Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Kan iemand mij helpen?

Alhamdulilah hassan's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    20
    :wasalam:

Over welk type Mp3-speler gaat het?

Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    20
    :assal:

Alhamdulilah, als het goed is heb je een usb kabel erbij gekregen sluit deze aan op je pc.

En ga naar Deze Computer, daar verschijnt dan een verwisselbare schijf of te wel jouw Mp3-speler. Ga nu naar je map waar de videos in zitten en kopiëer een van je videos en plak het simpel weg in één van de mappen in de verwisselbare schijf die erbij is gekomen van je mp3.

Als het goed is moet dit werken,dit is de standaard procedure van de meeste mp3-spelers behalve met de I-Pods die komen met de I-tunes software en gaat dan via daar.

Kijk wel of ze verschillende mappen hebben bv. Audio en Video dan plak je je videos in de gepaste map.

Ik hoop insha Allah dat het werkt, of anders hebben ze ook hun eigen software waarschijnelijk.

Ma3a Salama

Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    20
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manhadj Al-Anbiyyah";p="46837
    Broeder djazaka Allaah..

Maar nog een vraag hoe moet ik videoclips vanuit youtube of dergelijk opslaan in map? ( dus documenten)

Amien wa iyaakum,

Videoclips van Youtube GoogleVideo en Dailymotion dit is mogelijk om op te slaan beste zuster.

Je hebt hierbij wel een programma nodig en een link.

Het eerste is je kopieert de link van de gewenste video. Zodoende ga je naar de website: www.keepvid.com je plakt dan de link in de aangegeven balk en klikt op Download.

Waarna het verschijnt en je de video opslaat op je computer. Je zult al snel zien dat het een flv bestand is en het dus niet werkt op bv je mp3-speler of je standaard mediaspeler slechts op de flv-player. Wat je te doen staat is om deze flv-bestand te converteren naar mpg.En dit kan met het programma Riva FLV Encoder.Die is op de volgende link te downloaden: http://www.rivavx.com/?encoder

Download en installeer dat programma op je pc klik op browse en open de reeds gedownloade video en encodeer het naar mpg. (andere formaten zoals avi of wmv werken helaas niet).

Een andere opmerking is dat je deze videos helaas ook niet op vcd of dvd kunt branden dan komen ze met een slecht geluid wat je daartegen kunt doen is ze via Windows Movie Maker openen en dan op te slaan als wmv.

Ik zal insha Allah proberen een meer gedetalieerde uitleg maken met afbeeldingen ik zit nu achter een andere pc.

Ma3a Salama

Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    20
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manhadj Al-Anbiyyah";p="46841
    Broeder ik heb het opgeslagen walakeen als ik hem open staat dat hij bestand niet is gevonden...

wa Allahu tala alem..

Wanneer je de link van de gewenste video vanuit Youtube/Dailymotion/Googlevideo in het witte balk heb ingevoerd en op de knop download hebt geklikt dan moet je even wachten.Tot er onder het volgende verschijnt Orginal link: en eronder Download link je klikt daarop tot de download wordt geladen en dan sla je het op in Mijn documenten. En daarna gebruik je het programma Riva FLV Encoder daarmee converteer je het als .mpg.

Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    20

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Kan iemand me helpen?
    Door Sarahtje92 in forum Internet/Computer
    Reacties: 12
    Laatste Bericht: 10-05-10, 15:13
  2. Wie kan me helpen
    Door **Fatimamoslima** in forum Algemene informatie over islam
    Reacties: 8
    Laatste Bericht: 23-11-09, 22:03
  3. Kan iemand me helpen...ben op zoek naar
    Door Nordin in forum Koran recitaties
    Reacties: 11