Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Norton de-installeren

Ultra Risala Member
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    35

Norton de-installeren

Salaam 3aleikom warahmatoe Allah wabarakatoe,

Moge Allah swt ervoor zorgen dat dit bericht jullie treft in goede staat van Imaan, Taqwa en Ihsaan. Ameen Ya Rab.

Ik ben voornemens om mijn AV van Norton te verwijderen/de-installeren. Het is al eens fout gegaan waarna ik mijn pc moest formatten. Nu wil ik graag weten hoe ik dit t beste kan aanpakken ... met andere woorden .. HELP :|

Moge Allah Ta'ala jullie omringen met zijn Ra7ma & Magfiera. Moge Hij jullie zonden vergeven, jullie goede daden belonen en jullie smeekbedes verhoren.

Ma3a Salama,
    Faith is our way to eternity

·٠•●¤ In every situation Our lord, You are the hope ¤●•٠·
    في كل حال ربنا أنت الأمل

Alhamdulilah hassan's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    20
    :wasalam:

Het beste wat je kunt doen met het deïnstalleren van elke programma is via Software en het daar te verwijderen indien je windows gebruikt.

Moge Allah je ermee helpen Amien

Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    20
    :assal:

Amien op je Du3a.

Verder is het niet aangeraden om programma's gedeeltelijk steeds te verwijderen bv de mappen ervan etc. Dit zorgt meestal voor complicaties.

Ultra Risala Member
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    35
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wasil";p="48079

Amien op je Du3a.

Verder is het niet aangeraden om programma's gedeeltelijk steeds te verwijderen bv de mappen ervan etc. Dit zorgt meestal voor complicaties.

:cry: ik weet niet wat ik de vorige keer misgedaan heb .. moest echt from scratch beginnen .. en wil niet alles weer verliezen .. ik heb van horen zeggen dat het een crime is - het verwijderen van Norton - maar ik wil niet registreren/verlengen. Mohiem zal doen zoals je al aangaf via Configuratie/Software .. we zullen wel zien hoe het uitpakt.

Barrak Allahoe Fiek voor je hulp in ieder geval!! Shokran bzaf!

·٠•●¤ In every situation Our lord, You are the hope ¤●•٠·
    في كل حال ربنا أنت الأمل

Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    20
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door »¤Ã*’ãït µÃ‚¤Â«";p="48084

:cry: ik weet niet wat ik de vorige keer misgedaan heb .. moest echt from scratch beginnen .. en wil niet alles weer verliezen .. ik heb van horen zeggen dat het een crime is - het verwijderen van Norton - maar ik wil niet registreren/verlengen. Mohiem zal doen zoals je al aangaf via Configuratie/Software .. we zullen wel zien hoe het uitpakt.

Barrak Allahoe Fiek voor je hulp in ieder geval!! Shokran bzaf!

Wa fieki Baraka Allah,

Het zal insha Allah goedkomen.

Zelf gebruik ik ook Norton had het een tijdje geleden op marktplaats aangeschaft. Vind het persoonlijk wel een goede AV, ik dacht misschien vind je daar eentje tegen een goed prijsje let wel op of het een originele versie is.

Ma3a Salama

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Bladwijzers

Forum Rechten