Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Top Forum/website!

Ultra Risala Member
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    18

Top Forum/website!

[CENTER:6334fc2ff8]Assalamou 3alaikoum warahmatullah wata3ala wabarakatuh,
    [/CENTER:6334fc2ff8]
    [CENTER:6334fc2ff8]Masha Allah!! Masha Allah!!

Na zo een lange periode weg te zijn geweest is er een totale verandering op het forum en website!
    Subhana Allah, ik wist gewoon niet waar ik moest beginnen met het bekijken van topics...
    Er zijn erg veel hoeken bijgekomen en masha allah veel leden die informatie/kennis willen vergaren.
    Er is erg veel informatie te vinden op het forum en als je het vergelijkt
    Met de hoeveelheid kennis die je op kunt doen in de islam is het niet zoveel als we denken.
    Er is altijd wel wat kennis op te doen en insha allah zullen we ons allen verdiepen
    Om zoveel mogelijk te weten.
    Allahu Akbar!
    [/CENTER:6334fc2ff8][CENTER:6334fc2ff8]
    Moge allah jullie allen belonen voor jullie goede daden die jullie verrichten insha allah.
    Moge allah ons allen vergeven "Amien ya rabbi el3alamien"
    Moge allah ons weg vergemakkelijken
    [CENTER:6334fc2ff8]Ik wens jullie allen een hele fijne en leerzame tijd en Moge allah meer moslims naar dit forum leiden,
    want hier is alhamdoulillah veel kennis op te doen. Moge allah jullie allen
    belonen voor al jullie inzet, informatie en al het goede dat jullie doen voor jezelf en elkaar.
    Moge allah jullie hetgeen geven jullie allen graag willen hebben en jullie zonden vergeven.
    Moge allah van jullie allen houden en iedere moslim en moslima insha allah en ons
    weer bij elkaar brengen in het paradijs Al-Firdaws insha allah.
    [CENTER:6334fc2ff8] Ga zo door....Allah Ma3akoum!![/CENTER:6334fc2ff8]
    [CENTER:6334fc2ff8]Wa3alaikoum assalam warahmatullah wata3ala wabarakatuh.[/CENTER:6334fc2ff8]

ميسسميل
    K.S.M.
    Keep Smiling Missmile

Alhamdulilah hassan's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    20
    :wasalam:

Beste zuster Missmile,

Allahuma Amien op al je smeekbeden Moge Hij ze allen accepteren.

En ik heet je van harte welkom beste zuster na een lange tijd van afwezigheid.En wij vragen onze Heer de Almachtige de Verhevene en de Schepper om jou oneindig te belonen en elke broeder en zuster over de gehele wereld voor al hun aanbidding voor al hun goede daden kleine en grote en wij verzoeken Zijn vergiffenis voor onze fouten en zonden en elke misstap die wij maakten of slechte keuzes. O Allah onze Heer en onze Ilaah er geen god behalve U en wij hebben geen Helper noch Beschermer behalve U. O Allah U bent onze Hoop met name wanneer alle deuren gesloten zijn en wij in de diepste somberheid vertoeven of wat voor situatie wij ook mochten verkeren bent U Degene die ons alleen kan helpen.O Allah wanneer wij hongerig zijn bent U Degene die ons voed en wanneer wij verdrietig en wanhopig zijn dan bent U Degene die ons doet lachen doormiddel van Uwe grootse gunsten die U ons schenkt. O Allah yaa Rab vergeef ons want waarlijk wij kunnen Uw gunsten op ons nooit opsommen noch tellen. O Allah alle lof is aan U en alle dank is waarlijk aan U tot U is de terugkeer en wij keren ons tot U aanbiddend en smekend.

O Allah wij verzoeken U om onze kennis te vermeerderen en om ons allen te helpen om deze kennis ten uitvoer te brengen in onze daden in onze manieren. O Allah schenk ons hetgeen wat U Liefhebt en waarvan U houdt en wat brengt naar de Djannat Al-Firdaus en wij verzoeken U de Djannat Al-Firdaus en elke daad en woord wat er naartoe leidt en wij smeken U om ons te beschermen tegen het Vuur, O Allah bescherm ons tegen iedere kwelling en tegen iederen bestraffing van het Hiernamaals en maak onze Afrekening op de Dag des Oordeels makkelijk en nooit moeilijk. O Allah wat moeten we doen wanneer de zon zo dichtbij onze hoofden staan en de vele andere verschrikkingen. O Allah wees ons Barmhartig wees ons allen Genadig in onze levens en onze dood. Yaa Al-'Adhiem Al-3awf vergeef ons onze fouten en onze vele vele tekortkomingen en al onze zonden yaa Rab accepteer onze berouw en schenk ons het oprechte berouw yaa At-Tawaabu Ra7iem.

