PDA

Bekijk Volledige Versie : Hoe persoonlijk ben je op het forum?

»¤ƒãïtµ¤«
26-03-06, 08:58
Salaam 3aleikom,

Ben razend benieuwd naar jullie reacties. Ik ben hier nu ongeveer 3,5 maand en voor mijn gevoel "ken" ik een paar leden best goed. Sommige zijn een enigma, heel mysterieus. Mijn vraag is eigenlijk tevens: Hoe persoonlijk wil je zijn?

De volgende keer wil ik een verkiezing uitschrijven (favoerite lid etc :oops: ) wie is er voor of tegen? Voorstanders verzin alvast categoriëen :wink: .

Wa 3aleikom assalaam

Sweet*Lady*
26-03-06, 09:59
ik heb voor 1 gekozen en ik denk dat sommige leden me ondertussen al kennen :hhh: is wel raar maar je schept een band met ze hoewel het maar via de pc is :-p

ik denk dat ik ook wel enkele leden hier best goed ken :-p

en ik ben er voor faith :sjans:

mOslima_Samira
26-03-06, 11:27
Asalaam oe 'alaykoum wa Rahmatoe Allah wa Barakatoe,

Eerst n vooral hoop ik dat jullie in goede Imane en in goede Gezondheid verkeren, insja'Allah. Ik heb voor het laatste gekozen, maar dat meen ik niet echt, hoor. In ieder geval, ik denk wel dat ik hier en daar iets laat vallen over mijn persoonlijke leven, maar wil toch liever enkele dingen geheim houden. Hoewel ik enorm veel van jullie houd omwille van Allah, Subhana wa Ta'ala, en ieder prinsesje en iedere prinsje van jullie mij nauw aan het hart is.

Owja, was ik vergeten, ik stem voor.

Moge Allah, Subhana wa Ta'ala, j belonen met Janna al Firdaus,
Fie Aamanillah

»¤ƒãïtµ¤«
26-03-06, 11:33
1 stem voor --->> Ik kom hier uitsluitend om te posten, geef geen persoonlijkheden prijs

wie zou dat nou kunnen zijn :oops: .. had ik wel verwacht van je :wink:

mOslima_Samira
26-03-06, 11:38
Ik denk dat ik weet wie het is, en als hij het is, wil ik zeggen dat we allen heel blij zijn met zijn masja'Allah posts. :D

»¤ƒãïtµ¤«
26-03-06, 11:43
Ik denk dat ik weet wie het is, en als hij het is, wil ik zeggen dat we allen heel blij zijn met zijn masja'Allah posts. :D

Yep hij/zij is een favoeriet van mij :oops: , loop nu vooruit op mijn verkiezing, maar khair incha-allah.

Masha-Allah ik leer veel van hem/haar. Keep up the good work! Ik kijk elke keer uit naar de posts :wink:

Moge Allah je belonen met the highest of Jannah ameen Yarab el3alameen

missmile
26-03-06, 16:53
Ik kom hier uitsluitend om te posten, geef geen persoonlijkheden prijs

maar sommige personen weten wel een aantal dingen over mij :oops:
heb wel een leuk band met hen.

Het liefst ben ik undercover 8)

en ik stem voor zou wel leuk zijn als iemand mij zou kiezen :D

tegen omdat ik veel favoriete leden heb en ik kan niet kiezen uit één persoon :oops:

»¤ƒãïtµ¤«
26-03-06, 18:00
- Ik kom hier uitsluitend om te posten, geef geen persoonlijkheden prijs
- Anders

:oops: I try 2 remain an enigma 4 some, maar met een aantal heb ik elhamdoulillah echt een hechte band geschept :oops: .

maar kom hier ook om "te werken" dus "anders" is ook voor mij van toepassing. ahum maar :roll: walo CAO :( , walo salaris :cry:

Ik onthoud me van stemming :ego:

Moe'tasima
26-03-06, 19:21
Ik heb nog niet gestemd eigenlijk :oops:..
Maar om je vraag te beantwoorden: Ik wil ook niet teveel dingen over mezelf vertellen , ben niet echt iemand die heel open is, maar ghair insha Allah :oops:. Ik kom hier vooral om van jullie te leren allemaal, dat we er samen wat aan hebben insha Allah.

