PDA

Bekijk Volledige Versie : Chatbox

Jamal
19-12-05, 23:34
Salaam wa3alaikoum,

Zijn er mensen die geinteresseerd zijn in een chatbox. Niet een chatbox waar men kan chatten om elkaar te leren kennen. Maar meer een chatbox waar men interactief kan discussieren over bepaalde onderwerpen.

Wa3alaikoum asalaam

*laila*
20-12-05, 12:39
wel met zo een discussie, vind ik best wel interessant, als het gewoon een algemene chat is, denk ik niet dat er veel finta zal komen, doe het zonder die prive :)

asalaam oe alaykoem

muslimajihad
20-12-05, 18:27
[CENTER:2c933f398b]Nee, doe maar niet, die discusses kunnen ook zo gevoerd worden ;)

Wa alikoem assalaam[/CENTER:2c933f398b][/size]

maisara
20-12-05, 19:44
chatbox=garantie voor fitna.
ik kies voor Nee absoluut niet. zoals een zuster hierboven al zei.
discussies kan je ook gewoon zo voeren. Hier moet je al uitkijken dat het niet fout gaat...

wasalaam ou alaikom warahamtoulah.

missmile
20-12-05, 19:49
Ik heb voor Ja gekozen omdat ik het wel fijn/leuk/leerzaam zou vinden om een verhaal/discussie te horen van andermans-kant.....en zoals er al werd verteld door deze broeder, het is er niet om elkaar te leren kennen...maar om te discussiëren.

Sweet*Lady*
20-12-05, 20:21
jeps heb ook voor ja gekozen

»¤ƒãïtµ¤«
20-12-05, 20:27
Ook yes ...

Jamal
20-12-05, 20:29
Moet er wel bij vermelden dat er geen prive optie is op die chatbox. Dus alleen openbaar. met iedereen

missmile
20-12-05, 20:33
Des te beter ook............. :D anders gaat niemand de discussie aan ;)

»¤ƒãïtµ¤«
20-12-05, 20:33
des te beter dacht ik zo .. ben geen voorstander van pm's anyways ..

Sweet*Lady*
20-12-05, 23:09
Moet er wel bij vermelden dat er geen prive optie is op die chatbox. Dus alleen openbaar. met iedereen
jeps das goed!!

**Fatimamoslima**
26-12-05, 17:34
Salaam

Ik heb voor nee gekozen omdat het niet alleen zal toeleiden naar onderwerpen waar wij nut aan zullen krijgen maar dat het ook toe zal leiden naar onderwerpen die onze dien zal schaden!!!Misschien wij niet maar de andere wel en dat kan je tog beter verkomen tog!!! En zoals muslimajihad alz ei je kunt ook zo discussie aangaan!!!

Wa salaam

islamisvrede
26-12-05, 17:45
ik kiez voor nee is beter

palestina_lover
02-01-06, 21:20
ik heb vor ja gekozen omdat je soms antwoord wilt voor iets maar het dan gelijk nodig hebt dat is hier dan een beetje moeilijk....en als je hier wilt discussiëren dan krijg je pas na een dag bijv. antwoord

Oemshakir
03-01-06, 19:53
Salaam alaikom

Ikzelf heb voor nee gekozen. Ik ging vaak ook naar een chatbox en dan meesal met de intentie om te disucussiëren over de islam, geloof me 9 van de 10 keer dwaalde iedereen van het onderwerp af en ging het alleen nog maar over onzin. Dus het is gewoon beter om het niet te doen.

Wa alaikom salaam,

Oemshakir

*laila*
03-01-06, 19:59
Salaam alaikom

Ikzelf heb voor nee gekozen. Ik ging vaak ook naar een chatbox en dan meesal met de intentie om te disucussiëren over de islam, geloof me 9 van de 10 keer dwaalde iedereen van het onderwerp af en ging het alleen nog maar over onzin. Dus het is gewoon beter om het niet te doen.