Amien wa salli wa salim Allahuma 3ela 7abibina wa nabiyinna Muhammed wa 3ela alihi wa sa7bihi adjma3ien.

Ultra Risala Member
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Reputatie Macht
    24
    Wa'leikoemoe salaam warahmatoe Allahi wa Barakatoe Missmile

Wat leuk om van je te horen na zo'n lange tijd, echt heel leuk! Ik hoop insha Allah dat het goed met je gaat zuster verder, ook betreffende je Imaan. En ik wens voor jou en al mijn zuster en broeders in de Islaam het beste.

Allahoema amien op jullie gemaakte ad'ya, masha Allah, Allahoema amien ya Rabb al'Alamien, ya dhal Jalali wal Ikram. Insha Allah mag deze prachtige ad'ya geaccepteerd worden. Walhamdoelillah inderdaad, dat Allah Ta'ala dit voor ons mogelijk heeft gemaakt. En met de wil van onze hart zal de kennis die we hier opdoen, terug te zien zijn in onze dagelijkse bezigheden, bi idhnie Allah. Walhamdoelillahi Rabbi al'Alamien.

Moge Allah over jou en alle andere waken. Ouhiboukom fillaah lieve mensen.

Missmile, insha Allah mogen we jou gauw weer zien hier op het forum. Ik heb je wel gemist, en ben je niet vergeten hihi. Hou je goed insha Allah :sjans:.

Wassalaam oe'leikoem warahmatoe Allah
    Je zuster, Moe'tasima

[CENTER:c5918125c8][/CENTER:c5918125c8]

كيف يكون لك كنز في الجنة , قولي: لا حول ولا قوة إلا بالله

[World OFF, Dream ON]

Senior Risala Member
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Reputatie Macht
    15
    Alaikoum ou salaam,

Amien yarabbi alamiene op je mooie dua's! het klopt idd. Er is hier ontzettend veel de leren, dankzij verschillende broeders en zusters. Echt geweldig! En moge allah ze hiervoor belonen. Amiene...

Maar begrijp ik goed dat je weer terug bij ons bent?

Ma3a salaam ouidate
    Zorg ervoor dat je elk moment klaarstaat met je bagage met goede daden voor de reis naar Allah swt

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    31

Re: Top Forum/website!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door missmile";p="53546
    [CENTER:9b07ead718]Assalamou 3alaikoum warahmatullah wata3ala wabarakatuh,
    [/CENTER:9b07ead718]
    [CENTER:9b07ead718]Masha Allah!! Masha Allah!!

Na zo een lange periode weg te zijn geweest is er een totale verandering op het forum en website!
    Subhana Allah, ik wist gewoon niet waar ik moest beginnen met het bekijken van topics...
    Er zijn erg veel hoeken bijgekomen en masha allah veel leden die informatie/kennis willen vergaren.
    Met de hoeveelheid kennis die je op kunt doen in de islam is het niet zoveel als we denken.
    Er is altijd wel wat kennis op te doen en insha allah zullen we ons allen verdiepen
    Allahu Akbar!
    [/CENTER:9b07ead718][CENTER:9b07ead718]
    Moge allah jullie allen belonen voor jullie goede daden die jullie verrichten insha allah.
    [CENTER:9b07ead718]Ik wens jullie allen een hele fijne en leerzame tijd en Moge allah meer moslims naar dit forum leiden,
    belonen voor al jullie inzet, informatie en al het goede dat jullie doen voor jezelf en elkaar.
    Moge allah jullie hetgeen geven jullie allen graag willen hebben en jullie zonden vergeven.
    Moge allah van jullie allen houden en iedere moslim en moslima insha allah en ons
    [CENTER:9b07ead718] Ga zo door....Allah Ma3akoum!![/CENTER:9b07ead718]
    [CENTER:9b07ead718]Wa3alaikoum assalam warahmatullah wata3ala wabarakatuh.[/CENTER:9b07ead718]
    Allahu Akbar..Idd men kan veel kennis opdoen!!Macha'allah

Allahoema Amien op jullie du3a's..

:sjans: Btw lang geleden Smiley

Made By ~*~.MoUnIa.~*~

Smiley Love you !

