Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Voor uw brieven.

Alhamdulilah hassan's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    20

Voor uw brieven.

Asalaamu 3alaikum wa Ra7matulahi wa Barakatuhu beste broeders en zusters,

Op de volgende website Brievenwinkel kan je vele brieven voorbeelden bekijken zoals bv; Sollicitatiebrieven en bezwaarbrieven etc. Ik wou het echter met jullie delen omdat ik er ook regelmatig gebruik van maak.

http://www.brievenwinkel.nl/

Moge Allah jullie zegenen en bijstaan en beschermen Amien.

Jullie broeder hassan.

Senior Risala Member
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    15
    Heel handig, Barak Allahu fiek.
    Ik heb er meteen gebruik van gemaakt:

Salaam aleikoum beste broeder Hassan,

Ik wil je hierbij bedanken voor je hulp bij het vullen van dit forum met Islamitische kennis.
    Zonder jouw hulp was het nooit zo'n groot succes geworden.

Ga zo door,

met een hartelijke en vredige groet

Karima
    Kennis is datgene wat nut heeft, niet datgene wat onthouden wordt. - Ash-Shaafi’ie Rahimaho Allah

اللهم انصر اخواننا المجاهدين في فلسطين و ارحم شهداءهم أجمعين و الحمد لله رب العالمين

Alhamdulilah hassan's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    20
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Karima";p="54379

Ik wil je hierbij bedanken voor je hulp bij het vullen van dit forum met Islamitische kennis.

Ga zo door,

Karima
    Wa 3alaikum Asalaam wa Ra7matulahi wa Barakatuhu beste zuster Karima,

Alhamdulilahi Rabi Al-3alamien, o beste zuster ik kan echt niet alle eer op mij strijken (that's way to much credit for me lol.) Het is allemaal dankzij Allah Die het voor ons allen mogelijk maakt en Hij is waarlijk de bron van al het succes.

Ik wil hierbij een smeekbede voor jou en alle broeders en zusters die ons hier zoveel mooie en profijtvolle kennis delen en meer. Ik hoop echt dat jullie telkens worden beloont ervoor vanwege ieder die hier profijt uithaalde en de beloning krijgen van ieder die het leest en dat dit de blijvende sadaqa zal zijn voor jullie allen.

Moge Allah jullie allen oneindig belonen voor al jullie inzet en al jullie streven en al jullie goede daden en al jullie aanbiddingen en jullie belonen voor alles wat jullie hier met ons delen en jullie levens zegenen met al het goede van Hem wat wij kennen en niet kennen. Moge Allah jullie standvastig houden tot jullie Hem ontmoeten en dit pad ernaar makkelijk maken Allahuma maak het pad naar de Djannah Al-Firdaus makkelijk voor hen Allahuma maak het makkelijk voor hen. Allahuma verlicht hun harten met een Imaan die nooit verdwijnt Allahuma schenk hen van Uw overvloed aan gunsten die niet verdwijnen en zorg voor hen allen voorzie hen en haal al hun verdriet en al hun zorgen weg. Allahuma maak hen allen gezegenden waar ze ook mochten zijn en al hun familieleden en al hun kinderen en al hun broers en zussen.Allahuma bescherm hen met name tegen de valkuilen en verleidingen en dwalingen van deze vergankelijke Dunya.Allahuma help hen Allahuma sta hen bij en wees in alle tijden met hen en laat hen zelfs in geen oogwenk alleen. Allahuma reinig hen van al hetgeen waarvan U niet houdt en voorzie hen in hetgeen waarover U O Allah Tevreden bent en in alles waarvan U yaa Rab van houdt.

Amien wa salli wa salim Allahuma 3ela nabiyinna Muhammed wa 3ela alihi wa sa7bihi adjma3ien.

Senior Risala Member
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    15
    Prachtige du'a !