Wa alaikom salaam,

Oemshakir

er kan altijd een moderator aanwezig zijn, en wie zich niet aan de regels houdt, wordt gekickt
kan simpel opgelost worden :wink:

Oemshakir
03-01-06, 20:02
Salaam alaikom

Wa alaikom salaam,

Oemshakir

er kan altijd een moderator aanwezig zijn, en wie zich niet aan de regels houdt, wordt gekickt

Dat kan maar wie geeft ons nou de zekerheid dat die moderator ook niet zelf mee gaat doen aan die onzin? ;)

missmile
03-01-06, 20:21
Van mij kun je aannemen, dat ik niet mee zal doen aan onzin. Als men komt met goede argumenten, dan weet ik zeker dat er geen onzin terecht komt.

En wat laila betreft.....dat zou opzich wel kunnen. maar zelf hoop ik dat iedereen gewoon lekker mee discussieërt ;) zonder waarschuwingen of dergelijke.

»¤ƒãïtµ¤«
03-01-06, 22:13
Salaam alaikom

Wa alaikom salaam,

Oemshakir

Dat kan maar wie geeft ons nou de zekerheid dat die moderator ook niet zelf mee gaat doen aan die onzin? ;)

hmm ben zelf admin geweest (still sumtimes actually) in diverse Islamic chatrooms .. het kon er soms hevig aan toe gaan. Middels goede admins (die zich neutraal opstellen, en dus niet meedoen aan de discussies) en goede regels kon je zeer interessante discussies volgen. Heel leerzaam moet ik zeggen ... het zet je wel aan het denken

palestina_lover
04-01-06, 15:35
Salaam alaikom

Wa alaikom salaam,

Oemshakir

ik vind het echt een goed idee

Imane111
16-01-06, 11:42
seleim oe alykoem, eerlijk gezegt vindt ik die gedachten van die chatbox zonder prive heel goed, algemeen chat is beter waarom? Omdat je dan meningen kunt uitwisselen je leert er veel bij enzo van broeders en zusters, heeft natuurlijk positieve gevolgen.....

WA ALAYKOEM SELAAM

Milouda
16-01-06, 11:52
zou leuk zijn en heb ja gemstemd

Sweet*Lady*
16-01-06, 21:57
nog meer stemmers ?want tis gelijk :wink:

missmile
17-01-06, 16:44
Gelijke stand ja.. :D

:oops: 2keer stemmen kan niet :hhh:

»¤ƒãïtµ¤«
17-01-06, 16:46

heb ik ook een paar keer willen doen :oops:

Jamal
17-01-06, 16:54
Niet vals spelen he :lol:

missmile
17-01-06, 16:55

heb ik ook een paar keer willen doen :oops:

hahaha..... jammer :( lukt niet (hoe graag ik het ook wil doen) :lol:

missmile
17-01-06, 16:56

:oops: nee hoor, dat kan helaas niet :oops:

wij zijn eerlijk..... toch faith? :hhh:

Sweet*Lady*
17-01-06, 20:10
Gelijke stand ja.. :D

whahah had het ook gebropeerd :hhh: maar lukt helaas niet!

missmile
17-01-06, 20:12
niet eerlijk van je he? :hhh:

(ons) !

Sweet*Lady*
17-01-06, 20:16
niet eerlijk van je he? :hhh:

(ons) !
ik ben zeker dat wij ni de neige waren :ego: :hhh:

missmile
17-01-06, 20:22
hahahaha......denk ik ook.... :hhh:

:ego:

»¤ƒãïtµ¤«
17-01-06, 20:23

:oops: nee hoor, dat kan helaas niet :oops:

wij zijn eerlijk..... toch faith? :hhh:

:twisted: very eerlijk

missmile
17-01-06, 20:24

zie je wel.... :lol: :wink:

Sweet*Lady*
17-01-06, 20:29

zie je wel.... :lol: :wink:
als jij het zegt :hhh:

missmile
17-01-06, 20:35
:oops: ja.... :ego: echt waar

Sweet*Lady*
17-01-06, 20:36
:oops: ja.... :ego: echt waar
:hhh: jaja als hij het gelooft van zelf dat je eerlijk bent dan geloof ik het ook :hhh:

missmile
17-01-06, 21:31
gelukkig maar elhamdoulillah...het staat nu 14 voor en 13 tegen :D

Sweet*Lady*
17-01-06, 21:32
hehe nog stemmers ?

missmile
17-01-06, 21:41
yep.... maar dat was ik niet hoor :ego: :hhh:

Sweet*Lady*
17-01-06, 21:43
ik weet want je kan ni twee maal stemmen ! :hhh:

missmile
17-01-06, 21:46
degene heeft zich niet gemeldt :hhh:

Sweet*Lady*
18-01-06, 21:20
degene heeft zich niet gemeldt :hhh:nope :hhh:

mss nog stemmers?

