Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Bekering van een 93 jarige vrouw

Oprichter
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    10

Bekering van een 93 jarige vrouw

Bismillaah el-Rahmaan el-Rahiem

Salaam aleekum warahmatu Allaah wa barakatuh

Ama ba3d,

Mijn geliefde broeders en zusters fie dien, ik wil inshaAllaah een mashaAllah gebeurtenis met jullie vertellen.
    Ongeveer 3 maanden terug ben ik verhuisd naar het huis waar ik nu woon dus, ik heb vaker aa‚¬Ëœruzieaa‚¬a„¢ gehad met mijn oudere buren. Nou is dat helemaal anders alhamodoulillah. Misschien ligt het aan de mensen zelf, ik leef nu tussen kuffar (op een paar moslims na alhamodoulillah).

Waar mijn verhaal op gebaseerd is, is het feit dat mijn oude kafiera buurvrouw (93 jaar) die dinsdag 30 augustus om 18:00 alhamodoulillah de Shahada heeft gezegd.
    Ik heb meerdere malen bij haar da3wa proberen te doen, omdat aglaaq ook kunnen helpen bij da3wa ben ik vaker mijn tijd gaan besteden aan deze buurvrouw. Ze was al vanaf het begin erg geïnteresseerd in de Islaam.

7 weken terug nu had ze me al gezegd hoe graag ze het ongeloof achter zich wou laten, alleen twijfelde ze een beetje. Dit om het feit dat ze erg afhankelijk is van haar kinderen (lichamelijk, ik weet niet precies, ze is ook begonnen met dementeren), was ze heel bang dat haar kinderen haar zouden laten na ze moslima zou worden.
    Na een gesprek met een mashaAllah persoon over dit onderwerp, kreeg ik van degene het advies om haar te zeggen dat ze de Shahada kon zeggen, daarna het stap voor stap aan kon pakken. Nadat ik haar dit vertelde barstte ze in tranen uit (was echt MashaAllah om te zien) en vroeg me hoe ze de Shahada moest zeggenaa‚¬Â¦In 1 keer zei ze het goed Allaahoe Akbar!

Na haar Shahada zei ze het volgende: aa‚¬Ëœhet kan mij niet meer schelen lief kind, of mijn kinderen mij nog zullen verzorgen of niet. ik ben al blij dat ik de waarheid heb kunnen vinden, moge zij deze ook vinden. Ik vertrouw op god en dan komt alles goedaa‚¬Â¦.! Allaah yahdie man jasjaa bigahyri hisaab!

Dus ik zou zeggen kijk inshaAllaah in je buurt, mensen op school op werk etc etc maakt niet uit welke leeftijd (deze zuster is 93), doe da3wa inshaAllaahaa‚¬Â¦En Allaah weet het het besteaa‚¬Â¦

Wa aleekum salaam warahmatu Allaah wa barakatuh,

Jullie zusje fie deen, umm soelaym

Junior Risala Member
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    0
    waleikum salaam goed van je Jamal allah iehnezek tbarkellah is ze gewoon moslim geworden ....................echt dat vind ik nou egt prachtig om te horen........ :cry: moet er zelfs om huilen 93jarige leeftijd allah houdt van haar mensen dit is weer een voorbeeld een wonder.....dus mensen blijven van je geloof houden

Jamal je bent een held..............ik weet niet hoe ik het moet zeggen maar jij bent een man

Ultra Risala Member
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    18
    Masha allah............ ipv applaus

Takbier.....Allah ou akbar!

La ilaha illa allah, mohamadan rasoulu allah, salla allahou 3alaihi wasallem...

ميسسميل
    K.S.M.
    Keep Smiling Missmile

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    31
    tbaarkelah!!!!!
    nog een zuster in de islam meer macha'allah!!

Made By ~*~.MoUnIa.~*~

Smiley Love you !

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Bekering tijdens Quraancompetitie
    Door OegtNajat in forum Islam video's
    Reacties: 0
    Laatste Bericht: 05-05-11, 09:40
  2. 82-jarige vrouw memoriseert de Qor'aan [VIDEO]
    Door Ibnoe AbdSalaam in forum Islam video's
    Laatste Bericht: 12-01-10, 00:21
  3. De Bekering van Omar...
    Door iwiss_n_tmezirt in forum Verhalen van bekeerde moslims