Maar zoals Samira al zei, ik hou van jullie allemaal omwille van Allah Soebhana wa Ta'ala, ondanks dat ik jullie niet ken. Heb een paar van jullie al een kleeein beetje leren kennen, masha Allah, jullie zijn echt geliefd bij mij.

En Faith, ik ben ook Voor. Ik kijk er al naar uit hihi :wink:

»¤ƒãïtµ¤«
26-03-06, 19:40
En Faith, ik ben ook Voor Ik kijk er al naar uit hihi :wink:

Aww :lol: help me dan met categorieen te verzinnen incha-Allah :wink:

Sweet*Lady*
26-03-06, 19:45
aah ik denk dat ik ook niet ga kunnen kiezen :roll:

Moe'tasima
26-03-06, 19:49

haha insha Allah, waar zit je aan te denken? :oops:
Wat zijn de pluspuntjes en minpuntjes (van de leden)? zoiets ongeveer haha :oops:

»¤ƒãïtµ¤«
26-03-06, 19:55

Wat zijn de pluspuntjes en minpuntjes (van de leden)? zoiets ongeveer haha :oops:

ja ..
- de wijste (dat ben ik of course :ego:)
- de grappigste
- de strengste ga zo maar door ...

ik heb het volste vertrouwen dat jij dit klusje kan klaren. Ga jij deze week op ons opletten en maak categorieen :wink:

suc6 sis :sjans:

Sweet*Lady*
26-03-06, 19:56

ja ..
- de wijste (Dat is sweety of course:ego:)
- de grappigste(DAT IS SWEEETY)

ik heb het volste vertrouwen dat jij dit klusje kan klaren. Ga jij deze week op ons opletten en maak categorieen :wink:

:hhh:

»¤ƒãïtµ¤«
26-03-06, 19:59

ja ..

:shock: Fraude!!!

Categorie:
- Fraudeur: zonder enige twijfel Miss Sweet*Lady* :ego:

Sweet*Lady*
26-03-06, 20:01
Niet waar :ego:

»¤ƒãïtµ¤«
26-03-06, 20:11

:shock: Ja seg!! Ik heb getuigen & bewijs

Oemshakir
26-03-06, 20:16

:shock: Ja seg!! Ik heb getuigen & bewijs

Owja wie of wat dan?

mOslima_Samira
26-03-06, 20:19
En tot welke categorie behoor ik?? :oops:

»¤ƒãïtµ¤«
26-03-06, 20:23
ja ..
- de wijste (dat ben ik of course :ego:)
- de grappigste

Bovenstaand was mijn oorspronkelijke bericht. Zie hieronder wat Madam er van gebrouwen heeft :ego:

ja ..

Klinklare onzin .. wie gelooft dat nou & niet te vergeten Fraudieus :ego:

»¤ƒãïtµ¤«
26-03-06, 20:25
En tot welke categorie behoor ik?? :oops:

:oops: ehmm lieverd .. mijn vraag is alleen maar te komen met categorieen .. we gaan pas volgende week naar de stembus :lol:

mOslima_Samira
26-03-06, 20:26
Hmm.. ff denken

De braafste?
De stoutste?
De deugniet?
De lelijke?

Zo bedoel je :lol:

»¤ƒãïtµ¤«
26-03-06, 20:29
Hmm.. ff denken

De braafste?
De stoutste?
De deugniet?
De lelijke?

:lol: yes sista :sjans:

deadline is vrijdag incha-Allah :wink: dus laat die hersentjes van je (jullie) flink aan het werk gaan deze dagen.

Sweet*Lady*
26-03-06, 20:33
Hmm.. ff denken

De braafste?Sweety :wa:
De stoutste?
De deugniet?Sweety
De lelijke?

missmile
27-03-06, 16:05
Ik ben benieuwd dames... wat jullie ervan bakken. :oops:

»¤ƒãïtµ¤«
27-03-06, 16:15
Ik ben benieuwd dames... wat jullie ervan bakken. :oops:

Check out ---->>> And the nominees are :oops: (http://www.risala.nl/forum/viewtopic.php?t=2219&highlight=)

missmile
27-03-06, 16:23
thanks... ik ga even een kijkje nemen

:( (ik heb op die link geklikt en nu kan ik alle nieuwe berichten niet lezen) :cry:
bedankt faith!!!!

