Pagina 4 van de 4 EersteEerste 1234
Resultaten 31 tot 37 van de 37

Onderwerp: Wie o Wie van jullie mannen???

Senior Risala Member
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Reputatie Macht
    14
    oh ok begreep het effe verkeerd, maar jah dat is inderdaad zo, maar ze zijn niet allemaal westers hoor, tegenwoordig worden het steeds minder!!!

Senior Risala Member
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Reputatie Macht
    14
    ik vind het nogal erg voor deze westerse meisjes, zij zouden toch moeten weten dat deze jongens zich toch nooit kunnen en mogen binden aan een niet-Islamitisch meisje.

Uiteraard zijn er ook westerse meisjes die zich weinig zorgen maken over bepaalde eerbaarheidsprincipes.
    alle menschen werden bruder

Senior Risala Member
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Reputatie Macht
    14
    Nee dat klopt niet, een moslimman mag zich wel binden met een niet-islamitisch meisje op de voorwaarde dat hij haar over de islam leert en haar uitnodigt tot de Islaam...
    De westerse meisjes hebben vanuit hun opvoeding meegekregen dat het normaal is om een vriend/vriendin te hebben, vandaar dat zij zich niet druk maken om hun eerbaarheid, kuisheid wordt met de tijd mee iets waar mensen zich niet druk om maken!!
    MVG Miss Intuition

Senior Risala Member
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Reputatie Macht
    14
    "Nee dat klopt niet, een moslimman mag zich wel binden met een niet-islamitisch meisje op de voorwaarde dat hij haar over de islam leert en haar uitnodigt tot de Islaam... "

Dat is theorie, maar ik denk dat er weinig moslims zijn die hier leven en huwen met westerse meisjes. Ik denk dat dat gewoon vanuit de familie niet geapprecieerd zou worden, trouwens ook niet door de ouders van de vrouwen zelf. Uiteraard worden soms huwelijken gesloten om gemakkelijker toegelaten te worden in een gastland; zoals Abu jaja het destijds heeft aangepakt. Achteraf worden deze vrouwen selectief 'gedumpt' Ik stel mij daar toch vragen bij.

"vandaar dat zij zich niet druk maken om hun eerbaarheid"

Hangt er ook vanaf over welke klasse van westerse meisjes dat je het hebt. Moest het feit zich dan voordoen dat bepaalde jongens misbruik maken van de naiviteit van deze meisjes om hun eerste adolescente ervaringen op te doen, terwijl ze hetzelfde verbieden aan hun zusters omwille van morele principes, dan vind ik dat toch wel erg.
    alle menschen werden bruder

Senior Risala Member
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Reputatie Macht
    14
    Jah lievinie, daar heb je zeker gelijk in, je hebt op de wereld zoveel onrechtvaardige mensen!!!En ik vind het zo erg dat deze mannen die zichzelf islamitisch noemen hiervan misbruik maken, ze zeggen ''ik geloof in allah" maar gehoorzamen Hem niet, dus wat dat betreft geef ik je zeker gelijk, ik zie het tegenwoordig echt zoveel gebeuren, gwn de kleine pubertjes die nu al beginnen!!! maar jah...

En ook nog eens de media die er een zooitje van maakt, door de schuld aan de islam te geven en te zeggen dat de vrouwen slecht behandeld en onderdrukt worden....Ik draag zelf de hijaab, ik onderdrukt??? nou nee, ik ben juist vrij, niemand die mij gedwongen heeft het te gaan dragen!!!!

Junior Risala Member
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Reputatie Macht
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Missintuition";p="13194
    1 man heeft tot nu toe gereageerd, zijn er nog meer mannen die hier een bepaalde kijk op hebben, kom op reageer!!!!
    goed bij deze wil ik graag even reageren;
    het is voor zowel man als vrouw belangrijk maagd te blijven tot het huwelijk, dat is duidelijk. het is immers ook beter een maagd te trouwen zoals uit ahadith blijkt. wat betreft degene die niet als maagd het huwelijk ingaan, laten ze dit alsjeblieft tussen hen en Allah laten.
    en wat ik ervan vind om bewust gemeenschap te hebben voor het huwelijk, doe het maar beter niet, je krijgt er spijt van

Junior Risala Member
    Ingeschreven
    Jun 2006
    Reputatie Macht
    0
    bismie allah arahman arahiem

ik ben het en blijf het tot de huwelijk

incha allah zijn dat jullie allemaal van plan
    bismie allah

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Gelijkaardige Onderwerpen

1. "Maar zeker, onder jullie bevinden zich mannen die... "
    Door »¤ƒãïtµ¤« in forum Hadith
    Reacties: 3
    Laatste Bericht: 07-11-09, 11:30
  2. Reacties: 1
    Laatste Bericht: 28-04-09, 18:44
  3. Geloof in jullie harten verslijt, net zoals jullie kleren...
    Door »¤ƒãïtµ¤« in forum Hadith
    Reacties: 8
    Laatste Bericht: 27-10-06, 19:30
  4. "En kijken jullie niet naar de vogels boven jullie ...
    Door Moe'tasima in forum De Koran
    Reacties: 4
    Laatste Bericht: 25-06-06, 19:19
  5. Reacties: 83
    Laatste Bericht: 20-03-06, 19:37

Bladwijzers

Forum Rechten