Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 26

Onderwerp: Hoe staat het met jullie studie ervoor?

Oprichter
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    10

Hoe staat het met jullie studie ervoor?

Zo broeders en zusters hoe staat het met jullie studie ervoor? Gaat alles naar wens of zijn jullie het studeren helemaal zat?

Ik zou zeggen barst hier los
    Allah swt heeft de vrouw speciaal gemaakt; HIJ gaf haar schouders, sterk genoeg om het leed van de wereld te dragen; zachte armen, om comfort te bieden; kracht, om bevallingen te doorstaan; doorzettingsvermogen, om voor vrienden en familie te kunnen zorgen; gevoel, zodat zij haar kinderen lief zal hebben. HIJ schiep haar uit een rib van de man, om zijn hart te beschermen. HIJ gaf haar ook een traan; die is van haar; zij kan het gebruiken wanneer zij dat nodig heeft.

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    31
    Yooo!

Studies! Ik heb nog een anderhalf week vrij en dan Neeeeeeeeeeeeeej trg die stress van mijn lessen oeff, ik heb echt geen goesting erin!

Made By ~*~.MoUnIa.~*~

Smiley Love you !

Junior Risala Member
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Reputatie Macht
    0
    Ik ben het zooo ontzettend zat, zit momenteel in mijn laatste jaar.. We zijn nog maar bij het eerste periode en het valt vies tegen..! het wordt echt bikkelen dit jaar..! ufffffff

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    31
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laila_engeltje Bekijk Berichten
    Ik ben het zooo ontzettend zat, zit momenteel in mijn laatste jaar.. We zijn nog maar bij het eerste periode en het valt vies tegen..! het wordt echt bikkelen dit jaar..! ufffffff
    You can do it :banana:!

Made By ~*~.MoUnIa.~*~

Smiley Love you !

Oprichter
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    10
    nog een paar weekies insa allah en dan hoop ik de mr. titel binnen te slepen insa allah
    Allah swt heeft de vrouw speciaal gemaakt; HIJ gaf haar schouders, sterk genoeg om het leed van de wereld te dragen; zachte armen, om comfort te bieden; kracht, om bevallingen te doorstaan; doorzettingsvermogen, om voor vrienden en familie te kunnen zorgen; gevoel, zodat zij haar kinderen lief zal hebben. HIJ schiep haar uit een rib van de man, om zijn hart te beschermen. HIJ gaf haar ook een traan; die is van haar; zij kan het gebruiken wanneer zij dat nodig heeft.

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    31
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jamal Bekijk Berichten
    nog een paar weekies insa allah en dan hoop ik de mr. titel binnen te slepen insa allah
    Mr. Als in Master?

Made By ~*~.MoUnIa.~*~

Smiley Love you !

Oprichter
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    10
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sweet*Lady* Bekijk Berichten
    Mr. Als in Master?

Yeps Master of Law op z'n Nederlands Meester in Rechten dan heet ik Mr. J ipv J-man :-)

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    31
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jamal Bekijk Berichten
    Yeps Master of Law op z'n Nederlands Meester in Rechten dan heet ik Mr. J ipv J-man :-)
    Ah neej Master J-man klinkt geweldig vind ik, Macha'allah, inscha'allah zal het je lukken, je moet zeker mondeling je thesis verdedigen ofzo..

Made By ~*~.MoUnIa.~*~

Smiley Love you !

Ultra Risala Member
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    35
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sweet*Lady* Bekijk Berichten
    Ah neej Master J-man klinkt geweldig vind ik, Macha'allah, inscha'allah zal het je lukken, je moet zeker mondeling je thesis verdedigen ofzo..

Master J-Man? Klinkt als een rap artiest

·٠•●¤ In every situation Our lord, You are the hope ¤●•٠·
    في كل حال ربنا أنت الأمل

Oprichter
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    10
    Ja eerst ff me scriptie (thesis) afronden is bijna af probeer hem deze week af te ronden en dan concept inleveren. En als ik goedkeuring krijg dan is het een 1 uur verdedigen voor een professor in het vak en mijn begeleider. Dus vergeet meniet in jullie sjujoed

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Hoe sta jij ervoor deze Ramadan?
    Door zusternaima in forum Ramadan
    Reacties: 0
    Laatste Bericht: 26-12-07, 11:56
  2. Geloof in jullie harten verslijt, net zoals jullie kleren...
    Door »¤ƒãïtµ¤« in forum Hadith
    Reacties: 8
    Laatste Bericht: 27-10-06, 19:30
  3. Welke studie volg je?
    Door Jamal in forum Gezelligheid
    Reacties: 32
    Laatste Bericht: 21-09-06, 19:19
  4. "En kijken jullie niet naar de vogels boven jullie ...
    Door Moe'tasima in forum De Koran
    Reacties: 4
    Laatste Bericht: 25-06-06, 19:19
  5. Reacties: 83
    Laatste Bericht: 20-03-06, 19:37

Labels voor dit Bericht

Bladwijzers

Forum Rechten