»¤ƒãïtµ¤«
27-03-06, 16:25
thanks... ik ga even een kijkje nemen

:( (ik heb op die link geklikt en nu kan ik alle nieuwe berichten niet lezen) :cry:
bedankt faith!!!!

:shock: o neeeeeeeeeeeeeeeee sowie :cry: :cry: plz find it in ur hrt 2 4give me :(

missmile
27-03-06, 16:40
i will .........4give you ;)

prayer
27-03-06, 18:14
ik deel lief en leed met risala bezoekers. zijn relaxe moslimbroeders en zusters... niet zoals op sommige sites ; )

prayer
27-03-06, 18:15

he missmile over de 2400 post, wil je niet onder me naam ook paar 100 post plaatsen..

»¤ƒãïtµ¤«
27-03-06, 19:44

he missmile over de 2400 post, wil je niet onder me naam ook paar 100 post plaatsen..

heeeeeeeeey psssst prayer .. kan wel wat voor je regelen 8)

prayer
27-03-06, 19:48

is goed, hoeveel gaat het me kosten

mOslima_Samira
27-03-06, 19:52
En ik dan.. Ik heb ook nog maar zo weinig posts? :oops: :(

»¤ƒãïtµ¤«
27-03-06, 19:54

is goed, hoeveel gaat het me kosten

heel veel ... je kunt het je niet veroorloven

missmile
27-03-06, 20:45

ja is goed... pm je wachtwoord maar.. :-P

missmile
27-03-06, 20:46
En ik dan.. Ik heb ook nog maar zo weinig posts? :oops: :(

jij mag je wachtwoord ook even geven, dan is het zo gebeurd :hhh:

prayer
27-03-06, 20:51

ok maar wel niets mee doen, dus geen liefdes berichten sturen ofzo

Sweet*Lady*
27-03-06, 20:51

missmile
27-03-06, 20:53

op jou naam liefdesberichten sturen naar anderen?? :s tuurlijk niet...

maar...als je me niet vertrouwt dan niet :ego:

»¤ƒãïtµ¤«
02-04-06, 08:59
Salaam 3aleikom,

Wie zijn de 2 leden die op "Ach! Ga toch heen met je polls!!" hebben gestemd :( ? Willen jullie even naar voren komen?

Wa 3aleikom assalaam

G.Salem
02-04-06, 10:50
Salaam 3aleikom,

Wie zijn de 2 leden die op "Ach! Ga toch heen met je polls!!" hebben gestemd :( ? Willen jullie even naar voren komen?

Wa 3aleikom assalaam

me :hhh:
haha ik deel wel soms lief, maar niet altijd lief, en soms leed maar ook niet altijd, enneuh me antwoord stond niet tussen de mogelijkheden vd poll (ofzo) :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Salaam, :wink:

»¤ƒãïtµ¤«
02-04-06, 11:02
Salaam 3aleikom,

Wa 3aleikom assalaam

haha ik deel wel soms lief, maar niet altijd lief, en soms leed maar ook niet altijd, enneuh me antwoord stond niet tussen de mogelijkheden vd poll (ofzo) :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

:shock: soooo als n complete verassing komt dit :cry: maar Khair incha-Allah

Heb gezien dat Jamal je in een van mijn topics je gedreigd had te bannen ... misschien wordt het tijd het woord bij daad te voegen :ego:

G.Salem
02-04-06, 11:06
Salaam 3aleikom,

Wa 3aleikom assalaam

Heb gezien dat Jamal je in een van mijn topics je gedreigd had te bannen ... misschien wordt het tijd het woord bij daad te voegen :ego:
:shock:
:sorry: :mens: :oops:
ok ik deel al mijn lied en leef met jullie ok? :oops:
maar wie was die andere? :-P

»¤ƒãïtµ¤«
02-04-06, 11:09
Salaam 3aleikom,

Wa 3aleikom assalaam

:cry: nog een andere grapjas, hartenbreker .. een beter beschrijving kan ik op t moment niet snel vinden ..

