Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Mijn hart bloedt

Ultra Risala Member OegtNajat's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Reputatie Macht
    20

Mijn hart bloedt

:assal:

Met mijn knieën op de grond, kijkend naar mijn kleine bewegende vingers: AhamdoeliLlah, hamdoeliLlah, hamdoeliLlah; soubhana Allah, soubhana Allah, soubhana Allah; Allahoe Akbar, Allahoe Akbar, Allahoe Akbar.

Maar mijn gedachtes zijn al heengegaan. Ze varen over de zee, steeds verder af van de kust. Nu en dan zinken ze onder, en komen dan weer boven water. Het wordt dag en dan weer nacht, de zon komt naar boven en gaat weer onder. De tijd tikt voorbij, en nog steeds varen mijn gedachtes steeds verder, de golven doen ze op en neer gaan, de wind slaat ze neer, de bliksem doet ze sidderen, maar ze willen niet terugkeren, ze blijven stromen, en kijken niet meer om

Totdat er een paar tranen op me vingers vallen, ze maken me handen vochtig, stromen me onder en maken me gebedskleed nat. Ze schudden me wakker

Ya Rab, laat me terugkeren tot U, laat mijn hart overlopen met Uw Liefde, laat mijn hart sidderen uit vrees voor U, bij het horen van Uw Naam, laat mijn gedachtes alleen bij U zijn, want U bent de Almachtige, de Barmhartige. Aan U hebben wij als mens meer dan genoeg, urenlang kunnen we zonder drinken of eten. De gedachtes aan U vullen ons, lessen onze dorst en stillen onze Honger. Uw Liefde waar onze harten mee volstromen vult de aderen, en vaart door ons hele lichaam. Uw Bezorgdheid om ons voelt aan als honing op onze tong, die alsmaar vloeibaarder wordt in de stralen van de zon, Uw Barmhartigheid vult ons met een soort van warmte die we van niemand of niets anders kunnen verkrijgen. Maar alleen van U.

Met mijn voorhoofd op de grond, lispelend, Allah nog steeds vragend mijn daden en gebeden van de afgelopen Ramadan te accepteren. Lispelend, de ene smeekbede na de ander, de ene gedachte na de ander. De letters blijven elkaar maar volgen, stromend uit mijn mond. Ya Allah!!! Van de pijn kom ik weer overeind. Het drupt, het drupt, het drupt in mijn hoofd, mijn hart bloed.

Geschreven Door Een Zuster
    Laatst gewijzigd door OegtNajat; 02-04-12 om 17:14.

Ultra Risala Member
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Reputatie Macht
    23
    Een tekst vol emotie....

كيف يكون لك كنز في الجنة , قولي: لا حول ولا قوة إلا بالله

[World OFF, Dream ON]

Senior Risala Member
    Ingeschreven
    Apr 2010
    Reputatie Macht
    11
    MashAllah, het ontroerd je.

sawdae
    لاحول ولاقوة الا بالله

Oprichter
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    10
    Moge Allah je dua's accepteren en onze harten reinigen en ons leven laten bloeien met de Islam in ons hart. Moge Hij ons harten verlichten met het licht van het paradijs. Moge Hij ons Harten versieren met de imaan. Amien!
    Allah swt heeft de vrouw speciaal gemaakt; HIJ gaf haar schouders, sterk genoeg om het leed van de wereld te dragen; zachte armen, om comfort te bieden; kracht, om bevallingen te doorstaan; doorzettingsvermogen, om voor vrienden en familie te kunnen zorgen; gevoel, zodat zij haar kinderen lief zal hebben. HIJ schiep haar uit een rib van de man, om zijn hart te beschermen. HIJ gaf haar ook een traan; die is van haar; zij kan het gebruiken wanneer zij dat nodig heeft.

Ultra Risala Member OegtNajat's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Reputatie Macht
    20
    Allahoema amien jamee3 al moslimien.

Risala Member
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Reputatie Macht
    0
    Mooi geschreven oegtnajat echt een tranen trekker mashAllah..

Junior Risala Member
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Reputatie Macht
    0
    Prachtig beschreven MashAllah. Ameen op je dua's

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Het hart
    Door hassan in forum Algemene informatie over islam
    Reacties: 2
    Laatste Bericht: 02-04-07, 21:05
  2. Een zuiver hart
    Door »¤ƒãïtµ¤« in forum Gedichten
    Reacties: 2
    Laatste Bericht: 25-02-07, 08:28
  3. Mijn hart
    Door hassan in forum Dua's
    Reacties: 3