*laila*
19-01-06, 00:04
haha, zou leuk zijn als je meermaals kunt stemmen he :-P

heb nu een vraagje, of moet ik wachten tot als deze chat er is :lol: niet te veel vragen dus... haha

missmile
19-01-06, 08:45
gooi het er maar uit zou ik zeggen :D

»¤ƒãïtµ¤«
19-01-06, 09:06
haha, zou leuk zijn als je meermaals kunt stemmen he :-P

heb nu een vraagje, of moet ik wachten tot als deze chat er is :lol: niet te veel vragen dus... haha

:lol: kom op met die vraag sis

*laila*
19-01-06, 10:25
hahaha, jullie zijn nieuwsgierig zeg... die vraag is voor Jamal :-P hahaha

»¤ƒãïtµ¤«
19-01-06, 10:38
:oops: oops .. Bustedddd :lol:

*laila*
19-01-06, 10:57
hahaha faith'ke... als Jamal geinteresseerd is in de vraag... ga ik die stellen :D

anders ga ik wachten tot de chat er is... :lol:

missmile
19-01-06, 10:58
maar ehh..... :oops: Jamal heeft geen geheimen voor ons hoor :hhh:

toch Jamal? zeg gewoon ja :wink:

*laila*
19-01-06, 10:59
hahahaha... tis ook geen geheim hoor :D

heheeee ik maak jullie nieuwsgierig :lol:

Sweet*Lady*
19-01-06, 18:55
euh ja zeg ik wil weten wat
by the way is ni zeker dat chat er komt laila

*laila*
19-01-06, 20:25
ja weet ik sweety... daarom zeg ik ALS die komt ga ik die vraag stellen :-P

Sweet*Lady*
19-01-06, 20:30
dus als het niet komt gaan we vraag nooit teweten komen yek :hhh:

Jamal
19-01-06, 20:34
zo nu ben ik nieuwsgierig gemaakt laila. Stel je vraag maar. Je kan em ook prive stellen via een PM. :lol:

Sweet*Lady*
19-01-06, 20:35
nee want wij willen ook vraag weten :ego:

»¤ƒãïtµ¤«
19-01-06, 20:37
zo nu ben ik nieuwsgierig gemaakt laila. Stel je vraag maar. Je kan em ook prive stellen via een PM. :lol:

nee want wij willen ook vraag weten :ego:

NOU & OF we het willen weten :ego:

missmile
19-01-06, 20:59

hoezo PM :shock:

ik wil het ook weten.....anders ga ik...... :denken: :idea:

Sweet*Lady*
19-01-06, 21:00
hahaha ik ook laila vertel!! wij willen weten want wij zijn nieuwsgierig :ego: :hhh:

*laila*
19-01-06, 21:14
hmm Jamal is een goed idee... ik zal wel pm sturen... hehe wat is het toch spannend voor jullie... hahaha

Sweet*Lady*
19-01-06, 21:15
neee geen pm zet hierzo je vraag :ego: :hhh:

missmile
Ik vind jullie niet meer lief hoor...... :cry:

weet je wat? stuur mij maar een exemplaar, ik zal het niet zeggen tegen faith en sweety ... Deal??? :D

»¤ƒãïtµ¤«
hmm Jamal is een goed idee... ik zal wel pm sturen... hehe wat is het toch spannend voor jullie... hahaha :shock: eeehhhh :cry:

Sweet*Lady*
19-01-06, 21:16
shoe shoe :ego: ik wil ook weten!

