plaats getril voelt in zijn lichaam of dat hij wat pijn voelt in zijn geslachtsdeel dan komt het overeen met het gedrag van een "verliefde djinn". WAllahoe ahlam.

18 - Een man heeft regelmatig last van zijn geslachtsdeel en rondom. En de vrouw van haar eierstokken of baarmoeder.

Oem_Nisa
16-09-11, 22:31
Salaam ailekom zuster,

Als je partner jou elke keer weigert.
Het kan natuurlijk verschillende oorzaken hebben.
Als vrouw is het je taak ook.om er verzorgd en mooi uit
Te zien voor je man. Zodat een man alleen jou ziet als zn vrouw en geen
Behoefte heeft of opzoek gaat naar iets anders.
Allahoe a3lam wat de echte reden is,maar ik geef je alleen advies.

OegtNajat
17-09-11, 19:00
SubhanaAllah vreslijk dit!