Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Systeemfout

Ultra Risala Member
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    35

Systeemfout

Salaam 3aleikom warahmatoe Allah wabarakatoe,

Het is weer zover ik heb weer es problemem met mn laptop. Vanochtend deed ie t nog. Ik heb hier op forum nieuws gepost en toen netjes uitgelogd en laptop uitgedaan.

Ik kwam net thuis en deed mn laptop aan. Ik kwam nie verder dan da blauwe scherm (aanmelden bij windows) :?

Ik kreeg een systeemfoutmelding :-( .. Helaas kan ik dus niet in windows komen om zo systeemherstel te doen :? Is er een alternatief hiervoor?

Wie kan me hiermee helpen

Alvast bedankt!

ma3a salama,
    Faith

·٠•●¤ In every situation Our lord, You are the hope ¤●•٠·
    في كل حال ربنا أنت الأمل

Ultra Risala Member
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    35
    Isass.exe Systeemfout:

Initialisatie van de SAM (Security Accounts Manager) is mislukt vanwege de volgende fout: De ingang is ongeldig. Foutstatus: 0xc0000008. Klik op OK om het systeem af te sluiten en in Veilige modus op te starten. Raadpleeg het gebeurtenislogboek voor meer informatie.

De melding verschijnt vrijwel meteen en als ik hem weg klik of op OK druk, dan start de laptop opnieuw op.

في كل حال ربنا أنت الأمل

Oprichter
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    10
    Hey salaam wa3alaikoum,

Ik heb het ff nagevraagd aan de tech nerd bij mij op het werk. Het gaat om een Trojan.

Je dient de PC in veilige modus op te starten. Als je de laptop opstart dan druk je op F8. En volgens hen dien je dan met spybots en destroy te scannen en die kan hem verwijderen.

Hoop dat het lukt en solly van gisteren moest echt weg.

Wa3alaikoum asalaam.

jamal
    Allah swt heeft de vrouw speciaal gemaakt; HIJ gaf haar schouders, sterk genoeg om het leed van de wereld te dragen; zachte armen, om comfort te bieden; kracht, om bevallingen te doorstaan; doorzettingsvermogen, om voor vrienden en familie te kunnen zorgen; gevoel, zodat zij haar kinderen lief zal hebben. HIJ schiep haar uit een rib van de man, om zijn hart te beschermen. HIJ gaf haar ook een traan; die is van haar; zij kan het gebruiken wanneer zij dat nodig heeft.

Ultra Risala Member
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    35
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jamal";p="58833
    Hey salaam wa3alaikoum,

Ik heb het ff nagevraagd aan de tech nerd bij mij op het werk. Het gaat om een Trojan.

Je dient de PC in veilige modus op te starten. Als je de laptop opstart dan druk je op F8. En volgens hen dien je dan met spybots en destroy te scannen en die kan hem verwijderen.

Hoop dat het lukt en solly van gisteren moest echt weg.

Wa3alaikoum asalaam.

jamal

Wa 3aleikom assalaam,

Ik heb van alles geprobeerd, dus ook die "Veilig Modus" en niet te vergeten "herstellen naar laatste configuratie". Het heeft helaas geen resultaat, namelijk die Systeemfout blijft verschijnen en ik kan geen kant meer op dus ook niet in windows :cry: . Ik krijg er een punthoofd van.

ma3a salama,
    Faith

في كل حال ربنا أنت الأمل

Oprichter
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    10
    formateren doet ook wonderen
    Allah swt heeft de vrouw speciaal gemaakt; HIJ gaf haar schouders, sterk genoeg om het leed van de wereld te dragen; zachte armen, om comfort te bieden; kracht, om bevallingen te doorstaan; doorzettingsvermogen, om voor vrienden en familie te kunnen zorgen; gevoel, zodat zij haar kinderen lief zal hebben. HIJ schiep haar uit een rib van de man, om zijn hart te beschermen. HIJ gaf haar ook een traan; die is van haar; zij kan het gebruiken wanneer zij dat nodig heeft.

Ultra Risala Member
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    35
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jamal";p="58835
    formateren doet ook wonderen
    .. als laatste redmiddel maybe. Ik verlies alles, khair insha-Allah, tis niet het einde van de wereld. Ik beschik helaas ook niet over een windows-cd, dus ik laat hem a.s. maandag op kantoor maken. Zit niets anders op .

Thanks voor het meedenken Jamal.

Moge Allah Ta'ala je belonen voor al je goede daden en je zondes vergeven. Allahuma Ameen Yarab el3alameen.

ma3a salama,
    Faith

في كل حال ربنا أنت الأمل

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Bladwijzers

Forum Rechten