»¤ƒãïtµ¤«
19-01-06, 21:17

weet je wat? stuur mij maar een exemplaar, ik zal het niet zeggen tegen faith en sweety ... Deal??? :D

:cry: hoe kan je dat doen :cry:

Sweet*Lady*
19-01-06, 21:18

ja hoe kan je het doen :ego:

*laila*
19-01-06, 21:18
hahaah oke dan :)

zal weer lief zijn... :oops:

mijn vraag is...

kan er ook een kwischat komen :D zo kunnen ze allerlei vragen stellen over de islam :)

so dames nu content :lol:

Sweet*Lady*
19-01-06, 21:19
ja nu ben ik content :banana: anders kon ik vanavond ni slapen door nieuwsgierigheid :hhh: grapje

missmile
19-01-06, 21:20

ik zou het jullie wel vertellen hoor :oops: :hhh:

*laila*
19-01-06, 21:20
haha sweety... ben blij dat je nu goed gaat kunnen slapen

missmile
19-01-06, 21:21

mijn vraag is...

kan er ook een kwischat komen :D zo kunnen ze allerlei vragen stellen over de islam :)

hmm....dat is een leuke vraag ........ ALS er een chat komt :D

Sweet*Lady*
19-01-06, 21:21
jaja smiley :ego:

missmile
19-01-06, 21:24
echtwaar hoor :hhh:

*laila*
19-01-06, 21:25

mijn vraag is...

hmm....dat is een leuke vraag ........ ALS er een chat komt :D

ja nu ligt het aan jamal he :)

Sweet*Lady*
20-01-06, 16:57
jamal ??

:hhh:

»¤ƒãïtµ¤«
20-01-06, 17:25
kom op jamal .. laat ons niet langer in spanning :lol: komt ie of niet?

Sweet*Lady*
20-01-06, 17:25
ja

ja of nee :hhh:

missmile
20-01-06, 17:45
jullie zijn echt Té.....nieuwschierig (niet leuk meer) :evil:

Sweet*Lady*
20-01-06, 17:46
:ego: ze3ma jij ni

missmile
20-01-06, 17:50
nee hoor....je moet gewoon geduldig zijn..... :ego:

»¤ƒãïtµ¤«
20-01-06, 17:53
Jamaaaaaaaaaaaal stop ignoring us :cry:

over geduld gesproken :ego:

Sweet*Lady*
20-01-06, 17:57

*laila*
20-01-06, 18:05
hahaha denk dat hij wacht op zijn PM'ke :D zal er maar gauw eentje sturen :) haha

missmile
20-01-06, 18:16
Jamaaaaaaaaaaaal stop ignoring us :cry:

over geduld gesproken :ego:

hij denkt zeker........( wat een zeurpieten die 2damesss) (niet ik dus :hhh: )

er moet altijd wel een geduldige tussen zitten :lol:

*laila*
20-01-06, 18:22
hahaha missy... jij niet??? :-P

missmile
20-01-06, 18:24
hahahaa.. nee hoor :-P ik ben de geduldige ............ :oops:

*laila*
20-01-06, 18:27
okeyyyy missy... zal het maar geloven

jij hebt HEEL gedulding :lol:

missmile
20-01-06, 18:39
okeyyyy missy... zal het maar geloven

jij hebt HEEL gedulding :lol:

........ik wil niet opscheppen maar het is echt zo :oops:

maar ik ben er ook nieuwschierig naar.... wou het alleen niet toegeven :hhh:

*laila*
20-01-06, 19:43
hahaha missy... goed dat je het nog durft toegeven :D

maar Jamal geeft geen antwoord :oops:

Jamal
20-01-06, 21:43
Soooo hier ben ik dan...ik was ff weg de broeders opgezocht die ik lange tijd niet gezien had....
Maar btw de chat is er al alleen hij is nog niet actief......En wat betreft de kwis is een goeie vraag. Ik kan zeg maar niet een systeem erop zetten zo tech. ben ik nog niet :oops: maar als de meerderheid het wilt dan kunnen we wel een chat openen dat jullie gewoon onderling vragen gaan stellen.

Hoor het wel van jullie.

*laila*
20-01-06, 22:38
haha insha'allah lukt het wel broeder... jah idd zo kunnen we ook vragen stellen aan mekaar :)

»¤ƒãïtµ¤«
20-01-06, 22:54
Soooo hier ben ik dan...ik was ff weg de broeders opgezocht die ik lange tijd niet gezien had....
Maar btw de chat is er al alleen hij is nog niet actief......En wat betreft de kwis is een goeie vraag. Ik kan zeg maar niet een systeem erop zetten zo tech. ben ik nog niet :oops: maar als de meerderheid het wilt dan kunnen we wel een chat openen dat jullie gewoon onderling vragen gaan stellen.

