Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 27 van de 27

Onderwerp: Gekke,,Grappige,,Aparte,,Brutale,,Momenten op school..

Senior Risala Member
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Reputatie Macht
    14
    [QUOTE=OegtNajat;125228]
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ewagewoon Bekijk Berichten
    1. Ik ben nog jong maar zie er volwassen uit, buiten de leerlingen die bij mij in de klas zitten zagen de andere leerling van de school mij aan als docent. Dus komen ze naar mij om dingen te vragen en alles, en ik steeds zeggen zie ik er uit als docent? Nee, ewa ga spelen!

2. Ik ben een persoon die heel zakelijk en serieus kan praten. Ik heb wel soms momenten dat ik druk ben. Maar dan echt druk. Als de docent(e) zegt van Abdennour er uit nu ik ben je zat. Dan zie je mij praten als of ik in de 2e kamer zit. Dan zeg ik met nette woorden: mvr/Mnr: Kunt u mij een indicator aan tonen waarom ik er uit moet. Docent: Je bent te druk. Ik: Beste docent, heeft u mij gewaarschuwd en of heeft u mij er op toe gewezen dat ik druk ben zodat ik er besef van kan hebben. Docent: nee dat heb ik niet gedaan maar als nog ga er uit!. Ik: Beste docent, In geval ik de resterende tijd van de les u les ter hinder maak of ik u lastig val en eveneens mijn mede leerlingen dan heeft u het recht mij te verwijderen. Het recht heeft u mij dan te verwijderen omdat ik mijn eerste waarschuwing NU pas heb ontvangen. Docent: ja ja ja Abdennour oke, Ga maar zitten en bij de eerst volgende keer dan wordt je verwijdert. Ik: Ik dank u hartelijk beste docent u zult geen drukdoenerij van mij meer mee maken. En ik rustig zitten op mijn plaats en de les volgen als of er niks was gebeurd.

En ja in sommige gevallen dan moet ik er uit of ik nou goed kan praten of niet dan moet ik naar de afdelings leider ( rector ). En dan begint daar ook een gesprek. Rector: Abdennour?! Wat doe je hier je ben een van de rustigste personen die ik ken!? Ik : Nou meneer Ik ben verwijdert. Rector : Okè en wat heb je gedaan? Ik : nou meneer ik heb niks misdaan dat is nummer een. Ik ben verwijdert omdat ik te druk ben volgens de docent. Rector: O, pak maar een verwijder formulier. Ik : Maar rector ik heb besef van wat ik heb gedaan. rector: oke daar gaat het om. Het verwijderen is om de leerlingen wakker te schudden van je hebt wat fout gedaan. En als je zegt dat je er besef van hebt kun je wat mij betreft de klas weer binnen. wacht maar eventjes ik pak even een formulier.

Op dat formulier komt te staan: Beste docent, ik heb met de leerling gesproken. S.v.p de klas toe laten.

Naar de rector toe gebeurt zelden maar als het gebeurt kom ik er goed van af!

3. Aan de andere kant ben ik de perfecte leerling die de docenten wensen. Ik maak al mijn werk meer als perfect af, soms doe ik er een vleugje bij. Ik kan goed praten en ik praat ze allemaal gek. Maar als nog blijf ik de nummer EEN van de leerlingen en docenten![/quote]
    ----------------------------------------
    Dan denk ik aan Rotterdam.

Faith ruik jij het ook? Nou misscien licht het wel aan mij.. pff eigendunk.

Wat houdt een vleugje er bij in haha, ze3ma jij hebt 20 sommen voor wiskunde en je maakt er even 10 extra? Zo iets?

(voor de rest moet ik toegeven dat je wel goed nl kan)
    Hahahaha

Ultra Risala Member OegtNajat's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Reputatie Macht
    21
    :hhh:

Senior Risala Member
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Reputatie Macht
    14
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door OegtNajat Bekijk Berichten

Ingeschreven
    Oct 2009
    Reputatie Macht
    21

ze3ma iedereen was altijd heel braafjes...

Senior Risala Member
    Ingeschreven
    Apr 2010
    Reputatie Macht
    12
    kinderjaren kennen nou eenmaal stoutheden,
    iedereen is wel eens stout geweest denk ik, hoort er allemaal bij.
    لاحول ولاقوة الا بالله

Ultra Risala Member Oem_Nisa's Avatar
    Ingeschreven
    May 2006
    Leeftijd
    31
    Reputatie Macht
    18
    Een keertje toen ik nog op de middelbare school zat.

Had ik een turkse docent voor wiskunde.
    En ik begreep een keer iets niet,dus ik moest naar voren komen,ik nam me boek en vroeg hem om hulp ik begreep een rekensom niet.
    Maar deze turkse docent kant niet zo goed nederlands,dus hij ging me uitleggen,en ik kon me lach gewoon niet inhouden.
    Ik heb hem letterlijk 4kant uitgelachen en de hele klas moest meelachen en liep eruit en zij

SALOUAA ERUIIITTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
    "Bij de tijd. Voorwaar de mens lijdt zeker verlies. Behalve degenen die
    geloven en goede daden verrichten en elkaar aansporen tot de Waarheid en
    elkaar aansporen tot geduld."

Ingeschreven
    Oct 2009
    Reputatie Macht
    21
    hahaha gekkerd...

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 2 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 2 gasten)

Gelijkaardige Onderwerpen

1. De Profeet (gzhm) Als een Grappige Echtgenoot.
    Door iwiss_n_tmezirt in forum Zijn boodschappers
    Reacties: 2
    Laatste Bericht: 06-11-09, 16:21
  2. Aparte kleedkamer voor moslima's in Atheneum
    Door »¤ƒãïtµ¤« in forum Buitenland
    Reacties: 1
    Laatste Bericht: 18-08-09, 22:17
  3. Momenten van stilte.
    Door Oem_Nisa in forum Verhalen
    Reacties: 2
    Laatste Bericht: 08-03-07, 03:45
  4. Aparte koekjes