G.Salem
02-04-06, 11:14
Salaam 3aleikom,

Wa 3aleikom assalaam

:cry: nog een andere grapjas, hartenbreker .. een beter beschrijving kan ik op t moment niet snel vinden ..
eerlijk? verstandig? btw diegene had al bekend, en van die zou je het HELEMAAAL niet verwachten :hhh: kijk maar op de 1st blz.
:shock: Salaam,

»¤ƒãïtµ¤«
02-04-06, 11:18
eerlijk? verstandig? btw diegene had al bekend, en van die zou je het HELEMAAAL niet verwachten :hhh: kijk maar op de 1st blz.
:shock: Salaam,

:shock: duhhhhhhhhhhhhhh ik weet wie t is .. ben een beetje in denial-fase @ the moment :cry:

Sami, ik block je van msn en zal je geen sms-jes meer sturen, dit ff ter kennisname :(

missmile
02-04-06, 11:19
Sami, ik block je van msn en zal je geen sms-jes meer sturen, dit ff ter kennisname :(

als je haar blockt.. block ik jou :ego:

»¤ƒãïtµ¤«
02-04-06, 11:43

als je haar blockt.. block ik jou :ego:

ewa be my guest :ego:

mOslima_Samira
02-04-06, 12:01

:cry: I love you, Faith, het was maar een flauw grapje :oops: .
Dzjazaka Allahu missmile om het voor mij op te nemen. :sjans: Je bent veels te lief voor woorden.

Moge Allah, Subhana wa Ta'ala, j belonen met Janna al Firdaus,
Fie Aamanillah

missmile
02-04-06, 12:04
wadjazaki Samira.. :sjans: daar ben ik veel te lief voor ja

en faith... heb je mij geblokkeerd? :oops:

»¤ƒãïtµ¤«
02-04-06, 12:10

:cry: I love you, Faith, het was maar een flauw grapje :oops: .

I love u 2 sis endlessly :oops:

en faith... heb je mij geblokkeerd? :oops:

never my little angel :sjans:

missmile
02-04-06, 12:15
oke.. :sjans:

Oem_Nisa
08-05-06, 08:00
salaam 3eilekom,

ik heb gekozen,voor de 1ste..
zo hoort het ook vind ik...wees tegen iedereen lief,en mensen moge alles over me weten..geen enkel probleem,ben er ook heel open in (smile)

3eilekom wa salaam

Na7nu_Ghuraba
08-05-06, 15:19
Ik kom weinig in contact met forumleden. Ik bekijk zo nu en dan wat filmpjes, gedichten of artikelen. Verder heb ik het niet zo met 24 uur op het forum posten met anderen en persoonlijk zijn.

_berberpearl_
26-09-06, 15:51
Ik kies voor de 1e, ik vind dat je nog veel meer informatie opdoet, als je met elkaar discusseert..Maar ook als je veel van elkaar weet, niet dat ik hier mensen ken ahahaha.. ben pas nieuw hierzo, maar een topic zou top zijn!

»¤ƒãïtµ¤«
26-09-06, 16:13
Ik kies voor de 1e, ik vind dat je nog veel meer informatie opdoet, als je met elkaar discusseert..Maar ook als je veel van elkaar weet, niet dat ik hier mensen ken ahahaha.. ben pas nieuw hierzo, maar een topic zou top zijn!

Barrak Allahoe Feeky zuster! Van harte welkom :wink:

Romaisae
26-09-06, 23:24
Salaam oe 3alaikoem warahmatou Allah,

Inscha Allah gaat alles goed met jullie en jullie naasten.
Mascha Allah een leuk,grappig topic moet ik toegeven maar het maakt wel wat los moet ik zeggen. Nou mijn hoofddoel van het bezoeken van deze forum is het verkrijgen van kennis en das Walilah Alhamd ook het geval. Er zijn er mascha Allah broeders en zusters waarvan ik veel leer, al reageer ik daar niet of weinig op. De reden dat ik niet reageer is of tijdgebrek of niets heb toe te voegen.
Ik ben Allah dan ook dankbaar dat Hij mij heeft begunstigt met het verkrijgen van kennis mede door deze forum.
Moge Allah jullie hiervoor belonen en tot de bewoners van zijn Tuinen laten behoren. Amien!!
Ehm jah verder laat ik ook niet veel los wat betreft mijn persoonlijke gegevens (dat doe ik op geen enkele site).

Oehiboekoem fie Allah, wa jama3ana Allahoe fie janatieh Al-firdaus kama jama3ana hoena....