Hoor het wel van jullie.

:oops: moet je dat nog vragen? ik ben voor :lol:

*laila*
21-01-06, 00:12
ben er ook VOOR :)

missmile
21-01-06, 12:20
ik ook ;) (nu mag ik nog eens stemmen) :hhh: toch nog 2x gestemd

Sweet*Lady*
21-01-06, 13:08
Ik ben er ook vooooor :hhh:

*laila*
25-01-06, 07:37
komt die... komt die niet :roll:

»¤ƒãïtµ¤«
25-01-06, 09:05
Hoor het wel van jullie.

komt die... komt die niet :roll:

Ik neem aan dat ie komt, want als jij (*laila*), Sweet*Lady*, missmile en ondergetekende vòòr zijn (en 42% andere van de 35 stemmers) dan mag ik aan nemen dat hij geen keus heeft :ego: .. meeste stemmen gelden toch :banana: :banana: :banana:

*laila*
25-01-06, 09:07
hahaah faith'ke alleen onze stemmen gelden yek... wij hebben het voor t zeggen :oops: (dit mag Jamal niet lezen :oops: )

»¤ƒãïtµ¤«
25-01-06, 09:11
hahaah faith'ke alleen onze stemmen gelden yek... wij hebben het voor t zeggen :oops: (dit mag Jamal niet lezen :oops: )

:oops: ewa we zijn VIPS :ego: toch??? :lol: (en hij zal dit ook niet lezen :oops:

*laila*
25-01-06, 09:14
hahaha... ja wij zijn de VIPS van risala.nl :D

geeft een goed gevoel he... :lol:

»¤ƒãïtµ¤«
25-01-06, 09:20
hahaha... ja wij zijn de VIPS van risala.nl :D

geeft een goed gevoel he... :lol:

ja zeker :banana:

ehmm straks gaat ie ons nog bannen :( laten we voorzichtig zijn *sighs*

*laila*
25-01-06, 09:22
nee hoor... hij zal ons niet bannen... daar is hij te lief voor (slijm slijm) haha

en als hij ons bant... kunnen we niets meer leren over de islaam... en dat zal hij ons niet aandoen :lol:

»¤ƒãïtµ¤«
25-01-06, 09:47
eehhh ik wil niets zeggen hoor maar .. wat wij doen heeft niets te maken met islam .. this is more like killing time :lol: ewa onze Jamal moet ff de ander kant op kijken weha :ego:

spreek je berbers btw?

*laila*
25-01-06, 09:50
hahaha... ja dit is killing time... maar over het algemeen komen we toch leren over de islaam toch :roll: ik toch wel :oops:

ja ik ben berbers... heb begrepen in sommige van jouw antwoorden dat jij ook berbers bent :lol:

»¤ƒãïtµ¤«
25-01-06, 10:40
hahaha... ja dit is killing time... maar over het algemeen komen we toch leren over de islaam toch :roll: ik toch wel :oops:

ja ik ben berbers... heb begrepen in sommige van jouw antwoorden dat jij ook berbers bent :lol:

awww sweety :sjans: helemaal mee eens ... ik kom ook om te leren .. het is en blijft een Masha-Allah forum/site .. ik voel me hiero zo op mijn plek :oops: .. ook dankzij mijn Masha-Allah zusters :wink:

and yep ik ben eeen berbertje :D

Sweet*Lady*
25-01-06, 12:44
:banana:

Noer
25-01-06, 14:27
salaamo'alaikom,

Een chatbox zou heel erg handig zijn. Dan praat rechtstreeks met elkaar (over islam natuurlijk). Zo kan je ook discusseren en is ook veel beter. Alleen mag je niet de aanleiding geven tot iets wat haram is, want dan is de chatbox wel haram (verboden).

