Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 13 van de 13

Onderwerp: Zijn de moslims in een crisis beland?

Junior Risala Member
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Reputatie Macht
    0
    Salaam Aleykoum,

Ik las dat iemand zei, als we de Koran en de Soenah volgen zou alles perfect lopen, maar dat is ook niet zo volgens mij. De wetten van Allah(swt) zouden nooit getoloreerd worden door het westen enz. Bevoorbeeld bepaalde straffen die mensen horen te krijgen bij overspel of diefstal. dat is bij ons normaal. Het hoort zo omdat Allah (swt) het wil. Maar met zulke dingen kun je echt niet aankomen hier in Nederland. Dit was een klein voorbeeldje. En dat is dus met de meeste onderwerpen zo. Zo kunnen wij moslims, broeders en zusters, Ons tog nooit voor de volle procent overgeven aan de wil van Allah(swt). Er zullen altijd problemen blijven zolang er geen Islamitische staat zal zijn. En ik denk dat de Amerikanen en de westerlingen daar zeker een stokje voor zouden steken.

Salaam Aleykoum,
    Het leven is zo mooi. Kijk om je heen, naar aales wat je ziet, en je weet het. De Islam is de enige waarheid. La ila he il Allah!!!!!

Junior Risala Member
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Reputatie Macht
    0
    sorry ik zei dat iemand zei, dat als we de Koran en de Soenha zouden volgen dat het dan perfect zou gaan. Maar dat was verkeerd de zien was iets anders. Maar dat zullen jullie Insha Allah zelf wel gelezen hebben.
    Het leven is zo mooi. Kijk om je heen, naar aales wat je ziet, en je weet het. De Islam is de enige waarheid. La ila he il Allah!!!!!

Senior Risala Member
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Reputatie Macht
    14
    salamou 3alaikoum wa rahmatu Allah wa barakatuh,

Ik zat zoo te twijvelen en had het liefst meer dan een willen kiesen, sorry ougtye faith

eigenm
    lijk vind ik dat de probleem wel bij ons ligt. Aan de onwetentheid of laksheid (bedoel ik niet volgen van quraan en sunnah. OOk is er verdeeldheid. waardoor amerika en ook het westen de kans hebben gekregen om ons de waarheid te laten verwaarlozen. Elk moslim zou moeten weten waarom hij hier is en wat hij hier doet op deze aarde. weelde heeft in de arabische landen ervoor gezorgd dat ze hun broeders en zusters vergeten of juist afknappen. Er is geen een leider die de moeite doet om aan de ummah te denken laat staan om deze wakker te schudden. Behalve nasroe dien van hezbollah. Hij is de enige in deze tijd die het over de ummah heeft en die op komt voor zijn broeders en zusters. Anders was libanon nu ook van eljahoud geworden. Amerika ( ik bedoel busch en zijn aanhangers) speelt het spel van de duivel, en is in alles toe in staat om de moslimgemeenschap nog meer de grond in te duwen. HAsboena Allah wa ni3ma elwakiel.
    Moge Allah hn laten boeten voor hun kwade bedoelingen en hun slechte daden

Maar elhamdullilah inna lilah wa inn ilaihi razji3oen.
    het is tagiroe zamaan de tekenen worden steeds duidelijker. Degen die als martelaar is gegaan daar moeten wij niet om treuren, martelaren hebben het juist goed en worden niet gerekend tot de doden

Onze Heer, maak ons geen voorwerp van vervolging door het onrechtlegende volk. En red ons door Uw Barmhartigheid van het ongelovige volk

Onze Heer, voorwaar, wij hebben een oproeper gehoord die oproept tot geloof : 'Gelooft in jullie Heer' , Onze heer, vergeef ons onze zonden en wis onze fouten uit en neem ons leven met (dat van)de vromen.

wa sallam,

amatarahmaan elfakira wa elda3ifa
    ougtokoem fi dien
    De Wereld Is Een Gevangenis Voor Een Gelovige Het Graf Is Zijn Rustplaats En Het Paradijs Zijn Verblijfplaats

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Zijn hier ook moderators?
    Door Little_Muslima in forum Feedback
    Reacties: 6
    Laatste Bericht: 09-03-10, 20:23
  2. Meer leugens in cv door crisis
    Door »¤ƒãïtµ¤« in forum Opmerkelijk nieuws
    Reacties: 0
    Laatste Bericht: 09-12-09, 13:41
  3. Zijn laatste woorden
    Door »¤ƒãïtµ¤« in forum Hadith
    Reacties: 2