Almoesamaha mocht ik ooit een van jullie hebben gekwetst of iets verkeerds hebben gezegd(das men bedoeling niet geweest, wa Alalhoe a3la wa a3lam.

Wa salaam oe 3alaikoem....

Nordin
27-09-06, 07:27
Salaam mo3eliekoem warahmatoeAllahi wabarakaatoe,

Allahuma Amien op jullie gegeven doe3a's

Ik lees de topic nu pas maar jah :moe:

Gamal HARTENBREKER :hhh: Hoe durf je te stemmen op "Ach! Ga toch heen met je polls!!" :evil: Had ik totaal niet verwacht van jou :ego::nee: .

Mijn hart is nu ook gebroken, :(:cry:

En effe de vraag beantwoorden. IK heb voor de eerste gekozen aangezien ik ook een open persoon ben,8) Maar niet TE open he :D. Zo leer je met wie je ongeveer te maken hebt op de forum, persoon karakter, noem maar op. Dus als je vragen hebt, Ask Them :wink:

»¤ƒãïtµ¤«
27-09-06, 14:55
Salaam oe 3alaikoem warahmatou Allah,

Inscha Allah gaat alles goed met jullie en jullie naasten.
Mascha Allah een leuk,grappig topic moet ik toegeven maar het maakt wel wat los moet ik zeggen. Nou mijn hoofddoel van het bezoeken van deze forum is het verkrijgen van kennis en das Walilah Alhamd ook het geval. Er zijn er mascha Allah broeders en zusters waarvan ik veel leer, al reageer ik daar niet of weinig op. De reden dat ik niet reageer is of tijdgebrek of niets heb toe te voegen.
Ik ben Allah dan ook dankbaar dat Hij mij heeft begunstigt met het verkrijgen van kennis mede door deze forum.
Moge Allah jullie hiervoor belonen en tot de bewoners van zijn Tuinen laten behoren. Amien!!
Ehm jah verder laat ik ook niet veel los wat betreft mijn persoonlijke gegevens (dat doe ik op geen enkele site).

Oehiboekoem fie Allah, wa jama3ana Allahoe fie janatieh Al-firdaus kama jama3ana hoena....

Almoesamaha mocht ik ooit een van jullie hebben gekwetst of iets verkeerds hebben gezegd(das men bedoeling niet geweest, wa Alalhoe a3la wa a3lam.

Wa salaam oe 3alaikoem....

Allahuma Ameen Jamee3 elmoslimeen op je du3a en Barrak Allahoe Fieky voor je deelname :wink:

Wa 3leikom assalaam warahmatoe Allah wabarakatoe

»¤ƒãïtµ¤«
27-09-06, 14:56
Salaam mo3eliekoem warahmatoeAllahi wabarakaatoe,

Allahuma Amien op jullie gegeven doe3a's

Ik lees de topic nu pas maar jah :moe:

Gamal HARTENBREKER :hhh: Hoe durf je te stemmen op "Ach! Ga toch heen met je polls!!" :evil: Had ik totaal niet verwacht van jou :ego::nee: .

Mijn hart is nu ook gebroken, :(:cry:

En effe de vraag beantwoorden. IK heb voor de eerste gekozen aangezien ik ook een open persoon ben,8) Maar niet TE open he :D. Zo leer je met wie je ongeveer te maken hebt op de forum, persoon karakter, noem maar op. Dus als je vragen hebt, Ask Them :wink:

binnenkort kun je een vragenlijst tegemoet zien :ego:

:oops:

Barrak Allahoe Fiek voor je deelname aghy!

Nordin
27-09-06, 20:02
tssss :ego: Faith is gewoon evil, gemeen :(

»¤ƒãïtµ¤«
27-09-06, 20:03
tssss :ego: Faith is gewoon evil, gemeen :(

I'm not :oops:

Nordin
27-09-06, 20:11
you sure..:banana:

G.Salem
28-09-06, 17:16
i'm not hartenbreaker, :-P i'm also very open :D right Nordin? :D

Nordin
28-09-06, 21:21
Inderdaad, :ego::lol:

Oem_Nisa
29-09-06, 18:48
hahhaahah

subhanallah
10-12-09, 21:10
Ik ben hier gewoon mijzelf, ik heb niets voor mezelf te verbergen.
Ik ben niets anders dan normaal, maar alleen anoniem.
Ik ben ook voor

Nadeen
11-01-10, 11:47
ik ken helemaal niemand :(

»¤ƒãïtµ¤«
11-01-10, 12:36
ik ken helemaal niemand :(

Bedoel je hier op het forum?