salaamo'alaikom

*laila*
25-01-06, 17:40
haha faith'ke :) dit is ook mijn plekje :D

ja zuster Noer... als we gewoon een algemene chat houden... is er denk ik niet haraam aan... Jamal heeft al gezegd dat er geen Prive komt... en denk als er iets haraam gebeurt, dan gebeurt het daar wel ;)

hehe we hebben een extra stem :lol:

»¤ƒãïtµ¤«
25-01-06, 17:57
hehe we hebben een extra stem :lol:

:banana: alle kleine beetjes helpen :banana:

*laila*
25-01-06, 17:59
haha jaja we moeten onze nieuwe gast verwelkomen :lol:

welkom Noer :D en bedankt voor je stem...

mOslima_Samira
25-01-06, 18:05
Asalaam oe alaikoum wa Rahmatoe Allah wa Barakatoe,

Noujah, ghair insja Allah; wat ga je nu doen, Jamal? Insja Allah. Welke keuze je ook maken zal, hoop dat Allah, Subhana wa Ta'ala, je erbij helpen zal. Uiteindelijk ligt het besluit toch bij jou, dus insja Allah: Salaat Al Istaghara, indien je deze nog niet verricht heb. Ik wens je veel succes toe, insja Allah. Baraka Allahoe fiek.

Asalaam oe alaikoum wa Rahmatoe Allah wa Barakatoe,
Moge Allah, Subhana wa Ta'ala, j belonen met Janna al-Firdaus,
Fie Aamanillah

missmile
25-01-06, 19:33
Inderdaad mOslima_Samira.... ;)

amien voor je dua... (als die er komt.. ben ik blij en zo-niet ben ik ook blij) :D

maakt niet uit welke keuze je maakt Jamal, we staan achter je ;)

Jamal
25-01-06, 19:41
Owke ik zal em erop zetten en kijken hoe het gaat lopen. Maar mocht het slecht gaan dan gooi ik em eraf zonder enig pardon.

:oops:

missmile
25-01-06, 20:07
ik ga ermee akkoord..... ;) en insha allah zal het goed gaan....

»¤ƒãïtµ¤«
25-01-06, 20:26
Owke ik zal em erop zetten en kijken hoe het gaat lopen.

:djazak: ya Jamal ..*laila* zal zooooo blij zijn (ik ook hoor :oops: )

Maar mocht het slecht gaan dan gooi ik em eraf zonder enig pardon.

I'll bac u up on that 2 :wink:

Sweet*Lady*
25-01-06, 20:48
ok zonder enig pardon mag je hem wegdoen als het ni goed gaat :hhh:

*laila*
25-01-06, 21:49
Owke ik zal em erop zetten en kijken hoe het gaat lopen.

:djazak: ya Jamal ..*laila* zal zooooo blij zijn (ik ook hoor :oops: )

Maar mocht het slecht gaan dan gooi ik em eraf zonder enig pardon.

I'll bac u up on that 2 :wink:

wel wel faith'ke ik zal niet de enige zijn he... jij keek er ook enorm naaruit :-P haha...

ja hoor Jamal als het niet gaan... moet je heb ook weg doen... :D

Jamal
25-01-06, 22:00
Hij is online. We gaan het ff allemaal aankijken hoe het gaat aflopen. De chatbox is te vinden aan de linkerkant in het menu.

Sweet*Lady*
25-01-06, 22:05
nu zien of het het zal lukken jamal :djazak:

missmile
26-01-06, 15:47
welke tijdstip komen jullie online? :D

Trouwens voor alle duidelijkheid.....Alléén als ik online ben, kunnen we er gebruik van maken :hhh: :oops: :ego:

neehoor.... grapje.... :lol:

»¤ƒãïtµ¤«
26-01-06, 15:50
loool .. laila en ik zijn je voor geweest :hhh: :ego:

missmile
26-01-06, 15:53
:shock: meen je dat? :roll: :ego:

»¤ƒãïtµ¤«
26-01-06, 15:54
yep .. :hhh: we waren 1 van de eerste .. :ego: (na na na na na)

missmile
26-01-06, 15:57
het was zeker niet leuk........(zonder mij) :ego:

»¤ƒãïtµ¤«
26-01-06, 15:59
:roll: ik weet niet of jij uberhaupt leuk bent ... :oops:

