Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Vragen betreft de Oemrah!!

Junior Risala Member
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Reputatie Macht
    0

Vragen betreft de Oemrah!!

Assalaam oe alaikoem warahmatoe Allahi wabarakaatoeh
    Beste zusters en broeders...

Ik had Insa Allah een vraagje naar degene die de Oemrah of de hadj hebben verricht..
    Ik wil Insa Allah in de ramdaan de oemrah verrichten, bi idnih laah...Allen wil ik insa Allah goedkoop uitkomen aangezien ik niet veel geld te besteden heb, Alhamdoullilah

Zijn er mensen die hier meer over kwijt kunnen en willen, insa Allah hoor ik dan graag van jullie!!!

Ook zou ik graag in contact willen komen met zusters die ook de niyaah hebben om de Oemrah te verrichten!!
    Al ghayr Insa Allah...

Hoop op "snelle" reacties!!

Assalaam oe alaikoem warahmatoe Allahi wabarakaatoeh
    Al baqarah 255)
    Allah! Er is geen God dan Hij, de Levende, de Zelfbestaande. Sluimer, noch slaap overmant Hem.
    Al wat in de hemelen en wat op aarde is, behoort Hem. Wie kan bij Hem bemiddelen zonder Zijn verlof? Hij
    kent hetgeen voor hen is en wat achter hen is en zij kunnen niets van Zijn kennis omvatten, dan wat Hij wil.
    Zijn troon strekt zich uit over hemelen en aarde en het waken over beide vermoeit Hem niet; Hij is de
    Verhevene, de Grote\"

Soebhan Allah, walhamdoellilah, wa laa illaha illa Allah, wallahoe Akbar, wa laa hawla wa laa qoewatah illah billah!

P.S Zusters die een sterke imaan hebben en/ of mij kunnen helpen bij het opkrikken van Imaan, mogen mij ten alle tijden berichten! Insa Allah

Moge ALlahoe subhannahoe wa ta ala onze oemmah sterk maken en Allah subhannahoe wa ta ala tevreden over ons laten zijn!! Allahoemma Amien!!! ( Zeg Amien)

Risala Member
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Reputatie Macht
    0
    wslm,
    ik wil zzooooooooo graag omrah doen met zusters maar ik zie niemand waarmee ik kan gaan dus laat me iets weten
    riffia_885@hotmail.com
    groetjes..
    ya rabb, bij u zoek ik mijn toevlucht,
    bij u vind ik mijn innerlijke rust,
    met imaan in mijn hart,
    begin ik elke dag met een goede start...

Junior Risala Member
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Reputatie Macht
    0
    Wa alaikoem assalaam warahmatoe ALlahi wabarakaatoeh zuster

het is wel verplicht voor een vrouw om samen met een mahram te reizen..
    dat houdt dus in dat je niet alleen op oemrah zou kunnen gaan..maar samen met je man, vader, broer, broertje etc.. mannen met wie je binnen de Islaam niet mee zou kunnen trouwen..
    Al baqarah 255)
    Allah! Er is geen God dan Hij, de Levende, de Zelfbestaande. Sluimer, noch slaap overmant Hem.
    Al wat in de hemelen en wat op aarde is, behoort Hem. Wie kan bij Hem bemiddelen zonder Zijn verlof? Hij
    kent hetgeen voor hen is en wat achter hen is en zij kunnen niets van Zijn kennis omvatten, dan wat Hij wil.
    Zijn troon strekt zich uit over hemelen en aarde en het waken over beide vermoeit Hem niet; Hij is de
    Verhevene, de Grote\"

Soebhan Allah, walhamdoellilah, wa laa illaha illa Allah, wallahoe Akbar, wa laa hawla wa laa qoewatah illah billah!

P.S Zusters die een sterke imaan hebben en/ of mij kunnen helpen bij het opkrikken van Imaan, mogen mij ten alle tijden berichten! Insa Allah

Moge ALlahoe subhannahoe wa ta ala onze oemmah sterk maken en Allah subhannahoe wa ta ala tevreden over ons laten zijn!! Allahoemma Amien!!! ( Zeg Amien)

Ultra Risala Member
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    17
    Wa3alaikoum salam warahmatullah wabarakatuh,

beste zuster(s),

Ik ben ook van plan om de oemrah te verrichten tijdens de maand Ramadan,
    maar ik heb geen Mahram die mee kan gaan. Daarom wil ik zelf gaan sparen
    en dan de Hadj betalen voor mijn ouders insha allah (die willen graag voor de
    tweede keer gaan) en als het insha allah allemaal meezit en ik een mahram heb,
    wil ik graag de oemrah verrichten en daarna ben ik pas bereid om de hadj te
    verrichten.

moge allah ons het juiste pad op leiden

:wasalam:

ميسسميل
    K.S.M.
    Keep Smiling Missmile

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Opmerking wat betreft Emoticons
    Door Sweet*Lady* in forum Feedback
    Reacties: 2
    Laatste Bericht: 11-01-07, 20:33
  2. Vragen betreft Oemrahh!!!
    Door Al_Jannah_Insa Allah in forum Vraag & antwoord
    Reacties: 1
    Laatste Bericht: 23-09-06, 01:38
  3. Fatawaa betreft Emoticons
    Door Moe'tasima in forum Algemene informatie over islam
    Reacties: 13