Ben jullie kwijt haha
Ben jullie kwijt haha
Hier ben ik![]()
hier!
,..............
Hoe gaat het met jullie? Ik heb jullie heeeeel lang niet meer gesproken op risala.nl
Iedereen is tegenwoordig druk, druk, druk
Ik hoop dat het hier wat drukker gaat worden rond deze tijd nu bijna alle scholen bijna vakantie hebben
Subhanallah
Salam ogtie,
Ja het gaat elhamdolilah goed! En bij jou dan?
Ik draag elhamdolilah nu ongeveer 3 en een half maand een hoofddoek![]()
Ik wilde het al een tijdje geleden dragen maar er was helaas niks van terechtgekomen, uiteindelijk heb ik gelukkig toch die stap genomen en mn hoofddoek opgedaan. Elhamdolilah o anshoukro Allah 3ala
9olil alghal
Ga je nog op vakantie dit jaar?
Ma3a salama
ma sha Allah. heel goed van jou. Ik ben hijaab vorig jaar gaan dragen. ik dacht namelijk dat het een grote stap zou zijn, maar het viel reuze mee. ik weet niet waarvoor ik eigenlijk bang was. nou ja ik weet het wel, was bang voor reacties enzo, maja ben toen gaan nadenken. het boeit me niet wat die mensen zouden vinden. ik zoek hun tevredenheid niet maar enkel die van Allah subhana wa ta ala.
Salaam ogtie,
Ik was eerst ook bang voor de reacties en vooral bang dat ze me op school slechter/strenger zouden beoordelen ofzo. Terwijl eigenlijk alleen de shaytaan ervoor zorgt dat je zo gaat denken...
Ik kreeg gelukkig alleen leuke reacties en het viel allemaal REUZE mee!! Elhamdolilah oe anshoukro Allah.
Ma3a salama
Subhanallah
Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)
Bladwijzers