Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Een moment van overpeinzing [Doe'a - tekst]

Ultra Risala Member
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Reputatie Macht
    23

Een moment van overpeinzing [Doe'a - tekst]

Laten we deze smeekbedes verrichten met als doel moeilijkheden, bezorgdheid en verdriet uit te bannen:

Er is niemand die het recht heeft om aanbeden te worden behalve Allah, de Altijd Verdragende, de Allergrootste. Er is niemand die het recht heeft om aanbeden te worden behalve Allah, de Heer van de Ontzagwekkende Troon. Er is niemand die het rechtheeft om aanbeden te worden behalve Allah, de Heer van de Hemelen, de Heer van de aarde en de Heer van de Edele Troon. O Altijd Levenden, en o U Die alles wat er bestaat onderhoudt en beschermt, er is niemand die het recht heeft om aanbeden te worden behalve U, en door Uw genade zoeken wij Uw hulp.
    O Allah, wij hopen op Uw genade; laat mij dus niet aan mijzelf over, zelfs niet de tijd van een ogenblik. En regel al mijn zaken goed voor mij. Er is niemand die het recht heeft om aanbeden te worden behalve U.

Ik zoek vergiffenis van Allah; er is niemand die het recht heeft om aanbeden te worden, behalve Hij. Hij is de Eeuwig Levende en Degene Die alles wat er bestaat onderhoudt en beschermt, en tot Hem keer ik mij in berouw.
    Er is niemand die het recht heeft om aanbeden te worden behalve U, en hoe perfect bent U; waarlijk, ik verkeerde onder de zondaren.

O Allah , waarlijk, ik ben uw dienaar, de zoon van Uw dienaren, mijn voorlok is in Uw hand. Uw bevel over mij zal worden uitgevoerd, en rechtvaardig is Uw oordeel over mij. Ik vraag U bij al Uw namen die U Uzelf gegeven heeft en die in uw boek geopenbaard zijn of aan iemand van uw schepping onderricht zijn of in uw kennis alleen zijn (van zaken van het verborgene): maak de Qoeraan de bron van mijn hart, het licht van mijn borst, de verwijderaar van mijn verdriet en reiniger van mijn bezorgdheid.

O Allah, ik zoek mijn toevlucht in U tegen de angst en het verdriet, tegen onvermogen en luiheid, tegen gierigheid en lafheid, tegen gevangen te zijn in schulden en tegen overheerst te worden door de mensen.

Allah (Alleen) is voldoende voor ons en Hij is de beste Afhandelaar van onze zaken (voor ons).

Uit hebt boek; 'Wees niet bedroefd, door Dr. 'Aaidh al-Qarni

ya Allah vestig onze harten op Uw geloof, Amien amien ya Rabb.

كيف يكون لك كنز في الجنة , قولي: لا حول ولا قوة إلا بالله

[World OFF, Dream ON]

Ultra Risala Member
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    35
    Allahuma Ameen Yarab el3alameen! :djazak: zuster

·٠•●¤ In every situation Our lord, You are the hope ¤●•٠·
    في كل حال ربنا أنت الأمل

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    31
    AllAHOEMA Amien...

Made By ~*~.MoUnIa.~*~

Smiley Love you !

Alhamdulilah hassan's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    20
    :assal:

Amien yaa Rabi Al-3alamien

:djazak:

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Little boy (7 yrs.) Making Doe'a
    Door Moe'tasima in forum Audio Dua's (smeekbeden)
    Reacties: 2
    Laatste Bericht: 21-08-10, 13:03
  2. Dr. Haazim Shoemaan - Het moment van spijt
    Door OegtNajat in forum Islam video's
    Reacties: 1
    Laatste Bericht: 03-07-10, 21:49
  3. Heeft iemand deze dou3a in tekst???
    Door OegtNajat in forum Algemene discussies
    Reacties: 2
    Laatste Bericht: 04-05-10, 12:12
  4. Surah al Qiyamah in tekst gezocht!!
    Door OegtNajat in forum De Koran