Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: WEBSITES BLOKKEREN. HOE!!!!!!!!!!!

Senior Risala Member
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Reputatie Macht
    14
    :assal:

Ik denk dat u hier iets aan zult hebben. ( Zie link ) Ik zal kijken of ik een programma kan vinden inshaa'Allah.

http://www.microsoft.com/netherlands...dv/config.mspx
    Houd geduldig vast aan de Soennah, stop waar de mensen (de Metgezellen) zijn gestopt, en sla de weg in van je Vrome Voorgangers, want voldoende voor jou is datgene wat voldoende was voor hen. En zeg: Zij hebben gezegd, en onthoud je van datgene waar zij zich van onthouden hebben. En als er enig goeds in (de vernieuwingen) zou zitten, dan waren zij ons daarin waarlijk voor geweest.

Senior Risala Member
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Reputatie Macht
    14

Als het goed is zie je wanneer je "internet opties" opent en vervolgens het tabblad "inhoud" 2 opties die je kan kiezen. 1 ervan werkt niet, dat is die "Instellingen". Je dient eerst op inschakelen te klikken en vervolgens in te vullen wat er gevraagt word.

Houd geduldig vast aan de Soennah, stop waar de mensen (de Metgezellen) zijn gestopt, en sla de weg in van je Vrome Voorgangers, want voldoende voor jou is datgene wat voldoende was voor hen. En zeg: Zij hebben gezegd, en onthoud je van datgene waar zij zich van onthouden hebben. En als er enig goeds in (de vernieuwingen) zou zitten, dan waren zij ons daarin waarlijk voor geweest.

Alhamdulilah hassan's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    20

Wat je ook zou kunnen gebruiken is Norton Internet security daarin zit de functie 'Ouderlijk toezicht'. Hiermee kun je al de slechte websites blokkeren en ook websites toevoegen die je wilt blokkeren hierdoor kan men er niet meer opkomen. Deze Ouderlijke toezicht functie is gemaakt voor de kinderen of jeugdige computer gebruikers om hen te beschermen enz. Ik zelf gebruik het al jaren.

Norton Internet Security heeft ook een Antivirus en Personal Firewall en je kunt er reclame en Spam mee onderdrukken.

Het is verkrijgbaar bij de meeste computer winkels of je kan het ook tweedehands opzoeken op bv marktplaats.

En Moge Allah jullie beschermen en helpen en bijstaan in al jullie levens en zaken en hedendaagse kwesties Amien.

Ps: Ik zelf denk niet dat je slechts een gedeelte kunt blokkeren van bv M.nl wanneer je die website invoert dan kan je er niet meer op komen en pas wanneer je het zelf verwijderd uit de geblokkeerde website-lijst. Verder zou je het wel moeten beveiligen met een wachtwoord en jezelf een Supervisor's account op het programma aan te maken.

Ma3a Salama

Senior Risala Member
    Ingeschreven
    Jun 2006
    Reputatie Macht
    14
    Assalaamoe 'alaykoem wara'hmatoelaah wabarakaatoeh,

BarakAllahoefiekom voor deze topic, ik heb de laatste tijd veel problemen gehad met onze pc en met internet-zaken. Ik weet niet veel van zulke dingen en topics als deze vind ik dan ook heel nuttig.

Moge Allah jullie belonen, ameen.

wa selaamoe 'alaykoem wara'hmatoelaah wabarakaatoeh,

Jullie zuster Oem Mo'hsin.

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Bladwijzers

Forum Rechten