(ahum als het je niet is opgevallen: in het "menu"zie je chatbox .. laat maar zien hoe leuk jij wel niet bent :ego: )

missmile
26-01-06, 16:03
:roll: ik weet niet of jij uberhaupt leuk bent ... :oops:

(ahum als het je niet is opgevallen: in het "menu"zie je chatbox .. laat maar zien hoe leuk jij wel niet bent :ego: )

:shock: wat een belediging zeg.....!! :@

(klaar ik kom NU........En niet weggaan hé? :-P 8)

Sweet*Lady*
26-01-06, 21:15
zonder mij is het noit leuk een discussie :ego:

*laila*
26-01-06, 22:21
hehe ja ik een Faith'ke waren de allereerste (buiten Jamal natuurlijk)... en het was best wel gezellig :D

missmile
27-01-06, 12:59
mOslima_Samira en ik hebben het ook leuk gehad hoor :lekkerpuh:

»¤ƒãïtµ¤«
27-01-06, 13:01
mOslima_Samira en ik hebben het ook leuk gehad hoor :lekkerpuh:

nou EN :ego:

missmile
27-01-06, 13:06
:oops: dan moeten we eens een keer samen zijn.....dan wordt het "nog leuker" :oops:

»¤ƒãïtµ¤«
27-01-06, 13:09
met ons allen bedoel je? .. lijkt me ECHT leuk :lol: .. maar we zijn helaas nooit allemaal online :(

missmile
27-01-06, 13:13
Het is weekend, we moeten een tijdstip afspreken..... wel handig vooraf....... :D

*laila*
27-01-06, 14:54
mijn weekeinden zijn meestal moeilijk... maar ik zal men best doen :D ... om hoe laat kunnen jullie... ik denk dat ik er pas tegen 20u of zo kan komen :s insha'allah jullie ook

missmile
27-01-06, 17:08
nou, dan tot 20.00uur (welke dag?)

»¤ƒãïtµ¤«
07-02-06, 22:01
eehhmmm valt het jullie ook op dat de chatbox nauwelijks wordt gebruikt? :oops:

missmile
07-02-06, 22:02
ja he?

eerst zeuren en dan krijgen en dan niet gebruiken :nee:

Sweet*Lady*
07-02-06, 22:04
als ik er is op ben en las ik juist een goede dicussiepunt heb ben ik dan miss lonely op deze site :hhh:

»¤ƒãïtµ¤«
07-02-06, 22:05
ja he?

typisch vrouwen :ego:

missmile
07-02-06, 22:05
prik dan een data/tijd wanneer we allemaal moeten/kunnen komen... :oops:

Jamal
07-02-06, 23:43
ja he?

typisch vrouwen :ego:

helemaal mee eens :wink: :lol:

*laila*
08-02-06, 07:21

in de avond zijn we toch allemaal online... waarom nemen we daar geen kijkje ;)

»¤ƒãïtµ¤«
08-02-06, 07:46

in de avond zijn we toch allemaal online... waarom nemen we daar geen kijkje ;)

@laila: :oops: afgesproken :wink:
@Jamal: :shock: (sinds wanneer zijn jij & en ik et eens :hhh:)

*laila*
08-02-06, 07:58
haha faith'ke... vond het ook raar dat hij hetmet je eens was :lol: haha

»¤ƒãïtµ¤«
08-02-06, 09:56
haha faith'ke... vond het ook raar dat hij hetmet je eens was :lol: haha

:oops: hij wil natuurlijk een puntje scoren na dat snoep-débacle van gisteren hihihi zid zid zo makelijk kom je er niet van af mister :ego: ...

MiMi
08-02-06, 12:49
mag ik dan ook komen ???? :mrgreen:

Sweet*Lady*
08-02-06, 12:59
ja MiMi tuurlijk mag je :hhh:
ok dan in de avond in chatbox :wink:

»¤ƒãïtµ¤«
08-02-06, 13:11
ja MiMi tuurlijk mag je :hhh:
ok dan in de avond in chatbox :wink:

:nee: .. dat gaat zomaar niet .. eerst contributie betalen jongedame :hhh:

MiMi
08-02-06, 14:45
wat is avond bij jullie :roll:

9, 10, 12 uur :roll:

»¤ƒãïtµ¤«
08-02-06, 15:43
wat is avond bij jullie :roll:

9, 10, 12 uur :roll:

als jij op bed ligt :hhh:

MiMi
08-02-06, 15:53

Tssssssss :ego:

Omdat jij zooo lief bent ga ik mij al nu aanmelden en heel de dag aangemeld blijven!!