OegtNajat
11-01-10, 18:18
En ik ben....

Jaaaa wie ben ik toch???

Uhm ik denk OegtNajatttt:D

(ze3ma:hhh:) Maar voor

OegtNajat
13-06-10, 16:14
up

subhanallah
12-08-10, 17:15
Ik ben gewoon mezelf, en ik ben natuurlijk ook voor

Sweet*Lady*
26-09-10, 23:54
Euh up? :hhh:

subhanallah
22-10-10, 09:34
Hahaha!

Moe'tasima
22-10-10, 10:46
Tjee......wat een oude topic (van 2006), kwas toen een newbie hier : D

subhanallah
22-10-10, 11:55
Tjee......wat een oude topic (van 2006), kwas toen een newbie hier : D

hahaha, zo oud:o:p

Moe'tasima
22-10-10, 12:08
hahaha, zo oud:o:p

Jaa :hhh:

subhanallah
22-10-10, 12:14
Jaa :hhh:

was dat niet rond de middeleeuwen? ik wist niet dat er toen nog computers bestonden:eek::denk:

Moe'tasima
22-10-10, 12:21
was dat niet rond de middeleeuwen? ik wist niet dat er toen nog computers bestonden:eek::denk:
Mr. Jamal was er destijds snel bij, vergis je niet :hadj:

LOL! :hhh:

subhanallah
22-10-10, 12:31
Mr. Jamal was er destijds snel bij, vergis je niet :hadj:

LOL! :hhh:

Hahaha:p Dus hij stamt uit de oertijd als ik het goed begrijp?:O

Moe'tasima
22-10-10, 14:02
Hahaha:p Dus hij stamt uit de oertijd als ik het goed begrijp?:O

Je springt wel van hot naar her in de tijdsbalk :D...middeleeuwen-oertijd-..

..maarehm don't know..

subhanallah
23-10-10, 13:04
Je springt wel van hot naar her in de tijdsbalk :D...middeleeuwen-oertijd-..

..maarehm don't know..

Dat zijn toch hetzelfde:O:cool:

:denk::denk:
En nu leven we toch in de toekomt?:P

Moe'tasima
24-10-10, 12:05
Dat zijn toch hetzelfde:O:cool:

:denk::denk:
En nu leven we toch in de toekomt?:P

Jij maakt mij dizzy :hhh:

subhanallah
19-02-11, 19:27
Jij maakt mij dizzy :hhh:

Hhahah, maar dat doe ik niet, het komt door jou jij moet niet zoveel rondjes draaien met je bureaustoel daar wordt je duizelig van:p

»¤ƒãïtµ¤«
20-02-11, 20:05
Hhahah, maar dat doe ik niet, het komt door jou jij moet niet zoveel rondjes draaien met je bureaustoel daar wordt je duizelig van:p

haha!

malikah4
23-02-11, 19:31
salaam aleykoum
Haai faith hier hang je dus uit he oegtie mashaAllah

Ik ken je naam van een andere forum vond je altijd wel oke een echte vechtster mashaAllah.

Samira jou ken ik ook de rest dnek ik niet.

Ik ben niet zo persoonlijk tenzij ik echt vol zou zitten maar Allah kent iedere situatie en kent ons en kent onze problemen onze strubbelingen in het leven en dat is voldoende inshaAllah.

Maar we kunnen elkaar zeker wel ondersteunen en helpen.

wa aleykoum salaam

Moe'tasima
23-02-11, 22:02

hahah k lig in mn bedje subhanallah!....ziek nog wel :(

subhanallah
25-02-11, 19:47
hahah k lig in mn bedje subhanallah!....ziek nog wel :(

OOhh,, Allah Ayshafiek inch'Allah lieve zuster!!
Amin!

Subhanallah;)

malikah4
25-02-11, 21:12
Moge Allah je genezen amin

subhanallah
28-02-11, 15:27
Ben je al wat beter oegt Moe'tasima?