Ultra Risala Member
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    18

[CENTER:3f1ca8452c] Assalamou 3alaikoum warahmatullah wata3ala wabarakatuh

Beste broeder en zusters,

Amien Amien Amien ya rabbi el3alamienaa‚¬Â¦
    Barak allahou fiekoum voor jullie reactie en al deze prachtige duaaa‚¬a„¢s en
    Moge allah alle duaaa‚¬a„¢s accepteren insha allah.
    Masha allah, het gaat goed met mij, elhamdoulillah 3ala koulli 7aal.
    En ik hoop dat het met jullie ook goed gaat en met jullie familie/vrienden oftewel geliefden.

Ik heb jullie ook erg veel gemist en voor het geval dat jullie het vergeten waren,
    Allah subhanahu wata3ala weet het..
    Helaas heb ik het nog steeds te druk met mijn bezigheden, ik kan niets beloven...
    alles gebeurt met de wil van Allah subhanahu wata3ala.

Ik wens jullie allen het allerbeste, :bloem: Allah ma3ana
    Moge Allah subhanahu wata3ala van jullie houden en van yamie3an mouslimien... ya rabbi el3alamien.

Wa3alaikoum assalam warahmatullah wata3ala wabarakatuh.
    [/CENTER:3f1ca8452c]

ميسسميل
    K.S.M.
    Keep Smiling Missmile

Ultra Risala Member
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    17
    Allahoema amine voor alle opgegeven dua's

MashaAllah zuster... ben blij je terug te zien hier op de site..

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    31

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door missmile";p="53625
    [CENTER:7294b11eae] Assalamou 3alaikoum warahmatullah wata3ala wabarakatuh

Beste broeder en zusters,

Amien Amien Amien ya rabbi el3alamienaa‚¬Â¦
    Barak allahou fiekoum voor jullie reactie en al deze prachtige duaaa‚¬a„¢s en
    Moge allah alle duaaa‚¬a„¢s accepteren insha allah.
    Masha allah, het gaat goed met mij, elhamdoulillah 3ala koulli 7aal.
    En ik hoop dat het met jullie ook goed gaat en met jullie familie/vrienden oftewel geliefden.

Ik heb jullie ook erg veel gemist en voor het geval dat jullie het vergeten waren,
    Allah subhanahu wata3ala weet het..
    Helaas heb ik het nog steeds te druk met mijn bezigheden, ik kan niets beloven...
    alles gebeurt met de wil van Allah subhanahu wata3ala.

Ik wens jullie allen het allerbeste, :bloem: Allah ma3ana
    Moge Allah subhanahu wata3ala van jullie houden en van yamie3an mouslimien... ya rabbi el3alamien.

Wa3alaikoum assalam warahmatullah wata3ala wabarakatuh.
    [/CENTER:7294b11eae]
    Allahoema Amien

Made By ~*~.MoUnIa.~*~

Smiley Love you !

Senior Risala Member
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Reputatie Macht
    15
    Amiene Yarabbi Alamiene....
    Zorg ervoor dat je elk moment klaarstaat met je bagage met goede daden voor de reis naar Allah swt

Ultra Risala Member
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    18

Salamou3alaikoum warahmatullah wabarakatuh,

Het is alweer langer dan een jaar geleden dat ik hier voor het laatst gereageerd heb op een aantal topics.
    En het forum/website ziet er telkens nog mooier en mooier uit, masha allah.
    Elhamdoulillah 3ala koulli 7aal is er op dit forum erg veel informatie te vinden en het is aan allah
    om ons imaan te versterken en ons het juiste pad te leiden. Moge allah ons allen helpen in goede
    en slechte tijden.

Allahu Akbar!
    [/CENTER][CENTER:a698c3e31a]
    [/CENTER:a698c3e31a]
    [CENTER]Ik wens jullie allen een hele fijne en leerzame tijd en Moge allah meer moslims naar dit forum leiden,

wa3alaikoum salam warahmatullah wabarakatuh.

ميسسميل
    K.S.M.
    Keep Smiling Missmile

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 6 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 6 gasten)

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Teksten vertalen op Risala Forum
    Door Jamal in forum Algemene discussies
    Reacties: 12
    Laatste Bericht: 26-02-11, 22:54
  2. Spelletje spelen op Risala Forum
    Door Jamal in forum Gezelligheid
    Reacties: 27
    Laatste Bericht: 04-02-10, 23:34
  3. Forum Manhaj
    Door NL-Ismail-Mohammadi in forum Bid`ah
    Reacties: 0