Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Amer bin Rustam

Risala Member
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Reputatie Macht
    0

Amer bin Rustam

Quarterly inkomen Amer bin Rustam heeft ingericht zijn raad Balnamarq aureus en zijden tapijten, toonde Aliwakit en kostbare parels, en de grote decoraties, dus zijn kroon en andere kostbaarheden, zat hij op een bed van goud.
    En betrad de kwartalen kleren brutale en zwaard en vistuig, en een paard kort, nog steeds niet heeft opgevoerd om de bewoner aan de rand van de RUG, en toen kwam naar beneden en in verband met sommige van die kussens, en ik accepteer hem en zijn wapen en schild, en Whitth op het hoofd.
    Zij zeiden tot hem: Doe je arm.
    Hij zei: "Ik heb niet Atkm, maar als ik kom je nodigde me uit, het mij verlaten en alleen op deze manier terug.
    Rustam zei: wat a. Draaide zich om en lopen op de speer over Alnamarq, Fajrq Aamtha, zij zeiden tot hem: Waarom ben je gekomen? Hij zei: "God Aptosna om uit testamenten van de aanbidding van de mensen om God te aanbidden, en beperkt tot het minimum capaciteit van de onrechtvaardigheid van religies aan de rechtvaardigheid van de islam, zodat we aan de oprichting van de religie noemen we het, voordat het wordt geaccepteerd en ging weer met hem, en vocht met mijn vader nog nooit beloofd bladverliezende god.
    Zij zeiden: "Wat God beloofd? Hij zei: Paradijs voor degenen die zijn overleden degenen die weigeren te vechten, en de overwinning voor degenen die zijn gebleven.
    Rustam zei: Ik heb uw artikel gehoord, is dat je Twkroa deze zaak totdat we overwegen en kijken? Hij zei: Ja, hoeveel ik van je hou? Een dag of twee? Hij zei: Nee, zelfs Nkateb en de hoofden van de mensen van onze mensen.
    Hij zei: Wat ons de leeftijd van de Boodschapper van Allah r tot de vijand vertragen tijdens de bijeenkomst meer dan drie, kijk in uw bestelling en beval hen, en selecteer een van de drie in de term. Hij zei: Osidhm u? Hij zei: Nee, maar de moslims als een lichaam Leger Odnahm de bovenste een.
    Rustam verzamelde de hoofden van zijn volk zei: "Heb je de meest geliefde en meest waarschijnlijk nooit praat met deze man?
    Zij zeiden: "God verhoede dat ik de neiging om iets en laat je schuld aan deze hond, maar aan de kleding zien? Hij zei: "Wee Kijk niet naar je kleren, en kijken naar het advies, spraak, en biografie, dat de Arabieren onderschatten de kleding en voedsel, en vastten, gevoelig voor [1].

Ultra Risala Member
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    35
    Salaam 3aleykom,

Heeft u dit zelf vertaald of via een vertaalmachine.

Ma3a salama,
    Faith

·٠•●¤ In every situation Our lord, You are the hope ¤●•٠·
    في كل حال ربنا أنت الأمل

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Labels voor dit Bericht

Bladwijzers

Forum Rechten