Allahumma Amin
    Kennis is datgene wat nut heeft, niet datgene wat onthouden wordt. - Ash-Shaafi’ie Rahimaho Allah

اللهم انصر اخواننا المجاهدين في فلسطين و ارحم شهداءهم أجمعين و الحمد لله رب العالمين

Ultra Risala Member
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    35
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Karima";p="54379

Ga zo door,

Karima

Couldn't agree more! Barrak Allahoe Fiekom!

·٠•●¤ In every situation Our lord, You are the hope ¤●•٠·
    في كل حال ربنا أنت الأمل

Ultra Risala Member
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    35
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hassan";p="54382

Alhamdulilahi Rabi Al-3alamien, o beste zuster ik kan echt niet alle eer op mij strijken (that's way to much credit for me lol.) Het is allemaal dankzij Allah Die het voor ons allen mogelijk maakt en Hij is waarlijk de bron van al het succes.

Ik wil hierbij een smeekbede voor jou en alle broeders en zusters die ons hier zoveel mooie en profijtvolle kennis delen en meer. Ik hoop echt dat jullie telkens worden beloont ervoor vanwege ieder die hier profijt uithaalde en de beloning krijgen van ieder die het leest en dat dit de blijvende sadaqa zal zijn voor jullie allen.

Moge Allah jullie allen oneindig belonen voor al jullie inzet en al jullie streven en al jullie goede daden en al jullie aanbiddingen en jullie belonen voor alles wat jullie hier met ons delen en jullie levens zegenen met al het goede van Hem wat wij kennen en niet kennen. Moge Allah jullie standvastig houden tot jullie Hem ontmoeten en dit pad ernaar makkelijk maken Allahuma maak het pad naar de Djannah Al-Firdaus makkelijk voor hen Allahuma maak het makkelijk voor hen. Allahuma verlicht hun harten met een Imaan die nooit verdwijnt Allahuma schenk hen van Uw overvloed aan gunsten die niet verdwijnen en zorg voor hen allen voorzie hen en haal al hun verdriet en al hun zorgen weg. Allahuma maak hen allen gezegenden waar ze ook mochten zijn en al hun familieleden en al hun kinderen en al hun broers en zussen.Allahuma bescherm hen met name tegen de valkuilen en verleidingen en dwalingen van deze vergankelijke Dunya.Allahuma help hen Allahuma sta hen bij en wees in alle tijden met hen en laat hen zelfs in geen oogwenk alleen. Allahuma reinig hen van al hetgeen waarvan U niet houdt en voorzie hen in hetgeen waarover U O Allah Tevreden bent en in alles waarvan U yaa Rab van houdt.

Amien wa salli wa salim Allahuma 3ela nabiyinna Muhammed wa 3ela alihi wa sa7bihi adjma3ien.
    Allahuma Ameen Yarab el3alameen Jamee3 elmoslimeen!

·٠•●¤ In every situation Our lord, You are the hope ¤●•٠·
    في كل حال ربنا أنت الأمل

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    31
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hassan";p="54382

Allahoema Amien

Made By ~*~.MoUnIa.~*~

Smiley Love you !

Ultra Risala Member
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    17
    JazakaAllah broeder... en met het volledig met je eens zuster karima...

Allahoema amine!

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Voor de zieke
    Door Moe'tasima in forum Flash
    Reacties: 8
    Laatste Bericht: 25-01-11, 14:14
  2. Voor wie is Zakaat?
    Door hassan in forum Zakaat (Armenbelasting)
    Reacties: 4
    Laatste Bericht: 26-06-10, 16:55
  3. Een meisje dat brieven schrijft aan Allah
    Door Madeinmaroc_ in forum Verhalen
    Reacties: 0
    Laatste Bericht: 09-06-10, 17:37
  4. Een meisje dat brieven schrijft aan Allaah
    Door »¤ƒãïtµ¤« in forum Verhalen
    Reacties: 5
    Laatste Bericht: 11-06-09, 13:19
  5. Voor MORGEN!
    Door Islamgirl*20 in forum Algemene informatie over islam