Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 16 van de 16

Onderwerp: Kleine probleempje

Risala Member
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Leeftijd
    30
    Reputatie Macht
    11
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MissRoosJé Bekijk Berichten
    wajoow echt vervelend zulke situatie's...
    misschien kun je wel terug gaan naar de winkel waar je het vandaan heb gekocht:$?\

groets, je zuster!
    hahhaha is een goeie dan krijg ik ineens nieuwe yek :mrgreen: hahahhahaha was dat maar waar ik heb idd garantie van 3jr ofzo maar er is niets mis met mn laptop ik heb denk ik gwn een virus(k)
    [SIGPIC][/SIGPIC]

Gedenk Allah..en Allah zal jou gedenken!!

Risala Member
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Leeftijd
    30
    Reputatie Macht
    11
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hassan Bekijk Berichten
    Oh Sub7ana Allah,hij zou eigenlijk geen productcode moeten vragen.
    Heb je dit programma al eerder op je pc gehad?(Meestal als je je laptop pas nieuw
    hebt krijg je een probeer versie hiervan)Indien je deze antivirus al eerder op je pc had
    kun je het helaas niet meer gratis gebruiken.Verder wil ik je vragen of je een broer hebt
    zodat we *hulp op afstand* kunnen inschakelen via msn,zo kan ik het probleem beter bekijken. Maar momenteel kan ik tevergeefs niet,ik hoop op jullie begrip.

Wa Salaam
    ik weet het niet of die antivirus nu actief is mijn pc flasht letterlijk !!! ghair inshAllah.. En ik heb geen ouder broer Is niet erg ik ga hulp vragen aan mijn zusters misschien kunnen ze mij helpen alvast bedankt bro.. alhoewel misschien kan je helpen met mn geluid? heb je idee hoe dat komt ? Ik voel me dom:'(

grtjs
    [SIGPIC][/SIGPIC]

Alhamdulilah hassan's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    20
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jannatie Bekijk Berichten
    ik weet het niet of die antivirus nu actief is mijn pc flasht letterlijk !!! ghair inshAllah.. En ik heb geen ouder broer Is niet erg ik ga hulp vragen aan mijn zusters misschien kunnen ze mij helpen alvast bedankt bro.. alhoewel misschien kan je helpen met mn geluid? heb je idee hoe dat komt ? Ik voel me dom:'(

grtjs

Asalaamu 3alaikum wa Ra7matulahi wa Barakatuhu beste zuster Jannatie,

Excuses wegens omstandigheden kon ik niet eerder reageren.

Zie insha Allah de volgende video voor enkele instructies (of stappen) om te
    kijken of je microfoon werkt.(bekijk de video op full screen)

http://www.youtube.com/watch?v=O_ZEiZOvuSY

Rechtsonderaan je taakbalk staat een icoontje in de vorm van een luidspreker,klik erop met je rechtermuisknop.Er verschijnt een klein venstertje met keuze uit: Volumemixer openen,Afspeelapparaten,Opnameapparaten en Geluiden.De microfoon is een opname apparaat klik dus op Opnameapparaten hierna verschijnt een ander venster met de actieve opname apparaten.Als het goed is moet je je microfoon moeten zien.Als de microfoon er niet bijstaat of een lege lijst verschijnt betekent dit dat je microfoon en andere opnameapparatuur uitgeschakeld staan.Maar er zijn verschillende manieren om
    dit op te lossen.Als je de microfoon-icoon ziet in je lijst maar vervaagt is (dit betekent dat ie uitgeschakeld is.) dan klik je met je rechtermuisknop op de microfoon-icoon en klik je op Inschakelen en klik hierna op OK.Maar mocht je een lege lijst krijgen klik dan in de lege lijst met je rechtermuisknop en klik hierna op Uitgeschakelde apparaten weergeven,als het goed is verschijnt je microfoon-icoon vervaagd (dit betekent dat ie uitgeschakeld is) klik er nu met je rechtermuisknop erop en klik op Inschakelen en hierna klik je op OK.

Als je deze stappen hebt doorgelopen zou als het goed is je microfoon moeten werken insha Allah.

En ik vraag Allah om je bij te staan en je hieruit te helpen.

Risala Member
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Leeftijd
    30
    Reputatie Macht
    11

YouTube - Microfoon Instelling

Rechtsonderaan je taakbalk staat een icoontje in de vorm van een luidspreker,klik erop met je rechtermuisknop.Er verschijnt een klein venstertje met keuze uit: Volumemixer openen,Afspeelapparaten,Opnameapparaten en Geluiden.De microfoon is een opname apparaat klik dus op Opnameapparaten hierna verschijnt een ander venster met de actieve opname apparaten.Als het goed is moet je je microfoon moeten zien.Als de microfoon er niet bijstaat of een lege lijst verschijnt betekent dit dat je microfoon en andere opnameapparatuur uitgeschakeld staan.Maar er zijn verschillende manieren om
    dit op te lossen.Als je de microfoon-icoon ziet in je lijst maar vervaagt is (dit betekent dat ie uitgeschakeld is.) dan klik je met je rechtermuisknop op de microfoon-icoon en klik je op Inschakelen en klik hierna op OK.Maar mocht je een lege lijst krijgen klik dan in de lege lijst met je rechtermuisknop en klik hierna op Uitgeschakelde apparaten weergeven,als het goed is verschijnt je microfoon-icoon vervaagd (dit betekent dat ie uitgeschakeld is) klik er nu met je rechtermuisknop erop en klik op Inschakelen en hierna klik je op OK.

Als je deze stappen hebt doorgelopen zou als het goed is je microfoon moeten werken insha Allah.

Salam aleikom bro.. is geen enkel probleem. En barakellahoe fiek dankzij jou is mn probleem opgelost.. shoukran bezaaf
    [SIGPIC][/SIGPIC]

Risala Member
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Leeftijd
    30
    Reputatie Macht
    11

YouTube - Microfoon Instelling

Salam aleikom bro.. is geen enkel probleem. En barakellahoe fiek dankzij jou is mn probleem opgelost.. shoukran bezaaf

Moge Allah swt je belonen met Eljannat elferdouas Amiennnn!!
    [SIGPIC][/SIGPIC]

Alhamdulilah hassan's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    20
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jannatie Bekijk Berichten

Moge Allah swt je belonen met Eljannat elferdouas Amiennnn!!
    :assal:

Wa fieki Baraka Allah,ik ben blij dat het opgelost is.

En amien op je smeekbede moge Allah jullie allen belonen met Al-Firdaus.

Wa Salaam

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Kleine Imam (Masha-Allah!)
    Door »¤ƒãïtµ¤« in forum Islam video's
    Reacties: 5
    Laatste Bericht: 23-12-06, 12:51
  2. Kleine kinderen en hen geloofsleer...
    Door Ridouan in forum Islam video's
    Reacties: 11
    Laatste Bericht: 13-09-06, 21:12
  3. Kleine Adviezen Van Onze Profeet (vrede zij met hem)
    Door iwiss_n_tmezirt in forum Algemene informatie over islam
    Reacties: 2
    Laatste Bericht: 18-05-06, 11:11
  4. Kleine jongen!!
    Door Sweet*Lady* in forum Koran recitaties
    Reacties: 23
    Laatste Bericht: 05-02-06, 15:06

Labels voor dit Bericht

Bladwijzers

Forum Rechten