Maaar maar maaar ik heb vernomen dat de chat alleen is om te discussiëren, wat gaat het onderwerp dan zijn :mrgreen:

missmile
08-02-06, 15:55
dames..... (het was mijn idee...dus ik noem wel een tijd) maar dan moeten jullie wel komen he? :roll:

(anders ben ik alleen) :oops:

zullen we het om 21.00uur proberen?

»¤ƒãïtµ¤«
08-02-06, 15:56

Tssssssss :ego:

Omdat jij zooo lief bent ga ik mij al nu aanmelden en heel de dag aangemeld blijven!!

Maaar maar maaar ik heb vernomen dat de chat alleen is om te discussiëren, wat gaat het onderwerp dan zijn :mrgreen:

contributie = snoep 8)
wachtwoord = safe
topic = noem maar een dwarsstraat .. eeeh pystache-discussie? :hhh:
kledingvoorschriften = pj's 8)

MiMi
08-02-06, 16:04
missmile 21uur is goed voor mij 8) ik zal er zijn insha Allah

faitH: pyama= inorde
topic= hahaha pistache is heeeel ingewikkeld hoor! vraag maar aan sweeyt
contributie= mag het ook chocolade zijn?

»¤ƒãïtµ¤«
08-02-06, 16:05
missmile 21uur is goed voor mij 8) ik zal er zijn insha Allah

faitH: pyama= inorde
topic= hahaha pistache is heeeel ingewikkeld hoor! vraag maar aan sweeyt
contributie= mag het ook chocolade zijn?

:oops: perfect!!!

missmile
08-02-06, 16:07
oke....ik neem aan dat iedereen akkoord gaat :D tot dan!

»¤ƒãïtµ¤«
08-02-06, 16:36
oke....ik neem aan dat iedereen akkoord gaat :D tot dan!

:oops: hmm weet niet of het me lukt om 9 uur .. maar vanaf 10 uur ben ik zeker van de partij .. dus .. save the best 4 last :wink:

*laila*
08-02-06, 18:08
haha perfect... ;)

Moe'tasima
08-02-06, 19:37
Ik zat net even op de chat, alleen er was voor de rest niemand :(. Aangezien er een aantal zusters online zijn dacht ik er wel iemand te treven...

btw; Leuk zo'n chatbox hier..

Wassalaam oe'leikoem..

MiMi
08-02-06, 19:41
Ik zat net even op de chat, alleen er was voor de rest niemand :(. Aangezien er een aantal zusters online zijn dacht ik er wel iemand te treven...

Wassalaam oe'leikoem..

Rond 9uur zullen we daar zijn Insha'Allah dus nog eventjes

ik moet nog chocoladen vinden voor faith

»¤ƒãïtµ¤«
08-02-06, 19:41

Wassalaam oe'leikoem..

:oops: lol we hadden afgesproken om 9 uur te gaan chatten ...

»¤ƒãïtµ¤«
08-02-06, 19:43

Wassalaam oe'leikoem..

Rond 9uur zullen we daar zijn Insha'Allah dus nog eventjes

ik moet nog chocoladen vinden voor faith

deurbeleid :!: zonder choco kom je niet binnen :ego:

Sweet*Lady*
08-02-06, 19:44

Moe'tasima
08-02-06, 19:49
:oops: haha aah oke dan, 'll be there insha Allah..

»¤ƒãïtµ¤«
08-02-06, 20:08
ik heb de chatbox officieel ge-opened .. keep it halal .. rond 10 uur kom ik jullie bezoeken isA

missmile
08-02-06, 20:31
Sorry dat ik een beetje laat ben :oops:

Sweet*Lady*
08-02-06, 20:33
no problem :sjans:

*laila*
08-02-06, 20:53
nog steeds welkom missy... :lol:

missmile
08-02-06, 21:45
Thanks schatjes :sjans: